Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisipa vain kirjoittautua hotelliin ja tilata huonepalvelusta ruokaa ja laiskotella

Vierailija
25.12.2017 |

Aina kun siltä tuntuisi. Mielestäni se olisi aivan upeaa. Sinkkuna tekisin joskus niin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan haluaisi itselleni sellaista elämää, jossa en voisi tehdä noin.

Se kun ei paljoa vaadi.

Vierailija
2/11 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan haluaisi itselleni sellaista elämää, jossa en voisi tehdä noin.

Se kun ei paljoa vaadi.

Siis voit tuosta vain kirjoittautua hotelliin ja tilata huonepalvelusta ruokaa? On siis aikaa, rahaa ja moraalia sen mukaan? Ilmeisesti olet lapseton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun siltä tuntuisi. Mielestäni se olisi aivan upeaa. Sinkkuna tekisin joskus niin.

Sinkku voi tehdä saman kotonaan ja tilata ruokansa vaikka Woltin kautta.

Vierailija
4/11 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi varaa tuohon, mutta en ymmärrä mitä hohtoa siinä olisi. Mieluummin olen kotona.

Vierailija
5/11 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en aina voi, mutta silloin tällöin miehen kanssa tehdään just noin. Nykyään kun lapset on jo teinejä, ei tarvi niin kauheasti etukäteen suunnitellakaan. Mennään viikonlopuksi hotelliin, käydään kyllä yleensä elokuvissa ja kävelyllä ja syömässä hotellin ravintolassa, mutta välillä tilataan ruokaa huoneeseen. Joskus on oltu niinkin, ettei tehdä mitään eikä käydä missään. 

Vierailija
6/11 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun ei paljoa vaadi.

Siis voit tuosta vain kirjoittautua hotelliin ja tilata huonepalvelusta ruokaa? On siis aikaa, rahaa ja moraalia sen mukaan? Ilmeisesti olet lapseton.

Moraalia?! Millä lailla hotellissa asuminen on moraalinen kysymys? Vai onko väärin syödä ruokaa, jota ei ole itse metsästänyt ja kypsentänyt? Nyt alkoi oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
7/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun ei paljoa vaadi.

Kyllä mä ainakin voin sen verran kuin siihen tunnen tarvetta. Tietenkään mulla ei olisi varaa asua loputtomiin hotellissa, mutta jos tulisi sellainen olo, voisin kyllä tarvittaessa tehdä niin vaikka saman tien. Kerran naapurin remppa alkoi vituttaa niin paljon, että teinkin noin. Pääsääntöisesti oma kotini on kyllä niin seesteinen ja rauhallinen, että täällä on yhtä hyvä.

Vierailija
8/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa himaan ruokaa niin että riittää lapsillekin tai ota mukaan hotelliin.

Vierailija
9/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa himaan ruokaa niin että riittää lapsillekin tai ota mukaan hotelliin.

Mahtava arjen rentoutumishetki: äiti ja lapset pienessä hotellihuoneessa.

Mahtavia ehdotuksia...

Vierailija
10/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen näin kotona. Heitän lapset ulos tai mummolaan ja tilailen mieheltä mitä haluan. 

Vierailija
11/11 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tollaista kotona. Makaan vaan ja katson telkkaria ja lojun täällä. Ruokana kaikkea helppoa jota voi noutaa kaapista helposti.

Lisäksi kaikkia juustoja yms joita voi maistella.