Muistathan pestä stringit aina välillä 90 C:ssa ja valkopesuaineella? Muuten ei kapea osa puhdistu.
Kommentit (121)
30 astetta ei riitä, paitsi jos väri on musta.
Bakteereilla on iso riski siirtyä "kakkosesta" "ykköseen".
Fitnessväki käyttää stringejä, koska rajat.
Mä oon vetäny täysin kommandona jo vuotta...Ei mulla ole kuin yhdet alushousut, ja nekin "hätätapausta" varten : jos pitää äkisti lähteä vaikka lekuriin... Ah,mikä vapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon vetäny täysin kommandona jo vuotta...Ei mulla ole kuin yhdet alushousut, ja nekin "hätätapausta" varten : jos pitää äkisti lähteä vaikka lekuriin... Ah,mikä vapaus.
Niin, siis 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Pesethän housusi päivittäin, pesethän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesethän housusi päivittäin, pesethän?
Suunnilleen ja kotona käytän ihan muita housuja. Eikä ne stringit persvaossa mitään auta, samat hikiperseen hajut niihin housuinkin jää....Hyi....Minkä ihmeen takia pitää antaa muhia? Tavalliset alkkarit on ihan ok. Ei tule hiivaa. Itse olen ainakin huomannut, että värkki voi hyvin eikä haise :)
Paitsi harvoja stringejä ja alushousuja saa enää pestä niin kuumassa. Tätä keinokuitu/elastaanipuuvillalaatua. Kuka käyttää enää stringejä?
Minkä takia joku pesisi mustat stringit valkaisevalla aineella? :D
Vierailija kirjoitti:
Paitsi harvoja stringejä ja alushousuja saa enää pestä niin kuumassa. Tätä keinokuitu/elastaanipuuvillalaatua. Kuka käyttää enää stringejä?
Enää? :"D MINÄ käyttäisin ENÄÄ stringejä, mutta farkut tuntuvat oudoilta narupöksyjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joku pesisi mustat stringit valkaisevalla aineella? :D
Valkopesuaine tapaa bakteereja.
Stringit tuli ja meni. Hyvä niin.
Pesen 40 asteessa, mutta kieltämättä on vähän jäänyt jälkiä...
Jos ne tutkijat sun muut kerran sanoo, että paska ei häviä 60 asteen pesussa, niin miksei sitten tehdä alkkareita jotka kestäisi sen 90 asteen pesun, prkl.
Jos ei aikuset naiset osaa olla tuhrimatta naruvirityksiä, niin siirtykööt käyttämään muita pöksyjä.
Salimimmit käyttää 95% stringejä trikoiden alla ettei näy rajat ja alkkarit läpi. .
Eihän niitä voi tarvittavan kuumassa pestä, koska elastaani ja muut herkät matskut.
Kattelin vaan teinityttärieni stringejä.. Yök. Heitin läjän roskiin ja ostin uusia nyt jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Salimimmit käyttää 95% stringejä trikoiden alla ettei näy rajat ja alkkarit läpi. .
Stringitkin näkyy kyllä läpi ja monella näkyy paljas perä läpi ohuista jumppahousuista. Minusta tuo on irvokkaampi näky kuin alushousujen rajojen näkyminen.
Käyttääkö joku vielä stringejä?
#menijo