Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan ensimmäinen joulu, mies ei kotona vapaasta tahdostaan

Vierailija
23.12.2017 |

Tämä on ensimmäinen joulumme perheenä, meillä on pieni tytär jonka kanssa jään kotiin kahden, sillä mieheni tahtoo itse mennä täysin toiselle paikkakunnalle isänsä luo, tulisi jouluaaton jälkeen kotiin. Minusta tuntuu pahalta ajatella ettei vietä oman lapsen kanssa joulua...onko muilla ollut vastaavaa? Onko turha nyt kiukutella vai annanko miehen "vain mennä" ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette mene koko perhe sinne isälle?

Vierailija
2/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te ette voi mennä mukaan, koska?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu. Onko isä vanha/sairas tms ? Jos mies ajattelee että menee nyt kun vielä mahdollista. Jos ei niin jätä se ajattelematon sika joka ei teitä arvosta!

Vierailija
4/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna arvaan miksette kaikki mene. Siellä juodaan alkoholia.

Vierailija
5/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te ette voi mennä mukaan, koska?

Menee sukulaisten kyydillä, koira kotona jolle ei hoitopaikkaa, autoon ei mahtuisi, syitä on monia.

Ap

Vierailija
6/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mielestäsi hyvä avioliitto?

Vierailija
7/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan varsinkin tämä, en tahdo viettää lapseni ensimmäistä joulua päihtyneiden ihmisten kanssa. Ei lapsen muutenkaan kuulu juopuneiden seurassa olla.

Ap

Vierailija
8/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Täällä on jo niin monta aloitusta kännisistä, tuskin tämä poikkeaa.

Vierailija
9/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nimenomaan varsinkin tämä, en tahdo viettää lapseni ensimmäistä joulua päihtyneiden ihmisten kanssa. Ei lapsen muutenkaan kuulu juopuneiden seurassa olla.

Ap

Tää on jo niin kulunut provo.

Vierailija
10/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu. Onko isä vanha/sairas tms ? Jos mies ajattelee että menee nyt kun vielä mahdollista. Jos ei niin jätä se ajattelematon sika joka ei teitä arvosta!

Ei ole sairas tai iäkäs...

Ap

Vierailija
11/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies menee sinne ryyppäämään, kun ei kotona kehtaa vauvan takia :(.

Vierailija
12/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, taas koiraongelma.

Vierailija
13/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että meni.

On nimittäin vimppa Joulu kun pystyy.

Nyt se teitin toukka ei tajua paskaakaan missä iskä on jonku päivän, mutta vuoden päästä tajuaa.

Ja tajuaa seuraavat 17 vuotta.

Vierailija
14/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo kaikille se ei vaan ole ok, olen itse kasvanut alkoholistiperheessä ja haluan tästä syystä pitää lapseni kaukana alkoholista. Itsekin juon, mutta silloin lapsi ei ole kotona, jokaisella omat tapansa.

Ap

Ap

Vierailija
15/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pieni vielä joulua tajua. Jos isä on vaikka iäkäs ja/tai sairas, yksinäinen tms, niin ymmärrän oikein hyvin miehen halun viettää joulua hänen kanssaan. Eikö sinua ole pyydetty mukaan?

Kaikille joulu ei myöskään ole mikään pyhä asia, joka on pakko viettää tietyllä tavalla. Se voi kuitenkin olla käytännön syistä (pitkät pyhät) talven ainoa mahdollisuus tavata kauempana asuvia perheenjäseniä.

Me ollaan miehen kanssa oltu 12 vuotta yhdessä, lapsia ei ole. Kumpikin haluaa viettää joulua oan lapsuudenperheensä kanssa, joten ollaan eri kaupungeissa jouluna. Minä tulen miehen vanhempien kanssa erinomaisesti toimeen ja hän minun, mutta silti näin.

Vierailija
16/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliäkö hällä? Pidät vauvan kanssa rauhallisen joulun.

Vierailija
17/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies menee sinne ryyppäämään, kun ei kotona kehtaa vauvan takia :(.

Sitäpä minäkin sille sanoin. Hän ei ole 4v seurustelumme aikana viettänyt yhtäkään joulua kanssani, aina ollut isällään, eikä tilanne lapsen myötä näytä muuttuvan.

Ap

Vierailija
18/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska mies sulla. En kattelis kyllä ton tempun jälkeen.

Vierailija
19/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes sama tilanne. Teen hyvää ruokaa ja lahjojakin on, nautitaan tytön kanssa joulusta kahdestaan. En voi vaikuttaa kenenkään muun käytökseen kuin omaani, miehelle olen puhunut, mutta luulen että hänen täytyy lopulta itse tajuta; minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Hän ei voi huidella omapäisesti itsekseen kaiket päivät ympäriinsä ja samaan aikaan olla meille läheinen, ihmissuhteet vaativat vaivannäköä ja läsnäoloa.

Vierailija
20/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo kaikille se ei vaan ole ok, olen itse kasvanut alkoholistiperheessä ja haluan tästä syystä pitää lapseni kaukana alkoholista. Itsekin juon, mutta silloin lapsi ei ole kotona, jokaisella omat tapansa.

Ap

Ap

Aivan, jokaisella on omat tapansa. Miehen tapa on, että menee jouluiksi isälleen. Ihme märisijä olet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä