Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli loppunut kaupasta?

Vierailija
23.12.2017 |

Kertokaa, mitä ette enää saaneet ostettua tänään ja viime päivinä, koska kaikki oli myyty tai koska sitä ei ollut valikoimissa ollutkaan.

Aloitan kertomalla, että olisin ostanut punaisia tai muuten värikkäitä pahvimukeja. Oli vain valkoisia. Ei siis mikään katastrofi, mutta oli kuulemma myyty loppuun.

Glögimaustetta ei löytynyt useastakaan kaupasta. Kuuluu nähtävästi vain isompien markettien valikoimiin tässä kaupungissa.

Kommentit (271)

Vierailija
121/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anustapit oli loppu Prismasta.

Vierailija
122/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat oli loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiener Nougat, Toffifee ja ne pitkulaiset suklaakonvehti rasiat.

Vierailija
124/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät kuulat oli myös meidän Prismasta loppu.

Vierailija
125/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ainakin kun salasi käytön.Sanoi kärsivänsä unettomuudesta ja käyttäneensä sen hoitoon Ketipinor25mg, mikä onkin ihan käypää monelle.  Jossain vaiheessa huomasin hänellä Ketipinor Depot-tbl-laatikon ja hämmästyin kovasti. Tuon käyttöaihe on ihan muuta. Soperteli, että lääkäri varmaan vahingossa määräsi tuota. Justjust.

Sorry..tää oli tarkoitettu mielialalääkeketjuun :o

Vierailija
126/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta en muuten eilen löytänyt yhtään ainuttakaan jouluun viittaavaa tavaraa tai esinettä. Olivatkohan myyneet jo kovalla alella kaiken pois?

Vuosi sitten siellä oli pari päivää ennen joulua vain muutama joulupaperirulla ja pakettikortteja. Eivät olleet alessa.

Pakettikortit olivat muuten elämäni kummallisin ostos. Ne olivat vihreitä yksivärisiä ja yksipuoleisia lappusia, joissa oli reikä kulmassa. Kymmenen kappaletta oli pakattu kovaan muoviin. Hinnan perusteella ajattelin, että niissä olisi ollut jotain muutakin, mutta ei. Vaikka ei koskaan askartelisi, pystyisi tekemään minuutissa samanlaisia kortteja itsekin. Jatkossa aion olla vähän varovaisempi Ikeassa, etten nyt ihan tuollaista turhuutta osta :D

Vierailija
127/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä kuulia sai etsiä, lopulta löytyi niitä pieniä pakkauksia. Brunbergin tryffeleitä sinivalkoisessa paketissa ei löytynyt, vaikka neljä kauppaa kiersin. Jotain hasselpähkinäversiota oli yhdessä kaupassa.

Vierailija
128/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jättää kaikki ostokset viime tippaan? Säilyvät voi hommata jo aikaisemmin, suklaat jne. Sitten ihan viimeisinä päivinä täsmäisku ja avot, pari päivää olen ollut ihan kotona, enkä ole juossut kaupassa. Pekkasia pitänyt torstaina ja eilen perjantaina. Kaikki kunnossa, joulu saa tulla!

Vierailija
129/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta oli laktoositon lanttulaatikko ja Wiener Nougat loppuneet kokonaan ihan varastoa myöten. Jälkimmäisen tilalle sentään onneksi löytyi Maraboun konvehtirasiat, mutta nekin oli kaksi viimeistä.

Vierailija
130/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaffa jouluomena -limsa

Vierailija
131/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää jättää kaikki ostokset viime tippaan? Säilyvät voi hommata jo aikaisemmin, suklaat jne. Sitten ihan viimeisinä päivinä täsmäisku ja avot, pari päivää olen ollut ihan kotona, enkä ole juossut kaupassa. Pekkasia pitänyt torstaina ja eilen perjantaina. Kaikki kunnossa, joulu saa tulla!

Siis mitä? Ilmeisesti monikin on hankkinut kaikkea jo aikaisemmin, kun kerran moni tuote on loppunut. Eikä kaikilla ole rahaa varastossa, vaikka olisikin aikaa. Tai jos on rahaa, ei ole aikaa kartuttaa varastoja.

Vierailija
132/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa loppuu joka joulu karkit kesken! Nytkin oli just kuulat ja lisäksi Juliat loppu. Mun kaks must karkkia jouluna. Juhlapöydän konvehteja oli, sit otin keishaa ja jotain marmeladisuklaita. Näillä mennään.

Vierailija
133/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa oli herneet loppu Espoossa. Ja useat suklaat.

Vierailija
134/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjuihin tulee aina näitä tapauksia:

"Miksi ette osta lahjoja alennusmyynneistä vasta joulun jälkeen?"

"Miksi ette ostaneet lahjoja alesta jo viime joulun jälkeen?"

"Miksi pitää antaa aikuisille lahjoja? Meillä vain nautitaan hyvästä ruuasta ja yhdessäolosta!"

"Miksi istutte autossa 10 tuntia joulun takia?"

"Miksi pitää viettää joulua Suomessa? Mepäs menemmekin Thaimaahan."

"Miksi pitää viedä lapset kauppaan ruuhka-aikaan?"

"Miksi, miksi ja miksi ette toimi niin fiksusti kuin minä ja minun fiksut läheiseni???"

Vierailija
135/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo mainitut Vihreät kuulat ja Juliat :'( Tajusin vasta jälkeenpäin, et olisin saanut kuulia irtokarkeista ja Julioita irtokonvehdeista. En kehdannut ostaa etukäteen, koska eihän ne olis jouluun asti säilyneet..

Laktoositon sienisalaatti oli loppunut Lidlistä, mut löytyi runsaasti Sittarista.

Vierailija
136/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaa ei todellakaan ole säilyvää, siksi hankittava viime tipassa. If you know what I mean.

Vierailija
137/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulleko ei voi käydä niin, että jotain on kaupassa loppu, kun teet täsmäiskuasi rauhallisesti kävellen?

Vierailija
138/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tuo, joka oli ilmeisesti ostamassa joululahjoja nyt!

Vierailija
139/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tuo, joka oli ilmeisesti ostamassa joululahjoja nyt!

Joululahjaostoksia on ihana tehdä aattona, kun kaupoissa alkaa olla rauhallista. Ei sovi kaikille, mutta etenkin tuolla maailmalla aatto on juuri se päivä, jolloin käydään lahjaostoksilla. Meillä on tällainen keräilytaloussysteemi. Pelätään, että kaikki loppuu ja niinhän se näyttää loppuvankin. Parempi tietysti niin kuin että tavara jäisi kauppoihin pilaantumaan.

Vierailija
140/271 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoi että jotain on jätetty viime tippaan vaikka tässä ketjussa kertoo että joku tuote on ollut loppu?

Minä ostin vihreitä kuulia kaupasta jo jokunen viikko sitten jouluksi valmiiksi. Tänään kaupassa keksin että josko tekisi joulupäivänä vihreä kuula juustokakun ja siksi olisin ostanut niitä lisää. Viime tipassa ehkä keksin tuon idean jota ei ole pakko toteuttaa tai käytän jo ostettuja kuulia siihen. Kaikki tarvittava ruoka ja karkit on hankittu ihan ajoissa kyllä. Kiinnitti vain sitten huomiota että ainakaan kolmesta kaupasta missä kävin ne olivat loppuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä