Mikä oli loppunut kaupasta?
Kertokaa, mitä ette enää saaneet ostettua tänään ja viime päivinä, koska kaikki oli myyty tai koska sitä ei ollut valikoimissa ollutkaan.
Aloitan kertomalla, että olisin ostanut punaisia tai muuten värikkäitä pahvimukeja. Oli vain valkoisia. Ei siis mikään katastrofi, mutta oli kuulemma myyty loppuun.
Glögimaustetta ei löytynyt useastakaan kaupasta. Kuuluu nähtävästi vain isompien markettien valikoimiin tässä kaupungissa.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimarista oli teippi loppu.
Miksi tällä on enemmän ala- kuin yläpeukkuja? Kouvolassa on ollut uudistettu Tiimari jo pitkään ja Lahteenkin tuli jokunen aika sitten.
Prismasta oli eilen loppunut korppujauho, onneksi löytyi muualta.
Mulla on mennyt ohi toi, että Tiimari on palannut. Onko tietoa ostajasta? Olen tamperelainen.
Blossa glögi Alkosta. Kimittävä neiti läksytti minua kuin en ymmärtäisi, että sitä tilataan vain tietty erä ja se on nyt loppu. Kannattaiskohan tilata vähän isompi erä ensi vuonna. Tämä glögi loppuu aina ensimmäisenä.
Pyjamayläosa, siis sellainen söpö jääkarhukuvioinen. Harmitti, olisin voinut ostaa vikaks lahjaksi lapselle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimarista oli teippi loppu.
Miksi tällä on enemmän ala- kuin yläpeukkuja? Kouvolassa on ollut uudistettu Tiimari jo pitkään ja Lahteenkin tuli jokunen aika sitten.
Prismasta oli eilen loppunut korppujauho, onneksi löytyi muualta.
Mulla on mennyt ohi toi, että Tiimari on palannut. Onko tietoa ostajasta? Olen tamperelainen.
Lahdessa oli viimeviikolla tiimarin loppuunmyynti ja hyllyt ammotti tyhjyyttään. Ehti olla kai vuoden, muistan ostaneeni sieltä lahjapaperia viime jouluksi. Koskahan lopettaa?
Alkosta oli viiniglögit loppu. K-marketista en löytänyt lohdutusta yksinäisyyteen, vaikka kuinka etsin, ja jouduin ottamaan ruisleipää.
Vierailija kirjoitti:
Blossa glögi Alkosta. Kimittävä neiti läksytti minua kuin en ymmärtäisi, että sitä tilataan vain tietty erä ja se on nyt loppu. Kannattaiskohan tilata vähän isompi erä ensi vuonna. Tämä glögi loppuu aina ensimmäisenä.
Nämä on siis ihan tavarantoimittajilta loppu eli ei voi tilata lisää vaikka menekkiä olisi. Sama ongelma kaikilla glögeillä, toimittajilta tulee määrä X eikä lisää saa vaikka haluaisi niitä tilata. Osa glögeistä loppuu jo reilu viikkoa ennen joulua, perseestähän se on mutta me emme sille mitään voi. T. Alkolainen
Vierailija kirjoitti:
Taatelipaketit (ne kovat minikokoiset "tiiliskivet"). Oli vain pehmeitä taateleita snack-pusseissa.
Kaipa se kakku niistäkin syntyy :)
Ei taatelikakkua enää ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on siis ihan tavarantoimittajilta loppu eli ei voi tilata lisää vaikka menekkiä olisi. Sama ongelma kaikilla glögeillä, toimittajilta tulee määrä X eikä lisää saa vaikka haluaisi niitä tilata. Osa glögeistä loppuu jo reilu viikkoa ennen joulua, perseestähän se on mutta me emme sille mitään voi. T. Alkolainen
Glögiä tuotetaan sellainen määrä, että varmasti loppuu. Ei tuottajalla ole varaa hävittää myymättömiä sesonkituotteita.
Kondomit oli loppu. Ei yhtään sulttaanipakettia ollut hyllyssä.
Possun sydän oli Prismasta loppu. Olisin kissalle ostanut jouluherkuksi, piti tyytyä kanankauloihin.
Vihdat oli loppu pakkasesta ja kuivana. Kävimme 4 kaupassa.
Lidlissä mädit 23. päivä kello 17.30. En hakenut muualtakaan sitten. Ei jaksa jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, mitä ette enää saaneet ostettua tänään ja viime päivinä, koska kaikki oli myyty tai koska sitä ei ollut valikoimissa ollutkaan.
Aloitan kertomalla, että olisin ostanut punaisia tai muuten värikkäitä pahvimukeja. Oli vain valkoisia. Ei siis mikään katastrofi, mutta oli kuulemma myyty loppuun.
Glögimaustetta ei löytynyt useastakaan kaupasta. Kuuluu nähtävästi vain isompien markettien valikoimiin tässä kaupungissa.
Olisiko vain ja ainoastaan järjen ja tavallisten juomalasien puutetta. Oletko jotenkin yksinkertainen tai tyylitajuton ja tarjoilet jotain pahvikupposista. Taidat olla TAMPIO.
Vierailija kirjoitti:
Anustapit oli loppu Prismasta.
hienoo koska ahdistaminen on aina POP.
Kiehumaito ja rusinallinen maksalaatikko. :(
Vierailija kirjoitti:
Vihdat oli loppu pakkasesta ja kuivana. Kävimme 4 kaupassa.
Näitä etsin minäkin. Kolmelta eri paikkakunnalta kolusin kaikki mahdolliset kaupat läpi eikä vihdan vihtaa löytynyt. Pitää ensi kesänä laittaa itse vihta tai pari pakastimeen joulua varten.
Pirkka-sinappisilli. Mies olisi halunnut just sitä.
Lähdin kauppaan tänään sillä asenteella että ostan nyt jotain hyvää mitä vielä sattuu jäljellä olemaan, mutta pienen lähikaupan hyllyt notkui ja sain ostettua kaiken mistä haaveilin ja vielä vähän ylimääräistä.