Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs te muut yksinäiset teette?

Vierailija
24.12.2017 |

Itse juon siideriä ja kuuntelen jouluradiota.. Hieman ankea fiilis :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku teillä yksinäisillä naisilla ois ''munaa'' tällä palstalla ottaa mies vastaan.Täällä on yksinäisiä miehiä valmiudessa ja ei me kaikki olla mitään huonoja tyyppejä. Yöstä voisi tulla vielä vaikka kuinka mielenkiintoinen..

On mulla munakin ja voin sua köyriä hanuriin tarvittaessa. Misspäin asut? Tulen käymään.

Vierailija
22/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisi kiva myös toisten yksinäisten kanssa nähdä ja käydä istumassa kupposella:)

Niin lettubileissä. Palstan naiset pelkää jos mies edes katsoo silmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä kipeänä.

Vierailija
24/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannamann kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ku teillä yksinäisillä naisilla ois ''munaa'' tällä palstalla ottaa mies vastaan.Täällä on yksinäisiä miehiä valmiudessa ja ei me kaikki olla mitään huonoja tyyppejä. Yöstä voisi tulla vielä vaikka kuinka mielenkiintoinen..

On mulla munakin ja voin sua köyriä hanuriin tarvittaessa. Misspäin asut? Tulen käymään.

Jos oot feminiininen shemale niin voin harkita.

Vierailija
25/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähiten tässä kaipaa mitään viiksekästä himon*ssijaa pelastaman joulua. Mielenkiintoinen keskusteluseura menettelisi. Mutta paljon mieluummin olen omassa seurassa kuin sellaisessa jota viikon verran saisin hävetä.

Kuka tässä mistään nussimisesta mitään puhui. Jutellaan, vaihetaan katseita, mä otan kädestä kiinni ja vien telkkarin eteen tanssimaan. Lantiot liikkuu ja hieroo toisiaan ja lopun hoitaa luonto. Viikset on ajettu ja en edes usko, että olet saanu munlaista miestä koskaan.

Sunlaista? heh heh...

Vierailija
26/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävin hakemassa verhot kuivaushuoneesta ja kävin bussilla Stockalla. Etsimäni loimulohipäre oli loppunut kalatiskistä. Palasin kodin lähelle ja kävelin loppumatkan ihanan aurinkoisessa säässä. 

Söin valmisporkkanalaatikkoa, katselin tv:stä mitä lie ja nukuin sohvalla. Näin erittäin mielenkiintoisen unen, jossa asuin Australiassa joen rannalla.

Tiskasin, viikkasin pyykkejä ja nyt kirjoitan vähän aikaa palstalla. Kohta lähetän sähköpostilla pari joulutervehdystä.

Kodin koristelin pari päivää sitten joulua varten.

Suosittelen, että katsotte YouTubesta piristävän The Meow choir. You'll laugh your tail off -kappaleen. Söpöstä tummasta pojasta tuli oopperalaulaja. 

Hyvää joulua! :)

Vierailija
27/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin tosi! Just samanlaista minullakin, söin hyvin kaikenlaista jouluruokaa, availin lahjat, nostalgian jouluradio rallattaa taustalla, saunassa käyty - kertakaikkiaan mahtava Joulufiilis. Hienoa olla aivan omissa oloissaan hektisen syksyn jälkeen, ei mitään kiirettä minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi