Eka muutto edessä ja olisi siitä kysymyksiä!
Eli tosiaa oon tällä hetkellä 17v ja täytän kesällä 18v. Muutto suunnitelmia on tullut paljon ja vanhempien kanssa puhunut paljon asiasta, enemmän isän kanssa koska hänen kaa asun kahdestaan ja paremmat välitön ovat. Mulla on vähän tulevaisuuden suunnitelmat vähän hukassa et meenkö jatkoopiskelee vai töihin. Olen siis ammattikoulussa maalari-alalla mutta tosiaan nyt pää asiaan! Mikä on teidän mielestä parempi vaihtoehto,
oma asunto vai vuokralle menisin?
Mulla ois varaa ostaa oma-asunto/talo ja sitä olemme vanhempien kanssa puhuneet että se olisi parempi koska säästyisi enempi rahaa, riippuen tietty et mis kunnos asunto on mutta tietenki ostaisin kunnossa olevan asunnon.
Vuokrat maksavat nykyään niin paljon että minulta menisi kaikki säästöt pois ja säästämienkin voi olla todella hankalaa.
Muutto tietenkin tapahtuisi vasta sillon kun mulla on joku työpaikka mistä saisin sitä oma rahaa elättää itteää että pystyisin maksamaan kaikki laskut jne.
Kommentit (2)
Joo, mun mielestä myös oma olisi paras vaihtoehto, jos sitä haluat.
Oma asunto on paras. Mielellään ostaa niin että on heti käteisenä maksaa rahat asunnosta, eikä ota pankkivelkaa.