Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät, mitenkäs se työnhaku on lähtenyt käyntiin?

Vierailija
26.12.2017 |

Se on kohta tammikuu. Kannattaa olla hyvissä ajoin liikkeellä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio hakea töitä.

Vierailija
2/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio hakea töitä.

Sama :)

Vierailija
4/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavasti ku ei enää tarvitse hakea töitä :) Työt alkaa tammikuun alkupuolella, joten mitä sitä turhaa enää töitä lisää hakisi?

Vierailija
5/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaisilta laiskureilta pitäisi ottaa tuet kokonaan pois.

Vierailija
6/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä on vielä pyhäpäivä, kuten muillakin. Arki alkaa vasta huomenna.

Vierailija
7/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole auki kuin terveyskeskuslääkärin ja hammashygienistin paikat. En aikonu hakea kumpaankaan. Kai joku pätevyysvaatimus.

Vierailija
8/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä on nyt joulunpyhät, joista saa joka ikinen nauttia tarvitsematta miettiä työnhakua.

Mitä muuten saat tästä ilkeilystä?

Ja sinäkin voisit hakea työtä, päivittää cv:si. Mikään työpaikka kun ei ole varma. Entä mitä olet nyt opiskellut työsi ohessa, että työllistyminen jatkossa olisi helpompaa.

T 50 v työssäkäyvä, joka joulun pyhinä on päivittänyt linkedin profiiliaan. Joka on opiskellut ammattiinsa liittyviä asioita säännöllisesti.

Vierailija
9/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kuukauden lomautettuna. Jotenkin nurinkurista, että täytyy ilmottautua työttömäksi työnhakijaksi, jotta saa ansiosidonnaisen päivärahan. Mulla ei todellakaan ole aikomustakaan vaihtaa työpaikkaa. Ihmetelen jos mulle aletaan heti tyrkyttää työpaikkaa muualle, kun on olemassa lukematon määrä pitkäaikaistyttömiä, jotka ei saa hakemallakaan mistään töitä.

Vierailija
10/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihan oikeassa. Kannattaa heti tänään etsiä firmojen rekrytoinnista vastaavien puhelinnumerot ja soittaa heti. Jo on kumma, jos töitä ei tarjota heti huomiseksi.

Vierailija
11/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollaisilta laiskureilta pitäisi ottaa tuet kokonaan pois.

Noh, eipä tulla ottamaan vaikka sinä täällä kuinka kiukuttelisit.

Vierailija
12/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio mennä töihin. Miksi siis hakea ollenkaan?

Vierailija
13/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman kuukauden lomautettuna. Jotenkin nurinkurista, että täytyy ilmottautua työttömäksi työnhakijaksi, jotta saa ansiosidonnaisen päivärahan. Mulla ei todellakaan ole aikomustakaan vaihtaa työpaikkaa. Ihmetelen jos mulle aletaan heti tyrkyttää työpaikkaa muualle, kun on olemassa lukematon määrä pitkäaikaistyttömiä, jotka ei saa hakemallakaan mistään töitä.

Lomautuksen aikana saa ottaa töitä muualta. En ole varma verotetaanko sitä pää- vai sivutoimen mukaan, luulisin, että päätoimen.

Vierailija
14/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä on nyt joulunpyhät, joista saa joka ikinen nauttia tarvitsematta miettiä työnhakua.

Ja sinäkin voisit hakea työtä, päivittää cv:si. Mikään työpaikka kun ei ole varma. Entä mitä olet nyt opiskellut työsi ohessa, että työllistyminen jatkossa olisi helpompaa.

T 50 v työssäkäyvä, joka joulun pyhinä on päivittänyt linkedin profiiliaan. Joka on opiskellut ammattiinsa liittyviä asioita säännöllisesti.

Ilkeilystä? Minusta ap:n kysymys oli ihan asiallinen.

Vierailija
15/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhden aloituksen ap" ei taida kyetä työelämään tylsämielisyytensä takia.

Vierailija
16/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio hakea töitä.

Asenne on näemmä kohdallaan.

Vierailija
17/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on havaittavissa trendejä. Aikaisempina vuosina se oli AMK vs. yliopisto -akateemisuustrolli, nyt se on työttömyys- ja aktiivimallitrolli. Itse en oikein jaksa enää innostua näistä aiheista. Minua ei kiinnosta muiden työnhaku tai -teko, eikä heidän koulutuksensa. Ihmettelen jos jotain kiinnostaa.

Vierailija
18/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeilystä? Minusta ap:n kysymys oli ihan asiallinen.

Mitähän ap luulee sillä tiedolla tekevänsä. Ihmisten henkilökohtaisia asioita.

Vierailija
19/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokkailin eilen vähän CV:tä iltapuolesta. Ja aloitin pari työhakemusta jotka aion lähettää huomenna. Just nyt ei jaksa tehdä mitään, vedin juuri ison lautasellisen jouluruokia.

Vierailija
20/25 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni markkinointi on hurjassa nousussa ja alkuvuodesta on odotettavissa huimia tuloksia.

Te-toimisto punnitsee vuoden 2018 ensimmäisen kvartaalin lopulla, olenko onnistunut tavoitteessani ja paljonko minua pitää rankaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi