Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero mietityttää

Vierailija
24.12.2017 |

Onko 14 vuoden ikäero liikaa niin, että nainen on se vanhempi, nelikymppinen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa.

Vierailija
2/17 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, antaa mennä vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi ero noin päin ja hyvää liittoa lähes 20 vuotta . Anna mennä vaan,. jos olette samanhenkisisä

Vierailija
4/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, tai no 15 vuotta. Tosin mies on vanhempi. :p

Vierailija
5/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa. Eikä ole väliä onko vanhempi osapuoli mies tai nainen.

Vierailija
6/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Ite vetasin 7 vuoden satsin niin, että nainen oli 42-49v. Seksi luisti ja muutenkin mukavaa.

Itte olin 12v nuorempi.

Nainen yritti vuoden jälkeen puhua kokeilemaan mm. penskan tekoa ja ehdotteli naimisiin menoa.

Onneks sluibailin ku tajusin jo sillon, että jossain kohtaa iskee mummoutuminen.

No. 49v se sitten iski. Ja ihan puolessa vuodessa. Totes vaan, että mua ei seksi enää kiinnosta.

Se oli sitten moro samantien. Ei seksiä, niin sehän on sitte niinku kaverisuhde eikä parisuhde?

Paitsi mummoilla ja papoilla se parisuhde. Meillä lopussa toinen oli mummo ja toinen viriili mies.

Vierailija
7/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Ite vetasin 7 vuoden satsin niin, että nainen oli 42-49v. Seksi luisti ja muutenkin mukavaa.

Itte olin 12v nuorempi.

Nainen yritti vuoden jälkeen puhua kokeilemaan mm. penskan tekoa ja ehdotteli naimisiin menoa.

Onneks sluibailin ku tajusin jo sillon, että jossain kohtaa iskee mummoutuminen.

No. 49v se sitten iski. Ja ihan puolessa vuodessa. Totes vaan, että mua ei seksi enää kiinnosta.

Se oli sitten moro samantien. Ei seksiä, niin sehän on sitte niinku kaverisuhde eikä parisuhde?

Paitsi mummoilla ja papoilla se parisuhde. Meillä lopussa toinen oli mummo ja toinen viriili mies.

4/6

Niin, siis en itsekään ajatellut tätä loppuelämääni jatkaa, mutta pidän nelikymppisistä miehistä, niin jatkan siihen asti, kunnes olen itse ainakin 35-vuotias, sitten voin etsiä omanikäisen miehen. :)

Vierailija
8/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksihän ihmeessä tätä jotkut alapeukuttaa?

Yritin tehdä oikein positiivisen kommentin.

Vierailija
9/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
10/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla vanhempi mutta nainen ei.

Vierailija
11/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi olla vanhempi mutta nainen ei.

Siltä se ilmeisesti vaikuttaa. :D Mitä väliä mammat!

Vierailija
12/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Itte olin 12v nuorempi.

Aika realistisen kuuloinen skenaario.

Vierailija
13/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Jos olisi toisin päin niin miljoona alapeukkua ja pedarihaukut. Että mammat on pellejä.

Itse sanoisin että siitä vaan. Ei se varmaan kestä mutta voihan siitä sillävälin nauttia.

-M

Vierailija
14/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen perustamisen kannalta sillä on merkitystä.

Vierailija
15/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Itte olin 12v nuorempi.

Meillä taas se oli nuori mieheni joka halusi lapsen. Itse en niin innostunut ajatuksesta, mutta yhden suosituin sitten tekemään. Täytin juuri 42 kun lapsi syntyi.

Samoin mies on ollut se haluttomampi osapuoli alusta lähtien.

N45

Vierailija
16/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että tarkoitat nyt lasten hankkimista. Sekö on mielestäsi parisuhteen ainoa päämäärä? Sulle nainen on pelkkä synnytyskone, ja mies siitossonni?

Vierailija
17/17 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että tarkoitat nyt lasten hankkimista. Sekö on mielestäsi parisuhteen ainoa päämäärä? Sulle nainen on pelkkä synnytyskone, ja mies siitossonni?

Kyllä se monille pariskunnille on erittäin tärkeä asia, joten ei voi sanoa, etteikö sillä olisi mitään väliä onko vanhempi osapuoli mies vai nainen. Jos ei niitä lapsia ole hommaamassa, niin on sanomattakin selvää, että silloin täm asia ei kyseistä pariskuntaa koske. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi