Mies painosti olemaan sheivaamatta tässä joulun alla jotta ei herätä huomiota sitten heillä saunassa
noh, mitenpä sen muuten sanoisi kuin että väärin veikkasi, enkä oikein kehtaa hänelle kertoakaan tietenkään tästä. Harmi koska kiukuttaa ja varmaan ihmettelee että miksi mökötän ja pidän mykkäkoulua... :(
Kommentit (23)
Ite transu ja menin sukusaunaan munasiltaan :D Mies suuttu ihan VITUSTI
Vierailija kirjoitti:
Jaa miksi et voi puhua suoraan, ja miksi pidät mykkäkoulua?
Itsekö sanoisit ukollesi sukunsa p*mpp*karvoista? XD
Miksi annat puolison edes olettaa, että hän voisi päättää sinun kehostasi ja sen karvoista?
Vierailija kirjoitti:
Ite transu ja menin sukusaunaan munasiltaan :D Mies suuttu ihan VITUSTI
Oikein! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sanoisin, jos mies samoilla perusteilla olisi puuttunut minun karvoitukseeni. Miksi en?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin sanoakin. Ei varmaan toista kertaa ottaisi asiaa puheeksi :D
Siis mitä...? Tarkoitatko, että sinulla oli karvapehko, mutta kaikilla muilla suvun naisilla ei ja nyt sinua sitten harmittaa ja hävettää ja pidät mykkäkoulua miehellesi?
Sheivaan kuitenkin mieheni pyynnöstä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä...? Tarkoitatko, että sinulla oli karvapehko, mutta kaikilla muilla suvun naisilla ei ja nyt sinua sitten harmittaa ja hävettää ja pidät mykkäkoulua miehellesi?
100%
Vierailija kirjoitti:
Sheivaan kuitenkin mieheni pyynnöstä.
Ap.
Joku vastasi puolestäni ja väärin
ap
Nyt tuhero saunoo
Se kylpee, se laulaa ja huutaa
Kannusta samppanjaa
Meidän karvat on tullut kotiin
Nyt mela saunoo
Se valvoo se riekkuu ja rällää
Mällillä mällää
Meidän pimpero on tullut kotiin
Todella omituisia nämä karvattomuutta vaativat miehet ja erityisesti heitä tottelevat naiset.
Häpeä haihtuu, kun otat asian ihan reilusti esille jälkiruuan aikana. Että et sinä oikeasti ole karvainen, mutta kun tuli tällainen pieni väärinkäsitys miehelle ja hän erityisesti pyysi olemaan sheivaamatta, koska luuli....
Sekopäisin aloitus ja ketju vähään aikaan.
On teilläkin ongelmat. :D Ihan yksi ja sama mulle kellä sukulaisista on karvoja, eikä kiinnosta mitä ne aattelee saunassa mun karvaisuudesta tai karvattomuudesta. Ne on vaan karvoja.
Naisten karvanpoison määrää miehet.
So sad.
Vierailija kirjoitti:
Miksi annat puolison edes olettaa, että hän voisi päättää sinun kehostasi ja sen karvoista?
No jos välittää kumppaninsa tunteista enemmän? Miten sulle OMAT KARVASI ovat niitä tärkeämpiä? Millainen mies sulla oikein on, joka arvostaa tuollaista itsekeskeistä ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
On teilläkin ongelmat. :D Ihan yksi ja sama mulle kellä sukulaisista on karvoja, eikä kiinnosta mitä ne aattelee saunassa mun karvaisuudesta tai karvattomuudesta. Ne on vaan karvoja.
Se on kuule merkki seksuaalisesta holtittomuudesta, jos ne on ajeltu. Mies ajatteli ihan oikein, kun ei halunnut hävetä tyttöystävänsä puolesta. Ikävä kyllä ei edes tiedä, että siellä suvussa on muitakin siveettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä haihtuu, kun otat asian ihan reilusti esille jälkiruuan aikana. Että et sinä oikeasti ole karvainen, mutta kun tuli tällainen pieni väärinkäsitys miehelle ja hän erityisesti pyysi olemaan sheivaamatta, koska luuli....
Miten ihmeessä joku voi hävetä karvoja? Posliini se häpeämisen arvoinen on.