Vaimo pieree kokoajan,
Kommentit (19)
Joka pierua pidättää, sillä on jotain salattavaa. On varmaan rehti ihminen.
Ratkaisu voi olla pieruseksi. Työnnä nenäsi peräaukkoon ja koe pierun voimainnuttava tuoksu. Äkkiä pidätkin siitä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat valehdella...
Niinpä. Naiset ei piere.
Aloittaja itse pieree niin paljon että vaimo ei suostu seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat valehdella...
Niinpä. Naiset ei piere.
Kyllä ne vastoin myyttiä pierevät. Naisten pierut ovat todistetusti piukempia kuin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat valehdella...
Niinpä. Naiset ei piere.
Tutkimusten mukaan miehet kyllä päästävät kaasua reippaamin litroina, kuin naiset.
Se on kutsu kakkosee :D Pierun pärähtäessä pippeliä sisään ja loppu on historiaa
Vierailija kirjoitti:
Se on kutsu kakkosee :D Pierun pärähtäessä pippeliä sisään ja loppu on historiaa
Laitospiireissä (vankilat, intti jne.) ymmärretään pieraisu lemmenkutsuksi. Pitää olla varovainen kenen tai keiden läsnäollessa pieraisee, sillä se antaa luvan pippelöidä pieraisijan pierureikää.
16/8 pätkäpaasto ja lihainen dieetti keitetyillä kasviksilla plus kaikki tarvittavat suolat ja vitamiinit. Ei mitään leipaa, pastaa tai riisiä. Aamulla vaan kahvit ja vitamiini + ketosuola vedet. Syön ensimmäisen kerran 11 ja toisen koitan ajoittaa 5-6 aikoihin. Syön tarvittavan määrän lihaa näillä kerroilla jotta tarvittava proteiinimäärä lihasten kasvuun täyttyy. Eli aika mojovia annoksia erinlaisia lihoja. Liikun joka päivä tunnin monipuolisesti paljon painonnostoa ja kuntoilua. Viikosssa max yks cheat day mutta varaudu pieniin vatsaongelmiin seuraavalle päivällä. Näillä korjasin omat ilmaongelmat viikossa.
Miksi puhutaan ilmavaivoista? Mitä vaivoja ne ovat, koska pieraisemalla niistä pääsee eroon.
Pierevätkö naiset intissä julkisesti?
Nuuh! Kauniiden naisten pieruja nuuhkii aivan mielellään.
Varmaan katsoo salassa Pierre Woodmannia ja yrittää siitä kertoa sinulle!
kun seuraavan kerran pieraisee työnnä sormi tapiksi