Miksi mies suostuu tapaamaan vain jos
En itse ehdota sitä? Pari vuotta yhteiseloa takana ja eri osoitteet.
Jos haluan tavata miehen se onnistuu vain jos en ehdota sitä ja varmemmin jos en ota lainkaan yhteyttä. Tällöin iltaan mennessä ehdottaa itse tapaamista.
Mutta jos laitan viestiä että nähtäiskö illalla ei takuuvarmasti nähdä.
Miksi näin?
Kommentit (28)
Jos asia on sinulle muka oikeasti ok niin hittoako vingut siitä täällä ja thlaat meidän muiden aikaa tällä ketjullasi?
Sitten joskus, kun kehität terveen itsetunnon niin odotapa joku kerta huviksesi, montako kuukautta kestää, ennen kuin mies ottaa sinuun yhteyttä, jollet sinä tee sitä. Kertoo aika paljon siitä, paljonko miestä oikeasti kiinnostaa tapailla sinua ja paljonko hän sinua oikeasti arvostaa.
Voit toki jatkaa vapaasti tossukkana oloasikin, omapa on elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Osa tästä ap: n ongelmasta johtuu kyllä miehistä. Ne nimittäin eivät kestä, jos nainen ei ota yhteyttä ja murtuvat yleensä parissa päivässä. 😎 Varmin tapa karkottaa sen sijaan on olla jatkuvasti saatavilla.
Joo, pätee jollain pelimiehillä tuo logiikka. Normaalit ihmiset eivät pelleile toisten tunteilla.
Joo, oon tuota samaa piirrettä ja veivaamista huomannut muissakin miehissä, joskaan en ihan yhtä huomattavana kuin tässä mun miesystävässä.
Mikä ihme siinä on? Onko joku kuullut vastaavasti käyttäytyvästä naisesta?
En siis väitä etteikö niitä olisi, jotenkin liitän tuon vaan monen miehen tapaan käyttäytyä.
En minäkään haluaisi tavata naista ”tyttö” joka viljelee emojia jokaiseen viestiin.
Mies
En mielestäni vingu enkä halua tuhlata kenenkään kallisarvoista aikaa, kunhan tylsänä hetkenä analysoin.
Ja kun joku kysyi että montako kuukautta menee ennen kuin mies ottaa yhteyttä ellen itse ota, niin tämä keskusteluhan koskee ihan päinvastaista tilannetta.
Sitä en sitten tiedä, että jos joka päivä ehdottaisin tapaamista... vois muuten koittaa 😂
Tyyppi ajattelee, ettei hän mene naisten pillin mukaan. Äärimmilleen vietynä tosin.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oon tuota samaa piirrettä ja veivaamista huomannut muissakin miehissä, joskaan en ihan yhtä huomattavana kuin tässä mun miesystävässä.
Mikä ihme siinä on? Onko joku kuullut vastaavasti käyttäytyvästä naisesta?
En siis väitä etteikö niitä olisi, jotenkin liitän tuon vaan monen miehen tapaan käyttäytyä.
Yleensä veivaajan naisvalinta ei ole se oikea. Veivaaja etsii parempaa naista ja pitää hätävara tämän ajan. Veivaaja ei rakasta, ei osaa olla yksin.
Osa tästä ap: n ongelmasta johtuu kyllä miehistä. Ne nimittäin eivät kestä, jos nainen ei ota yhteyttä ja murtuvat yleensä parissa päivässä. 😎 Varmin tapa karkottaa sen sijaan on olla jatkuvasti saatavilla.