Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin vaatteen, ei kuulemma mennyt perille ja ostaja ilmoitti tilinumeronsa mihin palauttaa rahat

Vierailija
23.12.2017 |

Mahtui kirjeenä, joten ei seurantakoodia.

Mistä voi olla varma ettei ostaja oikeasti saanut sitä? Aikaa kului tosiaan pari viikkoa, eli olisi pitänyt mennä perille.

Kyllä varmasti joskus oikeasti menee hukkaan tai postin henkilökunta varastaa lähetyksiä, mutta.... Mutta?

Ennen kun joku kysyy että no miksi et lähettänyt pakettina, ihan oma syy jne niin oon tehnyt tosi paljon kauppaa ja aina ovat menneet kirjeet perille. Ja ostajat haluavat lähetyksen poikeusetta sillä halvimmalla mahdollisella toimitustavalla.

Ei yksityishenkilöiden kaupanteossa ole mitään rahojen palautus velvoitetta, mutta ostaja voisi tässä tapauksessa myös väittää mua huijariksi että en olisi edes lähettänyt tuotetta. Oma nimikin on sen verran harvinainen että jos ostaja alkaisi levittämään nimeäni netissä niin löytyisi vain yksi vaihtoehto ja se olen minä. Enkä tosiaan haluaisi että nimeni perusteella alkaisi tulemaan googlen hakutuloksissa vastaan jotain nettihuijarijuttuja, kun en sellainen ole!

Mitä tehdä? Tuote voi olla oikeasti kadonnut. Ostaja voi väittää että olen huijari joka ei lähetä ja mä voin luulla että hän on huijari joka haluaa vaan saada rahat takaisin. Hmm??

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööperin kolli kirjoitti:

Aika halvalla pikkaris möit. Jos niissä hajut / raidat oisit saanu enemmmän.

no heh

Vierailija
62/62 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän takia otetaan aina videota kun lähetetään. Tai sovitaan ennen postitusta että ostaja maksaa postikulut paketille saadakseen sen seurantakoodin tai sovitaan yhteisesti että kirjeellä ei oo oikeutta vaatii rahoi takas jos ei tuu.

Saako postin henkilökuntaa noin vain kuvata.

Ei ilman suostumusta tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi