Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites toi alko näin jouluna? Onko mennynnä paljonkin?

Vierailija
25.12.2017 |

Olen keski-ikäinen, yksinelävä virkanainen. Jouluna vierailin sukulaisissa mutta yöksi/illaksi tulen aina kotiini. Erittäin, erittäin useina vuosina ja iltoina olen ollut juomatta vierailuilla ja ravintola-illallisilla ja korkannut sitten yksin kotona aika tukevasti.
Nyt on mennyt 3 viikkoa kahdella viinipullollisella, joka 2000-luvun vähennysennätys varmaankin.
Olo on virkeä, ei väsytä, ei morkkista, ei saamattomuutta - ihan outoa suorastaan.

Miten muilla viinisiepoilla? Onko kulutus kovaa vai oletteko onnistueet vähentämään tai jopa lopettamaan.
Itse alan kallistua siihen suuntaan, että haluaisin lopettaa kokonaan. No, ehkä kesälomalla ja juhannuksena viiniä ja kuoharia. Mutta muuten haluaisin päästä eroon koko tissuttelu- maistelu-kotikännäys-harrastuksestani.
Voisi ehkä jopa tämä keski-ikäinen keksivartalolihava kroppakin laihtua...
Tsemmppiä kaikille jotka haluaa vähentää!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut yhden lasillisen punaviiniä ja tänään juon todennäköisesti ruoan kanssa saman verran.

Vierailija
2/3 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni tilkka punaviiniä (~12cl) jouluaterian yhteydessä. Tänään varmaan ilalla juustojen kanssa nautin saman verran kuohuvaa. En pahemmin läträile alkoholin kanssa, varsinkin kun on lapsia talossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, tosin riippuu mikä on sinun paljon ja mikä on minun paljon. Kaato kännissä en ole ollut mutta en myöskään ajokunnossa. Olutta siemaillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan