Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs te muut yksinäiset teette?

Vierailija
24.12.2017 |

Itse juon siideriä ja kuuntelen jouluradiota.. Hieman ankea fiilis :/

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon terästettyä glögiä ja kuuntelen Spotifysta lempikappaleitani... Ei tunnu yhtään joululta.

Vierailija
2/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join punkkua, söin juustoja, äsken kävin lähibaarissa olusella ja siellä oli melko ankea tunnelma. Baarimikko kysyi papereita, se hieman piristi. Nyt ajattelin laittaa kasvonaamion ja juoda lisää punkkua.

Onhan tämä ankeaa mutta nautitaan ainakin hiljaisista kaduista ja sytytellään vaikka parit kynttilät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt joulujuttuja joista tykkään, katsonut jouluohjelmia ja palstaillut. Tuntuu joululta :)

Vierailija
4/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, joku rehellinenkin palstalla 😱 Aiemmin tänään nuo yksinäisten joulut oli yhtä juhlaa jossa oksennettiin parisuhteessa oleville...

Vierailija
5/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja tuntuu joululta, totta kai. miksi ei tuntuisi vaikka yksin onkin?! En ole koskaan huonossa seurassa kun olen yksin :D tämä on parasta, saa olla pitkin ja poikin .Söin jouluruokia, saunoin, katon telkkaa, käyn netissä, otan vahvaa glögiä, poltan kynttilöitä, nautin kun on vapaata töistä! Ei mitään tietoa ankeasta olosta tai elosta.

Vierailija
6/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson paluu tulevaisuuteen vitoselta. Kolme kissaa pesee toisiaan. Hain äsken kaljaa. Nyt katit alkoi painimaan.

Onneksi jouluaatto alkaa olla ohi..

Vierailija
7/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin ja tuntuu joululta, totta kai. miksi ei tuntuisi vaikka yksin onkin?! En ole koskaan huonossa seurassa kun olen yksin :D tämä on parasta, saa olla pitkin ja poikin .Söin jouluruokia, saunoin, katon telkkaa, käyn netissä, otan vahvaa glögiä, poltan kynttilöitä, nautin kun on vapaata töistä! Ei mitään tietoa ankeasta olosta tai elosta.

Sinä olet yksin, et yksinäinen. Yksinäisyys tarkoittaa että et ole onnellinen yksin, kärsit siitä ja toivoisit seuraa.

Onko jokaiseen yksinäisten ketjuun pakko tulla jonkun hehkuttamaan miten ihana on kerrankin olla omasta halusta yksin ja miten kivaa onkaan?

Antakaa yksinäisten saada vertaistukea ilman näitä lällättelyjä.

Vierailija
8/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glögiä juonut.  Hiukan kyllästynyt kaikkeen en silti koe itseäni onnettomaksi.  Kiva kävelyilma tänään.

Vierailija
9/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä, katselin netflixiä, tein lempiruokaani, join lasin punkkua. Juttelin tunnin isäni kanssa puhelimessa.

Vierailija
10/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat lenkitetty, ostin itselle joululahjoja :D ja nyt availin niitä, piha täynnä kynttilöitä, saunassa valkee pesässä, jääkaappi täynnä kaikkea hyvää... Kohta saunaan ja koirat saa järsiä sinä aikana hirven takajalkoja joita sain metsästäjiltä. Mikäs tässä ollessa :)

Vierailija
11/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku teillä yksinäisillä naisilla ois ''munaa'' tällä palstalla ottaa mies vastaan.Täällä on yksinäisiä miehiä valmiudessa ja ei me kaikki olla mitään huonoja tyyppejä. Yöstä voisi tulla vielä vaikka kuinka mielenkiintoinen..

Vierailija
12/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupäivälliseltä tulin juuri ravintolasta, sulattelen vähän aikaa huoneessa ja lähden sitten kynttiläuinnille. Yksi yksinäinen mies tullut käytävällä vastaan.. hmmm...

Vierailija
13/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ku teillä yksinäisillä naisilla ois ''munaa'' tällä palstalla ottaa mies vastaan.Täällä on yksinäisiä miehiä valmiudessa ja ei me kaikki olla mitään huonoja tyyppejä. Yöstä voisi tulla vielä vaikka kuinka mielenkiintoinen..

No vähiten tässä kaipaa mitään viiksekästä himon*ssijaa pelastaman joulua. Mielenkiintoinen keskusteluseura menettelisi. Mutta paljon mieluummin olen omassa seurassa kuin sellaisessa jota viikon verran saisin hävetä.

Vierailija
14/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin tyrkyttäjä on huono tyyppi. Seksin vaatiminen ja tyrkyttäminen tekee tyypin huonoksi. Ei jokainen nainen ole jakorasia.

Vierailija
15/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää on rytmittänyt koirien lenkit, leffojen katsominen ja syöminen :) Välillä nokoset. Nyt illalla joulutraditio Taru sormusten herrasta. Huominen on tarkoitus mennä samaa rataa, tapanina sitten kaupoille shoppailemaan.

Vierailija
16/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoon ja kuuntelen joululauluja. 

Vierailija
17/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onasta halustani melkein aina jouluna yksin. Jouluvaloja, joululenkki, joulusauna. Syön joulupuuron aamulla, kinkut jne illalla. Luen ja kuuntelen musiikkia. Nautin 110% rauhasta!

Vierailija
18/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vähiten tässä kaipaa mitään viiksekästä himon*ssijaa pelastaman joulua. Mielenkiintoinen keskusteluseura menettelisi. Mutta paljon mieluummin olen omassa seurassa kuin sellaisessa jota viikon verran saisin hävetä.

Kuka tässä mistään nussimisesta mitään puhui. Jutellaan, vaihetaan katseita, mä otan kädestä kiinni ja vien telkkarin eteen tanssimaan. Lantiot liikkuu ja hieroo toisiaan ja lopun hoitaa luonto. Viikset on ajettu ja en edes usko, että olet saanu munlaista miestä koskaan.

Vierailija
19/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs minä. Katselin viikon salkkarit kerralla, kun ei työviikolla joutanut. Tulipa ainakin jokin "asia" hoidettua.

Vierailija
20/27 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisi kiva myös toisten yksinäisten kanssa nähdä ja käydä istumassa kupposella:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä