Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän teinit tekee tällä hetkellä?

Vierailija
24.12.2017 |

Harkitsen kännyköiden piilottamista *prkl* !!!!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen on keittiössä paistamassa hakkaraisen paskaa joulupäivälliselle, ja toinen taittelee kiltisti aktiivimalleja vieraille 

Vierailija
22/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jynssää kellarin lattiaa  ja toinen nukkuu sohvalla alasti lusikassa koiran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu. Ja minä nä kännykän kanssa katson tvtä.

Vierailija
24/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pötköttää sängyssään

Vierailija
25/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo muumeja.

Vierailija
26/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä, teini on joulunvietossa poikaystävän perheen luona. Odotan raporttia vasta illemmalla.

Aloituksessa kritisoitiin teinien kännykän käyttöä. Minun teini on nyt kylässä, mutta pitäisikö minun silti hätyyttää hänet kännykällä raportoimaan minulle, mitä siellä tapahtuu? Vai onko parempi että hän keskittyy auttamaan talon väkeä valmisteluissa ja seurustelemaan? Hän ehtii kyllä illalla raportoimaan mitä jouluohjelmaan kuului ja mitä tykkäsi lahjoistaan.

Vierailija
27/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On poikaystävän kotipuolessa isossa sukujoulussa mukana. Ai että mie oon onnellinen, että hän oli tervetullut sinne. Siellä on jopa lunta, meillä on lähinnä jäätä.

Vierailija
28/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua missä ovat ja kenen seurassa. Oletan, että ovat isänsä kanssa, mutta faktatietoa ei asiasta ole. Lähtivät toissapäivänä isänsä luo jouluksi.

Vierailija
29/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen (tyttö 14v) on kuumeessa, joten makoilee sohvalla. Toinen (tyttö 15v) taas koristelee kuusta 8v ja 4v pikkuveljen ja -siskon kanssa.

Mukavaa joulua kaikille!

Vierailija
30/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On poikaystävän kotipuolessa isossa sukujoulussa mukana. Ai että mie oon onnellinen, että hän oli tervetullut sinne. Siellä on jopa lunta, meillä on lähinnä jäätä.

Minunkin tytär on tuollaisessa isossa sukujoulussa. Halusi nähdä minkälainen joulunvietto poikaystävän perheessä on, kun on niin erilaiset perheet ja taustat. Sovittiin tästä siinä vaiheessa kun näytti siltä, että mies ei pääse jouluksi kotiin ja oltaisiin siis oltu vain tytön kanssa kahdestaan kotona. Myöhemmin tilanteet muuttuivat ja mies pääsi sittenkin jouluksi kotiin, mutta en tietenkään ryhtynyt lapsen jo sovittuja menoja enää muuttelemaan. Minulla ja tytöllä oli oma varaslähtöjoulu perjantaina. Käytiin joululounaalla, joulumarkkinoilla ja illalla joulukirkon tapaisessa. Kotiin ostettiin vielä herkkuja ja tyttö sai avata muutaman lahjan (loput sitten jouluna). Yhdessä tehtiin vielä palapeli, mikä on meillä ollut jouluperinne ennenkin, ja kuunneltiin joulumusiikkia. 

Vierailija
31/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa Carcassonea isän kanssa. Se oli joulun eka lahja, meillä on aina aamulla yksi yhteinen lahja joka avataan. Usein se on peli.

Nyt lähdetään naapuriin joulupuurolle.

Vierailija
32/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee pihalla lumitöitä isänsä kanssa.

Vierailija
33/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v poika käytti kännykkää ja meni sitten ulos kaverin kanssa. Se oli ihan hyvä, kun on poutaa ja saa raikasta ilmaa.

Vierailija
34/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v on lenkillä koirien kanssa ja 13v paketoi koirien lahjoja. Meillä siis tapana ostaa koirille muutama paketti jouluksi. Esim. luu ja lelu. Koirat saa sitten itse repiä paketit auki.

Vierailija
35/35 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nukkuu ja toinen lähti viemään tyttöystävälle joululahjaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä