Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LVI-alalla työskentelevä tuttu sanoi, että se Vaasan tapaus on vain ennakkotapaus

Vierailija
25.12.2017 |

Kun LVI-ja muuta tekniikkaa piilotetaan alakattoihin, niin huonon rakentamisen seurauksena tulee vielä tilanteita, että koko alakatot tulevat ihmisten niskaan, kun niitä ei kamalasti tutkita jos ei ongelmia tule. Kannakkeissa säästetään sekä laadussa että määrässä ja urakoitsijat eivät noudata suunnitelmia. Näin hän sanoi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Vaasan tapaus?

Vierailija
2/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Vaasan tapaus?

Oli viime viikonloppuna ip-lehtien pääuutisena, kun ilmastointiputki tuli yleisön niskaan raskasta joulua -tapahtumassa Vaasan jäähallissa. Siinä, missä Sport pelaa kotiottelunsa, eli ns. Vaasan ykkös-jäähalli ja sen pääareena. https://www.pohjalainen.fi/uutiset/maakunta/ilmastointiputki-tippui-yle…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan se kaiken järjen mukaan taitaa mennä. Mutta miksi - eikö töillä ole kunnollisia valvojia? Eikö tekijät ole vastuussa kättensä jäljestä? Mä en oikeasti ymmärrä, miten voidaan aina vaan rakentaa sutta ja sekundaa kenenkään puuttumatta.

Olen kuullut muidenkin rakennusihmisten puhuvan samantyyppistä juttua. Ja itse nähnyt, miten eristeitä makuutetaan vesisateessa. Että missäköhän se vastuu lopultakin asuu, ostajan lompakossa?

Ja oikeastiko meille nykyisin myydään asumuksia, joiden on ajateltu kestävän joku 40 v? Meillä ei ole puolessa siitä ajasta edes tapetit ehtineet kulua miksikään. Nimittäin, minä muutan tapetoituun pahvilaatikkoon siinä tapauksessa, tulee halvemmaksi ja talvella lämmittää riittävästi jo tieto siitä, ettei tarvitse pankin kanssa olla naimisissa.

Vierailija
4/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla putken asentanut firma kusessa.

Vierailija
5/5 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen putkiliikkeestä noinkin ilmaista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi