Mitä teidän teinit tekee tällä hetkellä?
Kommentit (35)
Toinen jynssää kellarin lattiaa ja toinen nukkuu sohvalla alasti lusikassa koiran kanssa.
Nukkuu. Ja minä nä kännykän kanssa katson tvtä.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä, teini on joulunvietossa poikaystävän perheen luona. Odotan raporttia vasta illemmalla.
Aloituksessa kritisoitiin teinien kännykän käyttöä. Minun teini on nyt kylässä, mutta pitäisikö minun silti hätyyttää hänet kännykällä raportoimaan minulle, mitä siellä tapahtuu? Vai onko parempi että hän keskittyy auttamaan talon väkeä valmisteluissa ja seurustelemaan? Hän ehtii kyllä illalla raportoimaan mitä jouluohjelmaan kuului ja mitä tykkäsi lahjoistaan.
On poikaystävän kotipuolessa isossa sukujoulussa mukana. Ai että mie oon onnellinen, että hän oli tervetullut sinne. Siellä on jopa lunta, meillä on lähinnä jäätä.
Ei mitään hajua missä ovat ja kenen seurassa. Oletan, että ovat isänsä kanssa, mutta faktatietoa ei asiasta ole. Lähtivät toissapäivänä isänsä luo jouluksi.
Toinen (tyttö 14v) on kuumeessa, joten makoilee sohvalla. Toinen (tyttö 15v) taas koristelee kuusta 8v ja 4v pikkuveljen ja -siskon kanssa.
Mukavaa joulua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
On poikaystävän kotipuolessa isossa sukujoulussa mukana. Ai että mie oon onnellinen, että hän oli tervetullut sinne. Siellä on jopa lunta, meillä on lähinnä jäätä.
Minunkin tytär on tuollaisessa isossa sukujoulussa. Halusi nähdä minkälainen joulunvietto poikaystävän perheessä on, kun on niin erilaiset perheet ja taustat. Sovittiin tästä siinä vaiheessa kun näytti siltä, että mies ei pääse jouluksi kotiin ja oltaisiin siis oltu vain tytön kanssa kahdestaan kotona. Myöhemmin tilanteet muuttuivat ja mies pääsi sittenkin jouluksi kotiin, mutta en tietenkään ryhtynyt lapsen jo sovittuja menoja enää muuttelemaan. Minulla ja tytöllä oli oma varaslähtöjoulu perjantaina. Käytiin joululounaalla, joulumarkkinoilla ja illalla joulukirkon tapaisessa. Kotiin ostettiin vielä herkkuja ja tyttö sai avata muutaman lahjan (loput sitten jouluna). Yhdessä tehtiin vielä palapeli, mikä on meillä ollut jouluperinne ennenkin, ja kuunneltiin joulumusiikkia.
Pelaa Carcassonea isän kanssa. Se oli joulun eka lahja, meillä on aina aamulla yksi yhteinen lahja joka avataan. Usein se on peli.
Nyt lähdetään naapuriin joulupuurolle.
Tekee pihalla lumitöitä isänsä kanssa.
12 v poika käytti kännykkää ja meni sitten ulos kaverin kanssa. Se oli ihan hyvä, kun on poutaa ja saa raikasta ilmaa.
16v on lenkillä koirien kanssa ja 13v paketoi koirien lahjoja. Meillä siis tapana ostaa koirille muutama paketti jouluksi. Esim. luu ja lelu. Koirat saa sitten itse repiä paketit auki.
Toinen nukkuu ja toinen lähti viemään tyttöystävälle joululahjaa.
toinen on keittiössä paistamassa hakkaraisen paskaa joulupäivälliselle, ja toinen taittelee kiltisti aktiivimalleja vieraille