Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi naiset, mikä näitä miehiä vaivaa??

Vierailija
26.12.2017 |

Olen pitänyt erästä miestä fiksuna ja mukavana persoonana. Emme tunne vielä kovinkaan hyvin ja olemme olleet yhteyksissä vain vähän aikaan. Silti tapaamisesta neuvotellessa mies tokaisee: Haluatko käydä syömässä vai mennäänkö suoraan meille? Ihan uskomatonta, kun niin moni mies paljastuukin juuri tällaiseksi sitä yhtä asiaa ajattelevaksi, vaikka tuntemustasokin on vain pintapuolista. Muita pettyneitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se juuri on.. Harmi, mutta totta.

Vierailija
2/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ei turhia lätise.  Säästyy aikaa molemmilta.  Olisit iloinen.   :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain osaa, tiedäthän... tökstöks.

Vierailija
4/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan hyvä, että paljastui nopeasti, ettet liikoja odottanut liian pitkään.

Vierailija
5/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole parempi kuin se, että oikeaa luonnetta ja päämäärää piilotellaan pidempään? Eikö olisi parempi pariutua sellaisen kanssa, joka on oikeasti samalla aaltopituudella, kuin sellaisen joka vain esittää sellaista?

Vierailija
6/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ollut kerran vastaava kokemus.. Voi harmittaa, mutta löydät vielä arvoisesi varmasti.

Vierailija
7/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä esittää ns. parempaa mitä ovat. Aika nopeasti parisuhteen alettua paljastavat oikean luontonsa. Aitoja mukavia miehiä on harvassa. Yksikin oikein korosti mukavuuttaan, mikä sai hälytyskellot kilkattamaan, koska jokainen on mukava sosiaalisissa ympyröissä, mukavuus on käytöstapoja ja sosiaalinen normi, jota edellytetään. Muu on poikkeavaa. Tyyppi paljastui täysin mukavan vastakohdaksi.

Vierailija
8/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran erittäin ihastunut yhteen mieheen. Pian kuitenkin paljastui, että kyseinen mies olisi halunnut heti petiin, kun toppuuttelin niin otti välittömästi etäisyyden.. Jotkut on.. Älä välitä, onneksi eivät kaikki sentään :)

Vierailija
9/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät vain osaa, tiedäthän... tökstöks.

Ja sitten kun päädyt sänkyyn tuollaisen kanssa, niin huomaat että... kaikki eivät vain osaa, tiedäthän... tökstöks?

Vierailija
10/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa jotain hyvää sekä huonoa...täydellistä pakettia ei ole olemassakaan.

Voin puhua monen vuoden kokemuksella.

Vierailija
11/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä olet ap ääliö. Jos sua ei kiinnosta niin fine, mutta miksi pitää alkaa vielä ulisemaan? Ihan kuin mies olisi tässä nyt joku suurrikollinen, kun kehtasi kysyä suoraan.

Vierailija
12/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli taas toisinpäin miehen kanssa. Hän lähti pesemään pyykkiä mielummin. Siis vetää hanuriin 👍😂 mä maksaisin vaikka nyt että saisin noi sanat kuulla. Että ole onnellinen

Vierailija
13/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oliko tässä kyse ensitapaamisesta siis?

Vierailija
14/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo nyt tarkoita että pitäisi heti mennä sänkyyn? Voi sitä seurustella miehenkin luona??? Miksi te aina kuvittelette että jokainen sana vihjaa naimista? Teillä itsellänne on ne sellaset luulot, itkee vätystätte sitten jos mies ei anna pusuja!!!

Vierailija
15/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena pakko kysyä, että miksi tapailette miehiä, jos ette tahdo harrastaa seksiä? Itse harrastin sinkkuaikoina ihan yhden yön juttuja, koska satun pitämään seksistä ja tuon nykyisen avopuolison kanssa mentiin baarissa tavattuamme ensin meille paneskelemaan ja vasta seuraavana päivänä ekoille varsinaisille treffeillemme. Eikö teitä ikinä pelota, että kuukausia tapailette miestä, ihastutte tai jopa rakastutte häneen, ja mies onkin sitten todella huono petikaveri teidän kannaltanne? Esim. vaatii ihan kummia juttuja, mistä ette pidä, omaa potenssiongelman, omaan makuunne liian pienen tai ison peniksen (voi kyllä, minulla oli kerran säätö, jonka penis oli liian iso minun makuuni), tai seksi välillänne ei jostain muusta syystä toimi?

Minusta on parasta harrastaa seksiä heti alkuunsa ja jossei se toimi, säästää molempien aikaa ja kumpikin lähtee etsimään seuraavaa. Seksi on kuitenkin aika helvetin oleellinen osa parisuhdetta normaaleille ihmisille. Sitten, kun seksi toimii, voi lähteä muuten tutustumaan, että oisko tämä mies/nainen sitä elämänkumppaniainesta.

Näin ollen en ymmärrä tuollaista loukkaantumista. Sitä paitsi ap:n tapauksessa mies saattoi tarkoittaa sen vitsiksi.

Muttei kellekään pitäisi tulla minään yllätyksenä, että vähintäänkin se toinen osapuoli on normaali ja haluaa muodostaa sen parisuhteen niin, että siihen sisältyy osana myös se seksi. Joskus käy sääliksi miehet, kun niin moni nainen on vielä tänäkin päivänä niin haluton ja estynyt ja viimeistään sitten parisuhteen aikana kyllästyy koko seksin harrastamiseen. En kyllä kestäisi miehenä parisuhdemarkkinoilla. Onneksi olen heteronainen niin suurin osa miehistä ollut ihan normaaleita seksiä haluavia tapauksia.

Vierailija
16/16 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten yritin deittailla, sovin deittipalstan kautta tapaamisen pubiin ja oletin että juotaisiin rauhassa tuopit ja tutustuttaisiin. Mies kiskaisi juomansa todella nopeasti ja sitten ehdotti että hyppäisin hänen autoonsa ja mentäisiin heille.

Pakko myöntää että kokemattomana naisena säikähdin ja yhteydenpito loppui siihen. Onko tuo ihan normaalia ensitapaamisella ja oletetaanko nykyään että treffit on vaan kiertoilmaisu sille että mennään panemaan?

Mietin uskallanko enää palata seuranhakupalstoille, yksin en haluaisi olla mutta en kyllä tunnin tuntemisen jälkeen hypätä sänkyynkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä