Yläosaton naissovinisti yritti varastaa Vatikaanin joulukuvaelman Jeesuksen!
https://m.iltalehti.fi/ulkomaat/201712250210813_ul.shtml?utm_campaign=u… Eikö näitä sekopääryhmiä voi julistaa laittomiksi?
Kommentit (8)
Vai jumala oikein nainen! :D Liekö mennyt jumalat ja jumalattaret sekaisin.
Eikö sen pitänyt olla sukupuoleton?
Jo tuo tissien vilauttelu joka paikassa tekee tämän Femenin todella ala-arvoiseksi.
Jos ei tykkää katolisuudesta tai Vatikaanista niin hittoako sitten menee Vatikaaniin....
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti samanlaisia sekopäitä kuin esim. äärioikeistolaiset. Ovat niin aivopestyjä omaan maailmankuvaansa, että sen varjolla voi tehdä ihan mitä vaan ja se "menee sananvapauden piikkiin". Olen itse feministi ja ateisti, enkä ymmärrä tällaista tempausta yhtään.
Minä olen katolilainen ja feministi enkä minäkään ymmärrä Femenin tempauksia. Uskon sataprosenttisesti kaiken mitä kirkko opettaa enkä siltikään koe itseäni millään tavoin alistetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tykkää katolisuudesta tai Vatikaanista niin hittoako sitten menee Vatikaaniin....
Ei taida Mekkaan rohkeus riittää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Mekkaan rohkeus riittää..
En ihmettele
Valitettavasti samanlaisia sekopäitä kuin esim. äärioikeistolaiset. Ovat niin aivopestyjä omaan maailmankuvaansa, että sen varjolla voi tehdä ihan mitä vaan ja se "menee sananvapauden piikkiin". Olen itse feministi ja ateisti, enkä ymmärrä tällaista tempausta yhtään.