Ongelma nimeltä anoppi.
Kilahtelee ihme asioista ja hämmentää. En pääse yli keksitystä syytöksistään. Nyt kaikki keskustelutilanteet menee väkinäisissä merkeissä. Tekisi mieli olla ihan vaan hiljaa. Näin käy, kun itsetunto poljetaan maanrakoon. Kyllästyttää, että ihmiset joilla ei ilmeisesti ole elämää, täytyy sotkea selvät asiat. Elämä olisi niin paljon helpompaa ilman tuota ketjun klonksuavaa lenkkiä.
Kommentit (11)
Käy ap pyytämässä lausunto mieheltäsi ketjuun niin saadaan edes yksi toinen näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Käy ap pyytämässä lausunto mieheltäsi ketjuun niin saadaan edes yksi toinen näkökulma.
Et saa eri näkökulmaa. Kaikki tietää ihmisen hankalan luonteen.
ap
Sama. Välit anoppiin ovat etäisen viileät ja kohteliaat. En pidä yksityisasioidemme utelemisesta, enkä selän takana juoruamisesta. Varsinkin tuosta juoruamisesta se on jäänyt kiinni useamman kerran ja asioista, joista se ei tiedä kaikkeea, se lisää omiaan jukkoon. Tunnen suurta luottamuspulaa anoppia kohtaan. En viihdy sen seurassa. Suosiolla annan miehen hoitaa suhteet sinne suuntaan. Olen itse mahdollisimman vähän tekemisissä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Välit anoppiin ovat etäisen viileät ja kohteliaat. En pidä yksityisasioidemme utelemisesta, enkä selän takana juoruamisesta. Varsinkin tuosta juoruamisesta se on jäänyt kiinni useamman kerran ja asioista, joista se ei tiedä kaikkeea, se lisää omiaan jukkoon. Tunnen suurta luottamuspulaa anoppia kohtaan. En viihdy sen seurassa. Suosiolla annan miehen hoitaa suhteet sinne suuntaan. Olen itse mahdollisimman vähän tekemisissä sen kanssa.
Myös miehen isä on jokseenkin kyllästyneen oloinen kiukutteluunsa. Toivon kuitenkin etteivät eroaisi.
ap
Toivon ettei pilaa lastenlastensa elämää enempää. Isoratashan tuolla heittää.
ap
Leivo sitä kotkoa turpaan, oppiipahan.
Esimerkki hämmentämisestä: olen hoitanut kummilastani ihan pienestä pitäen ja joskus kolmevuotiaana tämä kummilapsi keksi leikkiä leikkiä, jossa minä olen äiti ja hän lapsi. Ehkä ikävöi omaa äitiään, joka ei ollut paikalla tai muuten vaan halusi leikkiä. Lapset on lapsia. No, eikö tämä akka tivaa pieneltä lapselta, miksi kutsui minua äidikseen!? :D Kuulin väkisin kun oli ikkuna auki terassille, jossa istuin.. Yhtään ei hämmennä tuollainen lasta, eipä..
ap
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki hämmentämisestä: olen hoitanut kummilastani ihan pienestä pitäen ja joskus kolmevuotiaana tämä kummilapsi keksi leikkiä leikkiä, jossa minä olen äiti ja hän lapsi. Ehkä ikävöi omaa äitiään, joka ei ollut paikalla tai muuten vaan halusi leikkiä. Lapset on lapsia. No, eikö tämä akka tivaa pieneltä lapselta, miksi kutsui minua äidikseen!? :D Kuulin väkisin kun oli ikkuna auki terassille, jossa istuin.. Yhtään ei hämmennä tuollainen lasta, eipä..
ap
Sairas leikki.
Vierailija kirjoitti:
Leivo sitä kotkoa turpaan, oppiipahan.
No höpsis.. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sairas leikki.
Ihan normaali ja hyvin yleinen leikki, jota minä en keksinyt.
Itse sinä sairas olet..
ap
Kuulostaa mun äidiltä ihan.