Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin te av-mammat tajuatte että valkoinen koti on helwetin nolo!

Vierailija
26.12.2017 |

Maailmassa on paljon hienoja vaaleita sävyjä, joilla saa valoisan kodin. Vain aivoiltaan täysi barbinukke sisustaa kodin vitivalkoiseksi!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koskaan.

Vierailija
2/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannatta sisustaa kotinsi sellaiseksi jossa itse viihtyy. Vain aivoton sisustaa trendien tai muiden mielipiteiden mukaan.

Vierailija
4/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kaikilla se ehaana valakoonen kotii. Eivät pysty peräytymään. Puolustavat naurettavuuttaan loppuun asti.

Vierailija
5/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan ollut valkoista kotia.Mutta tiedän että esmes  muutamassa 5 tähden hotellissa on täysin valkoinen sisustus edelleen, koska olen sellaisissa yöpynyt. Muistanpa seuraavaksi kertoa  hotellin johtajalle että sellaista harrastavat vain aivottomat barbinukset niin saan taatusti upgraden sviittiin. Not.

Vierailija
6/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma on aivoton trendien seuraaja.

Vierailija
7/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämänkoulun jälkeen kaikki oppi on tullut lifestyleblogeista...

Vierailija
8/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, me sisustimme viisi vuotta sitten valmistuneen talomme vaaleaksi meitä itseämme varten, siksi, että ME pidämme vaaleista sävyistä. Me emme sisustaneet vieraita emmekä ketään muitakaan varten. Me viihdymme vaaleassa kodissamme. Jos viisi vuotta sitten olisi ollut trendikästä sisustaa esimerkiksi neon-väreillä, meillä olisi siitä huolimatta ollut vaalea sisutus. Onneksi osaan olla välittämättä muiden mielipiteistä ja osaan nauttia kodistani juuri sellaisena kuin se on.

Vierailija
9/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen av-mamman sisustusmaku on parempi kuin kenenkään muun av-mamman. Fakta. Sitten on kiva vääntää kuinka tyhmiä muut ovat.

Vierailija
10/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä hupaisaa kuunnella näitä "meillä on ainoastaan valkoista" ja "valkoinen on mun väri" juttuja. Jostain syystä nämä ihmiset on yleensä just niitä, joiden käytös on muutenkin kuin sopuleilla eikä omia mielipiteitä juuri ole. Toivottavasti edes aidosti viihtyvät kodissaan, jonka sisustus värimaailmaa myöten on kopioitu jostain tusinablogista.

Vierailija
11/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aloitus.

Pitääkö kaikkeen puuttua? Pelle.

Vierailija
12/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta nolo ole. Mielikuvitukseton kylläkin. Ja vaatii kyllä ihmiseltä jotain, että pystyy elämään niin virikkeettömässä ympäristössä. Sääliksi käy lapsia, jotka eivät näe ympärillään värejä. Vaikuttaakohan se kehitykseen jotenkin?

Vierailija
13/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen on kaunista. Valkoinen avartaa. Valkoinen on puhtaan näköistä. Valkoiseen yhdistetty väri on kaunista. Valkoinen on nyt ja aina kaunis. Valkoinen saa ajatukset aurinkoisemmaksi. Valkoinen ei koskaan masenna. Valkoinen ei ole koskaan erehdys. Mistään muusta väristä sisustuksessa ei voi sanoa samaa. Voiko tähän enää muuta lisätä? Ei.

Vierailija
14/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on ihan sekoa ja ahdasmielistä pillastua jonkun toisen ihmisen kodin seinien ja huonekalujen väristä! :o Kai te nyt tämän ymmärrätte? Koita ap löytää elämästäsi positiivisia ilon asioita niin ei tarvitse raivota pikkuasioista, jotka eivät vaikuta elämääsi millään tavalla. Oikeastiko joku kelaa tämmöisiä?

Vierailija
15/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elämänkoulun jälkeen kaikki oppi on tullut lifestyleblogeista...

Minusta sinun asenteesi elämänkoululaisia kohtaan ei kuulosta kovin paljon elämänkoululaisia sivistyneemmältä.

Vierailija
16/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ruskea talo.

Vierailija
17/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää miten tämä toisten kotien sisustaminen ulkopuolisia niin kovasti raivostuttaa? Mun puolesta jokainen saa kotinsa laittaa niinkuin haluaa. Ei ole minulta millään tapaa pois. Tuttavilla löytyy tätä valkoista sisustusta, harmaata sisustusta, beige ruskeaa, harmaa mustaa ja yhdellä norjalaisella hyvin jouluisaa punaviher puu yhdistelmää. Itse en kotiani noin värittäisi, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
18/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mikä tämä juttu on, että pitää haukkua asioita noloksi? Ai että pitäisi häpeässä kieriä, kun on valkoinen koti, hui kamalaa.

Vierailija
19/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä valkoinen ja vaaleat sävyt on yököttäviä. Mieluummin asuisin kämpässä, jossa on mustat seinät.

Vierailija
20/29 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä se Barbie-nukke herättää av-mammassa niin suuria tunteita edelleen useiden kymmenien vuosien jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi