Mikä oli loppunut kaupasta?
Kertokaa, mitä ette enää saaneet ostettua tänään ja viime päivinä, koska kaikki oli myyty tai koska sitä ei ollut valikoimissa ollutkaan.
Aloitan kertomalla, että olisin ostanut punaisia tai muuten värikkäitä pahvimukeja. Oli vain valkoisia. Ei siis mikään katastrofi, mutta oli kuulemma myyty loppuun.
Glögimaustetta ei löytynyt useastakaan kaupasta. Kuuluu nähtävästi vain isompien markettien valikoimiin tässä kaupungissa.
Kommentit (271)
Ei ollut mikään loppu mitä siis itse halusin ostaakin.
Vihreät kuulat ja muutkin marmeladit.
TY-pehmoleluissa oli Prismassa vain jotain yhtä sorttia jäljellä. Haimme Cittarista.
elina joka on liian vittuuntunut teihin kaikkiin apinoihin. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, mitä ette enää saaneet ostettua tänään ja viime päivinä, koska kaikki oli myyty tai koska sitä ei ollut valikoimissa ollutkaan.
Aloitan kertomalla, että olisin ostanut punaisia tai muuten värikkäitä pahvimukeja. Oli vain valkoisia. Ei siis mikään katastrofi, mutta oli kuulemma myyty loppuun.
Glögimaustetta ei löytynyt useastakaan kaupasta. Kuuluu nähtävästi vain isompien markettien valikoimiin tässä kaupungissa.
Olisiko vain ja ainoastaan järjen ja tavallisten juomalasien puutetta. Oletko jotenkin yksinkertainen tai tyylitajuton ja tarjoilet jotain pahvikupposista. Taidat olla TAMPIO.
Voi olla, että olen tampio. Mutta olen järjestämässä yksinäisten joulua huomisiltana paikassa, jossa ei ole kunnon astiastoa. Päätimme tarjota kaiken kertakäyttöastioista. Näin ei kukaan joudu olemaan keittiössä pitkiä aikoja. Vien sinne nyt sitten valkoisia mukeja, joita minulla on ennestään isot määrät.
Ap.
Olisin ostanut vihreitä kuulia irtokarkkihyllystä, kun niitä siellä meidän kaupassa yleensä on, eipä ollut enää. Ehkä kauppias haluaa myydä kalliimmalla rasiassa.
2 litran foliovuoat, pohjaan palamaton ''kiehumaito'', valmiskinkkupaketit
Tosi ärsyttävää. Ensin meidät totutetaan valtaviin 10000 tuotteen tuotevalikoimiin. Sitten huomataan että se on liian iso hallittavaksi ja tavaroita on aina loppu.
Itse hain Stokkalta kanta=asiakastarjouksessa olevaa valaisevaa shampoota ja hoitoainetta, mutta olivat loppu/ ei myyty Tapiolassa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi ärsyttävää. Ensin meidät totutetaan valtaviin 10000 tuotteen tuotevalikoimiin. Sitten huomataan että se on liian iso hallittavaksi ja tavaroita on aina loppu.
Itse hain Stokkalta kanta=asiakastarjouksessa olevaa valaisevaa shampoota ja hoitoainetta, mutta olivat loppu/ ei myyty Tapiolassa.
Mikä ihme on valaiseva shampoo tai hoitoaine?
Lempi skumppa oli Jumbon Alkosta loppu.
VIHREITÄ KUULIA OLI JUMBON CITTARISSA EILEN AINAKIN LAVALLINEN VIELÄ! (kun täällä moni niitä kaipaili)
Vierailija kirjoitti:
Joku oli lähikaupasta ostanut kaikki karhun keskioluet ja minä jouduin tyytymään koffiin. Sylettää!
Onneksi et joutunut tyytymään sentään karjalaan.
Hyi hitto se on pahaa.
Eilen Malmin Prismassa oli Ritari juusto loppu. Se on se mun ykkösherkku. Pitää lähteä tänään S-marketiin katsomaan, jospa löytyis.
On todella huono olo. Ostin irtokarkkeja eilen ja söin niitä yöllä. Nyt aamulla oksensin ja tosi kuvottava olo ja kauhea päänsärky. En ole dokannut.
Aloin vaan miettimään kun täällä monesti puhuttu, että nuo irtarit ei ole kovin hygienisiä ja pikkulapset lähmii niitä likaisilla käsillä jne.
Vähän ohiksena tässä, mutta en enää koskaan osta irtokarkkeja. En keksi mitään muuta selitystä tälle ololle. Kiva kun jouluaatto ja näin huono olo.
Sori ohis.
Miehet oli loppunu joka kaupasta :/ eli nyt olen ilman munaa koko joulun, nyyh nyyh
Vihreät kuulat ovat loppuneet useista kaupoista ympäri Suomen.
Vierailija kirjoitti:
Hohtavan puhtoinen pää?
Vierailija kirjoitti:
Perunalaatikko löytyi tänään vasta viidennestä kaupasta.
Laatikot - tärkeimmän olin tehnyt itse, mutta porkkanalaatikon olen aina ostanut. - No, ostin sen survoksen ja kohta on riisipuurokin valmis : ) Joulupuuroksi ja loput lootaan!
Vierailija kirjoitti:
Hohtavan puhtoinen pää?
suklaapukkeja ei löytynyt mistään
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tarvittava löytyi. Kävimme tarpeeksi ajoissa isoissa marketeissa, ja aamupäivästä parina päivänä, niin ei ollut edes ruuhkaa.
Et taida käydä töissä?
Tänä vuonna onnistuin saamaan kaiken mitä tarvitsin, mutta monena aiempana vuonna meillä Tampereen keskustassa on olleet loppu monet tuotteet, joita tässäkin ketjussa on mainittu. Puuroriisi, kuohukerma, pienet kinkkurullat. Kinkun puuttuminen on harmillista silloin kun elää tiukilla ja joutuu odottamaan joulukuun lapsilisää, ennen kuin voi ostaa jouluruokia. Lapsilla ei sinä vuonna riittänyt ymmärrystä, olin paska äiti ja muuttaisivat isälleen.
Kaupan kannalta ymmärrän, ettei kinkkuja voi määrättömästi varata, kun säilytys vie tilaa ja energiaa. Mutta sitä en ymmärrä, että hyvin säilyvä ja vähän tilaa vievä tuote loppuu. Esim. juuri korppujauhot.
Tämän vuoden ainoat puutteet oli asiakaspalveluasenteen puuttuminen Koskilinnan Kahvikaupassa (olisivat pistäneet putiikin aikaisemmin kiinni, kun kerran kassatyö alkoi olla ylivoimaista) ja se, että pienissäkin kaupoissa, joissa asioi lähinnä opiskelijoita ja eläkeläisiä, myytiin vain valtaisia pusseja punajuuria. Kannattaisi mieluummin myydä irtotavarana kaupoissa, joissa käy autottomia ja yksinasuvia. Kaikki ei tee hinkaloittain rosollia. Isot pakkauskoot ymmärrän jumbomarketeissa.
Se kestopuute tietenkin tänänkin jouluna kaikkialla oli, että kuluttajille myydään vain lötköä repeävää lahjapaperia.
Kauramaito ikaffe. Kökkö.