Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin laitatte yleensä kuusen pois?

Vierailija
25.12.2017 |

Mun mielestä joulu on jo ihan nuhjaantunut jos loppiaiseen säästää, eihän aaton jälkeen oikein mitään joululaulujakaan enää kuunnella vai kuunteleeko joku? :)

Joskus nuorena jo omassa huushollissa asuessani heitin kuusen mäkeen jo joulupäivän illalla mut kyllä nyttemmin pitää sitä vielä uudellevuodelle saakka, sikses yleensä siivoan pois. Mutta valoja en enää joulunpyhien jälkeen laita.

Ennemmin tuo joulurekvisiitta toimii mun kohdalla siis tunnelmaan virittäytymiseen (kuusi voisi olla vaikka itsenäisyyspäivästä asti) kuin siitä poistumiseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jo saa laittaa kuusen pois? :)

Vierailija
2/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koristeet laitetaan hyvissä ajoin. Joulu on mun mielestä parhaimmillaan ennen aattoa 😊 ja sit ne lähteeki aika pian... nyt ajattelin yrittää pitää ne uuden vuoden yli... mut saa nähdä. Parhaimmillaan ne on tapanina lähteny kaikki 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä mutta se jouluhan on just joulupäivänä eikä aattona ni silloinhan niitä joululauluja pitäis kuunnella ja joulua muutenkin viettää.

Vierailija
4/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna hyvä viedä ulos, niin ehtii kuivua paremmin juhannukseksi. Silloin se poltetaan kokolla.

Vierailija
5/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiainen kuuluu joulun pyhiin. Laitamme kuusen yleensä pois loppiaisen jälkeen Nuutin päivänä. Jos silloin ei ehdi, saattaa mennä päivä pari ylikin. Sääli hyvää puuta pois laittaa.

Vierailija
6/6 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä huomenna tai ylihuomenna saa lähteä. 27.-31.pvä oon laittanut pois yleensä. Pisimillään oli joskus ehkä 3.1 saakka🤔