Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies suostuu tapaamaan vain jos

Vierailija
25.12.2017 |

En itse ehdota sitä? Pari vuotta yhteiseloa takana ja eri osoitteet.
Jos haluan tavata miehen se onnistuu vain jos en ehdota sitä ja varmemmin jos en ota lainkaan yhteyttä. Tällöin iltaan mennessä ehdottaa itse tapaamista.
Mutta jos laitan viestiä että nähtäiskö illalla ei takuuvarmasti nähdä.
Miksi näin?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on toisten naisten treffi-illat.

Vierailija
2/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisempi kysymys ja ainoa, jota voimme lähteä purkamaan hieman syvemmin, on se että miksi sinä suostut tuollaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suostun jos suostun, joskus pakotan tapaamiseen, mutta molemmille mukavampi tapa on se, etten vain ota häneen mitään yhteyttä ja vietämme siten mukavan illan yhdessä.

Hänen logiikkaansa tässä asiassa en vain tajua.

Vierailija
4/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No suostun jos suostun, joskus pakotan tapaamiseen, mutta molemmille mukavampi tapa on se, etten vain ota häneen mitään yhteyttä ja vietämme siten mukavan illan yhdessä.

Hänen logiikkaansa tässä asiassa en vain tajua.

Johan se tuli jo. Hänellä on myös muita naisia.

Vierailija
5/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo.

Vierailija
6/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ehdota sitä? Pari vuotta yhteiseloa takana ja eri osoitteet.

Jos haluan tavata miehen se onnistuu vain jos en ehdota sitä ja varmemmin jos en ota lainkaan yhteyttä. Tällöin iltaan mennessä ehdottaa itse tapaamista.

Mutta jos laitan viestiä että nähtäiskö illalla ei takuuvarmasti nähdä.

Miksi näin?

Siksi koska miehen mielestä ette ole suhteessa, olet vain pano. Jätä se.

Vierailija
7/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammo on mullakin käynyt mielessä, ja onhan se nyt törkeä vapaudenriisto kun tyttöystävä ehdottaa tapaamista.

Mihinköhän se ne toiset naiset laittaa siinä vaiheessa kun huomaa ettei tyttöystävältä tullutkaan viestiä joten se pitää tavata mitä pikimmin? 😃

Vierailija
8/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitoutumiskammo on mullakin käynyt mielessä, ja onhan se nyt törkeä vapaudenriisto kun tyttöystävä ehdottaa tapaamista.

Mihinköhän se ne toiset naiset laittaa siinä vaiheessa kun huomaa ettei tyttöystävältä tullutkaan viestiä joten se pitää tavata mitä pikimmin? 😃

Pidät itseäsi tyttöystävänä? 😂 Face the facts girl.

Vierailija
9/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt ole ihan normaalia. Jos teillä on suhde, tottakai molemmat voivat ehdottaa tapaamiset.

Jos mies suuttuu kun laitat hänelle viestiä, mieti kaksi kertaa jos hänen kanssaan kannattaa olla.

Vierailija
10/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä hölmöjä naisia riittää?

Vierailija
11/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olemme vaikka koko ajan jos mä annan vaikutelman, että se on mulle oikeastaan se ja sama.

Jos taas annan ymmärtää, että oikeasti haluan viettää aikaa yhdessä, tulee heti vaikeuksia.

Huvittavaa. 😃

Vierailija
12/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se suutu sentään, vaan tarvitsee heti omaa tilaa 😂

Vierailija
13/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä olemme vaikka koko ajan jos mä annan vaikutelman, että se on mulle oikeastaan se ja sama.

Jos taas annan ymmärtää, että oikeasti haluan viettää aikaa yhdessä, tulee heti vaikeuksia.

Huvittavaa. 😃

No, muiden mielestä tuollainen ei olisi yhtään huvittavaa. Siinäpä jatkat sitten samalla tavalla kuin tähänkin asti.

Vierailija
14/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun antaa sitä omaa tilaa se haluaakin olla yhdessä.

Käänteisellä psykologialla taattua laatuaikaa.

Tavallaan pidän itseäni tyttöystävänä, tavallaan en.

Emme tule koskaan seurustelemaan perinteisesti molempien tahdosta.

Tapaillaan niin kauan kuin tapaillaan.

2, 5 v näin jo menty.

Tämä yksi käyttäytymispiirre kyllä ihmetyttää ja huvittaa.

Vierailija
15/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuhlaisi moiseen jojomieheen muutamaa kuukautta kauempaa.

Vierailija
16/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömiä nuo ollako vai eikö olla suhteet. Olin itse nuorempana vastaavassa tilanteessa kun olin niin rakastunut. Nykyään en enää suostu. Tuo aiheutti sen että haluan aika aikaisessa vaiheessa tietää missä mennään.

Vierailija
17/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia on sulle ok etkä halua siihen muutosta, ja saat suhteelta tarvitsemasi kikkailemalla, niin mikäs siinä.

Miehellä voi olla jokin sitoutumiskammo tai kontrollintarve tms.

Vierailija
18/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en haluais miestä, jonka toiveena on perinteinen parisuhde. Yksi 10 vuoden suhde jo kariutui siihen, hän on nykyään naimisissa ja olemme hyviä ystäviä.

Tämä tilanne on siis mulle ok, aiheen aloittaminen tuli mieleen kun kaipaan itse vähän omaa aikaa jouluhälinöiden jäljiltä, joten laitoin miehelle viestiä että tavaraanko tänään 😁

Vierailija
19/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en haluais miestä, jonka toiveena on perinteinen parisuhde. Yksi 10 vuoden suhde jo kariutui siihen, hän on nykyään naimisissa ja olemme hyviä ystäviä.

Tämä tilanne on siis mulle ok, aiheen aloittaminen tuli mieleen kun kaipaan itse vähän omaa aikaa jouluhälinöiden jäljiltä, joten laitoin miehelle viestiä että tavaraanko tänään 😁

Tavaraa on siis tarjolla. Jos siis menee suunnitelmien mukaan, niin sun täytyy ottaa suriseva kaapista.

Vierailija
20/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuli vähän hassu kirjoitusvirhe.

Toivottavasti ei tullu miehen viestiin samaa typoa, se saattaisi kumota joulurauhani hänen logiikastaan huolimatta.