Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako tuleva vuosi?

Vierailija
24.12.2017 |

Minä pelkään, kapinat ja lakot ja hallituksen hajoamiset.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, etten taaskaan laihdu vaan lihon lisää. Tissutteluakaan en saa vähennettyä.

Vierailija
2/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki ovat niin laiskoja ja aina on niin huono sää, että ihmiset eivät viitsi nostaa sormeaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään etukäteen sitä, että miten jaksan tulevan kevään töissä.

Olen päiväkodissa töissä. Rakastan lapsia ja työtäni, mutta meidät on ajettu niin ahtaalle, että olemme kaikki täysin uupuneita. Liian vähän henkilökuntaa, aina joku sairaana, koko ajan äärivuoroja, tehostetun tuen tarpeisia lapsia liikaa ns."normiryhmään" jne.

Haluan tehdä työtäni sydämestäni ja lämmöllä, mutta se turhauttaa ja väsyttää, ettei siihen anneta mahdollisuutta enää.

Vierailija
4/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli melkein positiivista tuo päiväkotiasia. Luulin, että pahemmaksi ei voi mennä.

Vierailija
5/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että Pohjois-Korea käynnistää ydinsodan. Tuskin kertaakaan ihmiskunnan historiassa ydinsodan uhka on ollu niin vakav kuin nyt.

Vierailija
6/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta politiikka päätöksineen ei ketään pelota? Onko elämä täällä Kainuussa niin jotain muuta?

Vierailija
7/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa ensi vuosi, kun joudun hautaamaan mieheni.

Vierailija
8/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaa ensi vuosi, kun joudun hautaamaan mieheni.

Tuli itku. Voimia. Jotain kaunista.

Vierailija
9/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelonsekaisin toivein varovasti odotan parempaa kuin viimeisimmät vuodet. Josko olisi mun vuoroni kokea jotain onnistumisiakin

Vierailija
10/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä yhteiskunnan kahtiajako alkaa jo pelottaa. Köyhät köyhtyy ja kurjistuu, varakkaat vaan pönkittävät valtaansa.

Kävin katsomassa Lahden kaupunginteatterissa Täällä pohjantähden alla -näytelmät nyt joulun alla ja tartuntapintaa löytyi tämän päivän Suomeen. Viha alkaa kohta saada vallan Suomessa, jos tämä meno jatkuu.

Vierailija
11/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Ensi vuonna palkitaan uurastus opiskelujen parissa ja valmistun jouluna. Syksyllä aloitetaan yrittämään toista lasta jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Hyvin todennäköisesti pääsen heti joulukuussa oman alan töihin ja päästään myöskin katselemaan omistusasuntoa. Yksi parhaista vuosista tulossa vähään aikaan.

Vierailija
12/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Ensi vuonna palkitaan uurastus opiskelujen parissa ja valmistun jouluna. Syksyllä aloitetaan yrittämään toista lasta jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Hyvin todennäköisesti pääsen heti joulukuussa oman alan töihin ja päästään myöskin katselemaan omistusasuntoa. Yksi parhaista vuosista tulossa vähään aikaan.

Kuulostaa hienolta! En halua olla ilonpilaaja, mutta elämä on yllätyksiä täynnä. Muista vanha viisaus: Miten saadaan Jumala nauramaan? Kerro hänelle suunnitelmasi.

Vierailija
13/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pelätä, koska turvaan Jeesukseen. <3

Vierailija
14/18 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään sitä, mitä aktiivimalli tuo tullessaan.

Vierailija
15/18 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotain selittämätöntä ahdistusta ja maailmantuskaa. Murehdin asioita liiaksi ja pelkään etukäteen.

Vierailija
16/18 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelottaa. Olen työtön ja masennuksen takia sairauslomalla ja elän päivä kerrallaan. Ahdistaa liikaa ajatella tulevaisuutta.

Vierailija
17/18 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään, kapinat ja lakot ja hallituksen hajoamiset.

Hallitukseenhan ollaan entistä tyytyväisempiä, kiky-toimet alakvat kantaa hedelmää ja talous kasvaa vauhdilla.

En usko lakkojakaan tulevan ja kapinapuheille nyt nauravat kaikki päin naamaa.

Vierailija
18/18 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään että Pohjois-Korea käynnistää ydinsodan. Tuskin kertaakaan ihmiskunnan historiassa ydinsodan uhka on ollu niin vakav kuin nyt.

Pohjoisen pyöreäpäisellä pojalla on muutama pieni ja naurettavan heikko ydinlataus vailla kykyä kuljettaa ne muutamat hassut kohteisiinsa.

Sitä tosiasiaa eivät isottelevat puheet muuksi muuta.

Jos taas jenkit laukaisisivat ihan oikeita ja tehokkaita ohjuksia Koreaan niin mitä se meitä haittaisi? Korkea-aktiivisten jätteiden puoliintumisaika on niin lyhyt että ei haittaa meitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi