Julistin palstalle joulurauhan älä provoile
Kommentit (13)
Ootko sä se julisti, joka seulustelee sen Kälpäsen kanssa?
Julistin pastalle joulukauhan, täh? Plees kakita. Päivällä vedetään jouruokaa, illalla joulujuomaa ja yöllä naapurin rouvaa. Saa sanoa perinteinen joulu. Plees kakita, lalla la la laa. Montako poroa tarvitaan vaihtamaan petteri punakuonon nenä? Jees kakittaa, trallalla la la laa.
Täytyypä jutella aiheesta anopin kanssa joulusaunassa.
Jouluräyhä leviää täällä jokaiseen ketjuun!
Vierailija kirjoitti:
Jouluräyhä leviää täällä jokaiseen ketjuun!
Mää tierän mikä leviää ihan kohta. Anna muijalle kovan lahjan. Yöllä saa naapurin rouva saman lahjan. Joulusauna hah, hah. Plees kakita trallal lal laa. Tuli jo viestii että onhan perinteinen joulusauna. Daa, jees ja joo on tietenkin. Plees kakita...
Mies kännissä joulun suosituin provo
Äitini on paskapää. Hän kohteli minua lapsena törkeästi ja kannan tätä taakkaa edelleen. Kukaan ei ymmärrä minua eikä mahdollista minulle onnellisuutta. Mieheni on täysi kusiaivo joka yrittää kääntää lapset lopullisesti minua vastaan.
Ei sinua kukaan tottele. Ei löydy auktoriteettiä. Eikä joku banni ole mikään pelote edes.
Kyllä joulu on yhtä antamisen iloa. En laskenut montako muija sai. Sehän riittää että tykkäsi joulupukista. Plees kakita, ta daa daa da daa. Eihän nyt pelkkä pukin naamari voi noin paljon innostaa? Toi ärsyttävä saisi lakata soimasta korvissa. Siis tämä plees kakita, dii daada da daa.
Meni vasta ensimmäinen kinkkuleipä ruuan jälkeen. Pitäähän sitä suolaisella tasapainottaa suklaiden napsimista. Niin ja se pitää muistaa että nauttii riittävästi nesteitä. Ja taas plees kakita....
Vielä pitkä yö edessä, nautiskellen se menee.
Sanoma Oyj:n ikioma avohoitopalsta. Ehkä siellä on laskettu, että parempi yhteiskunnan kannalta tarjota avohoitopotilaille palstatilaa kuin että ne lähtevät sekoilemaan kadulle. Toivottavasti tämä on myös kaupallisille yhteistyökumppaneille ok...
*taputapu* <3