Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö hyväntekeväisyystyötä?

Vierailija
26.12.2017 |

Käytkö hengaamassa yksinäisten mummojen kanssa, jakamassa ruokaa kodittomille, lahjoitatko rahaa Amnestylle, WWF:lle ja Punaiselle Ristille, vai onko tällainen vain "hyväosaisten" omantunnon hiljentäistä ja sädekehän kiillottamista?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ja olen tehnyt paljonkin. Mukana esim. nuoria kuntouttavassa toiminnassa. Ennen olen myös vetänyt partioryhmää melkein kymmenen vuotta, osallistunut syrjäytymisen estämiseen järjestämällä erilaisia tapahtumia ja sitten myös ollut YK-nuorissa.

Olen huomannut, että monet asioista valittavat eivät itse laita koskaan tikkua ristiin toisten hyväksi.

Ikää 29.

Vierailija
2/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn hoitamassa kodittomia kissoja. En siis pelkästään leikittämässä ja silittämässä, vaan siivoamassa laatikoita, ruokkimassa, pesemässä pehmusteita ja lattioita ja ruokakippoja jne. Olen kuukausilahjoittaja WWF:llä, jäsen parissa eläintensuojelujärjestössä (sis. jäsenmaksut), ostan usein hyväntekeväisyyskoruja esim. lahjaksi. Teen myös muita satunnaisen säännöllisiä lahjoituksia lähinnä eläinten hyvinvoinnin puolesta, mm. kissatalolle.

Eläinten, ja varsinkin kissojen ongelmat ovat meidän ihmisten aikaansaamia, joten koen että meidän tehtävä on myös ne ratkoa.

P.s. steriloi ja kastroi kissasi!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noita mainittuja, mutta oon thnyt vapaaehtoistyötä vammaisten vertaistukijärjestössä,

Vierailija
4/4 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En noita mainittuja, mutta oon thnyt vapaaehtoistyötä vammaisten vertaistukijärjestössä,

Noi oli vaan ensimmäiset esimerkit mitä pikaisesti mieleen tuli. Kaikki hyväntekeväisyystyö on arvokasta :) AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän