Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto mikä turvotus, vielä pitäisi huominen jaksaa!

Vierailija
24.12.2017 |

En siis ole mitenkään ylensyönyt, mutta tämä joulun ruokavalio on kyllä täysin arkeni vastakohta.

Normaalisti syön noin 1700kcl päivässä, vhh, maidoton, sokeriton ja mahdollisimman viljaton ja kasvispainoitteinen.

Nyt on mennyt kaikkia laatikoita, kinkkua, kalkkunaa. Jälkkäriksi muutama joulutorttu ja pitkin iltaa konvehteja. Hyvä kun mahdun farkkuihin kun turvottaa niin paljon! :D kaloreita varmaan 3000kcl...

Vielä huomenna anoppilaan jouluruualle, sen jälkeen voin palata omaan pelkistettyyn ruokavalioon. Huh!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstraturvotusta aiheuttaa myös menkat.... ap

Vierailija
2/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole nesteturvotusta vaan menkkojen takia ilmavaivat.

Yritä piereskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkahtavat karpit on aina huvittavia.

Vierailija
4/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää karppi ei retkahtanu. Jouluruoka on valmiiksi sopivaa kun tekee itse laatikot. Piparitkin oli karppia. Tortuista en ole koskaan tykännyt. Pari konvehtia kahvin päälle ei ruokavaliota kaada. Ja kun suu on vuosien aikana kunnolla karppiintunut niin ei sitä makeaa pysty syömään paljon. Tästä on hyvä taas jatkaa seuraavakin karppausvuosi.

Vierailija
5/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap oikeasti on vhh-ruokavaliolla. Jos olisi, niin tuskin suklaakonvehdit ja joulutortut tuohon malliin maistuisi.

Vierailija
6/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ap oikeasti on vhh-ruokavaliolla. Jos olisi, niin tuskin suklaakonvehdit ja joulutortut tuohon malliin maistuisi.

Sama kävi mielessä kun luki ap:n rajoitukset. Että taitaa olla vähärasvaisen yrittäjä kun kaloreita niin vähän. Tai sitten on karppia elämää takana vasta sen verran vähän aikaa, että tavat on vielä hakusessa.

4

Vierailija
7/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuisi repsahduksesta, koska tietoisesti nämä 2 päivää syön mitä on tarjolla :)

Noudatan vhh-ruokavaliota, mutta en ole todellakaan tiukka karppaaja, arjessa syön hiilareita noin 80g/päivä.

Mulla ei ole keliakiaa, mutta vältän viljoja ( ja maitotuotteita) koska ne aiheuttavat pömppövatsan (eivät onneksi kipua)

Aineenvaihdunta toimii, kävin illalla kahdesti isolla hädällä ja aamulla ennen aamukahvia :'D

Ap :)

Vierailija
8/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kävi mielessä kun luki ap:n rajoitukset. Että taitaa olla vähärasvaisen yrittäjä kun kaloreita niin vähän. Tai sitten on karppia elämää takana vasta sen verran vähän aikaa, että tavat on vielä hakusessa.

4

Oon pieni nainen, toimistorotta ja kulutus pieni. En ole karppaaja, vaan syön vähähiilihydraattisesti. Käytän voita ja öljyä runsaasti.

Vierailija
9/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhuisi repsahduksesta, koska tietoisesti nämä 2 päivää syön mitä on tarjolla :)

Noudatan vhh-ruokavaliota, mutta en ole todellakaan tiukka karppaaja, arjessa syön hiilareita noin 80g/päivä.

Mulla ei ole keliakiaa, mutta vältän viljoja ( ja maitotuotteita) koska ne aiheuttavat pömppövatsan (eivät onneksi kipua)

Aineenvaihdunta toimii, kävin illalla kahdesti isolla hädällä ja aamulla ennen aamukahvia :'D

Ap :)

Ok, ihmetys johtuikin siitä, että vhh:lla yleensä makeanhimo häviää ja kaikki makea maistuu pahalta.  Viimeiseen lauseeseesi kommentti: taidat sekoittaa aineenvaihdunnan suolentoimintaan. Nehän eivät ole sama asia.

Vierailija
10/10 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helppoa kun voi syödä mitä vain ja paljonkin ilman mitään ongelmia. Laatikoita ja kinkkua lisukkeineen meni aterialla paljon. Lisäksi suklaata pitkästi toista rasiaa. Punkkua ja kaljaa meni sanotaan reippaasti. Pitihän niitä kinkkuleipiä iltaa ja yötä myöden tehdä yhteensä 5 tai 6.

Mä olen näitä armoitettuja mässääjiä joita mikään syöminen ei lihota. Se ärsyttää helposti niitä joilla on taipumusta lihoa. Minkä sitä ihminen geeneilleen voi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme