Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muiden kerrostaloasunnoissa ihan älyttömän kylmä?

Vierailija
26.12.2017 |

Minä jäädyn. Mutta patterit on kuumina.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin helsingin keskustassa 1910-luvulla rakennetussa kerrostalokaksiossa aivan helvetin kylmä kun pihalla asteet laskee miinuksille, vaikka patterit kylläkin kuumat. Ainoa lämmin tila on kylppäri, jossa pöhisee lattialämmitys. Mulla kaks peittoa (toinen untuva, toinen normaali halppis) ja oleskeluhuoneessa pidetään illat päällä sellaista lisälämmitintä.

Edellisessä kämpässäni, yksiössä keskustassa taas oli hemmetin kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla