Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä voisin ihan hyvin tehdä vaikka nyt lapsia, mutta mullapas ei ole menkkoja! :(

Vierailija
23.12.2017 |

Elikkäs, olen vasta 22v nainen, mutta voisin ihan hyvin tehdä vaikka jo nyt tai parin vuoden sisään esikoisen. Olen pitkässä vakaassa parisuhteessa, opiskelen hyvin työllistävää ammattia hyvällä menestyksellä, asumme hyvässä asunnossa, molemmilla on myös töitä jne. Olen ihmisenä hyvin huolehtiva ja empaattinen. Myös mies on erittäin rauhallinen, huolehtiva ja hyvä luonne. Toisin sanoen tiedän, että olisimme huippuja vanhempia.

Vaan mullapas ei ole kuukautiskiertoa ollenkaan. Ei ole ollut useaan vuoteen. Ei siis mitään menkkoja ollenkaan. Eli lapsia tuskin on tulossa :D

Tämmöstä tää elämä on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen kuukautisia tarvita vaan ovulaatio. Jos pelkkä ovulaation puuttuminen on se ongelma, niin sen saa helposti tulemaan lääkkeellisesti.

Vierailija
2/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu vastaava tilanne aikoinaan. Nykyään kolmen muksun äiti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kuukautisten puuttuminen eli amenorrea ei ole sama asia kuin lapsettomuus! Ei todellakaan!

Vierailija
4/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap takas biologian tunneille. Ei menkattomuus tarkoita lapsettomuutta.

Vierailija
5/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä gyne sanoi kun kävit tutkituttamassa asiaa?

Vierailija
6/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama juttu on ollut täällä monta kertaa. Vaikutat vähän päävikaiselta, ei pahalla.

Vierailija
7/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kyllä saanut kaikki lapseni lähes olemattomalla kuukautiskierrolla. Taustalla on anoreksiaa, ortoreksiaa, rankkaa anemiaa, pahoja kuukautishäiriöitä.. olin varma etten saa lapsia. Lopulta EHKÄISY petti! Eli äläpä kuule heitä kirvestä kaivoon. Kuukautishäiriöt ovat erittäin yleisiä. Ei me naiset mitään koneita olla.

Vierailija
8/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussit vaan ilman ehkäisyä ja kato mitä tapahtuu 

Vierailija
9/9 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olisikin helppoa jos voisimenkkojensa perusteella katsoa jo etukäteen sen, saako lapsia vai ei. Vaan kun se ei mene niin. Henkilö säännöllisellä kuukautiskierrolla voi olla lapseton kun taas kuukautishäiriöistä kärsivä nainen voi tulla ensimmäisellä yrityksellä raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme