Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kauppojen joulukaaoksesta! Miten olette selvinneet?

Vierailija
23.12.2017 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamalla ostokset jo eilen. Tänään jätin menemättä kauppaan. Lidlistä tosin kävin ostamassa stollenin, kassa aukesi juuri ja pääsin erään naisen ohi kassalle.

Vierailija
2/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysymällä pois kaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selvisin-en käynyt kaupassa.

Vierailija
4/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin

Vierailija
5/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn 1-2vko ennen ostamassa mitä tarvin ja ei tarvi tuolla ruuhkassa kökkiä.

Vierailija
6/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä paskana, kauhee päänsärky, verta vuotaa nenästä ja en nuku vaikka oon ihan poikki. Tällä viikolla menny joka aamu neljään ja onpa ollu harvinaisen kireitä asiakkaita tänä vuonna liikenteessä.

Vierailija
7/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin ja oli jäätävät ruuhkat. Mutta ihan hyvin se meni kun päätin vain edetä rauhallisesti hyllyväli kerrallaan. Ihmiset olivat mielestäni poikkeuksellisen mukavia; antoivat tilaa, juttelivat jne. Taisi vähän kaikkia huvittaa se ruuhkahärdelli.

Vierailija
8/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyin aamulla ovelta takaisin ja kävin kolmen maissa uudestaan - eipä ollut jonoa...

Vierailija
9/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupoissa, ei ollut oikeastaan mitään härdelliä eikä ruuhkaa. Kaikki meni tosi sujuvasti.

Vierailija
10/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ei oo kyllä kovin pahoja ruuhkia osunut kohdalle, vaikka olenkin nyt enemmän luuhannut kaupoissa joulun alla kuin ennen.

Vierailija
11/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupoissa te oikein ootte käyny, missä muka niin ruuhka on? Jossain Prismassa ja Cittarissa?

Itse kävin lähi-K-Supermarketissa eikä siellä ainakaan mitään normaalia suurempaa ruuhkaa ollut. Ihan normaalisti sai tehtyä ruokaostokset.

Vierailija
12/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa alkuviikolla hyvin säilyvät ruokatarvikkeet ja eilen aamulla kahdeksan aikoihin tuoretavarat, ei ollut ruuhkaa eikä tarvinnut jonottaa. Lahjaostokset tehty jo hyvissä ajoin, hyödynsin Black Fridayn alennukset.

Vierailija
13/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutama tunti sitten Helsingissä Oulunkylän S-Marketissa, eikä ollut ruuhkaa. Oli niin vähän asiakkaita, ettei ketään edes ollut kassajonossa minun takana.

Mutta saattaahan tilanteet vaihdella nopeastikin.

Vierailija
14/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta alkoon ja käyn lähikaupassa...hyvin ehtii...

Vierailija
15/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen ja oli hirveä ruuhka.

Olin asennoitunut valmiiksi siihen, että aikaa kuluu ja porukkaa riittää käytävien täydeltä. Olin syönyt ja levännyt, joten ei hermostuttanut. Viivähdimme lapsen kanssa leikkipaikassa, ja käytin lepäilyajan mummoille soittamiseen, joten sekin aika tuli hyödyksi ja joulutervehdykset menivät perille. Lapselle oli myös pientä naposteltavaa (omenanpaloja, rusinoita ja vesipullo), joten hänkään ei ollut hermostunut. Ostoslistassa luki tarkasti, mitä on ostettava, ja tavarat olivat siinä järjestyksessä, missä ne tulevat kaupassa vastaan, joten ei tarvinnut edestakas suhata.

Kerrankin Prismassa oli kaikki 26 kassaa käytössä, joten kassajonot eivät olleet mahdottomat.

Vierailija
16/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO mä tulin just Itiksen uudesta Cittarista ja hyvin selvisin. kassajonossa oli yks mua ennen ja löysin kaiken tarvittavan, ei ollut ahdistavaa.

Vierailija
17/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Prismaan, koska oli pakko saada tietyt tuoretuotteet tiskistä (skagenröra, sienisalaatti, pateet ja graavi siika). Noita menee niin pieniä määriä ettei kannata itse väsätä.

No, Prismassa ei ollut valikoimassa lainkaan skagenröraa eikä pateita, sienisalaatti oli loppunut jo eilen ja graavi siika näytti siltä, että se on seissyt tiskissä muutamia päiviä. Kylmösavuporo loppunut. Ekaa kertaa varmasti ikinä poistui Prismasta ostamatta mitään. Jonot oli kyllä hirmuiset.

Vaihdoin Citymarkettiin ja sieltä sain kaiken ja kävelin kassalle suoraan, jonottamatta. 

Melko alas paikallinen Prisma vajonnut,

Vierailija
18/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli täällä kyllä paljon enemmän väkeä kuin tänään. Käytiin täydentämässä ja aamulla oli suorastaan hiljaista. Eilen käytiin varsinaiset ostokset. Mutta hyvin meni, kaikki kassat olivat käytössä ja jonot eivät olleet valtavia. Sekä hedelmäosastollakaan ei tarvinut vaakoille pitkään jonottaa.

Vierailija
19/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin Prismaan, koska oli pakko saada tietyt tuoretuotteet tiskistä (skagenröra, sienisalaatti, pateet ja graavi siika). Noita menee niin pieniä määriä ettei kannata itse väsätä.

No, Prismassa ei ollut valikoimassa lainkaan skagenröraa eikä pateita, sienisalaatti oli loppunut jo eilen ja graavi siika näytti siltä, että se on seissyt tiskissä muutamia päiviä. Kylmösavuporo loppunut. Ekaa kertaa varmasti ikinä poistui Prismasta ostamatta mitään. Jonot oli kyllä hirmuiset.

Vaihdoin Citymarkettiin ja sieltä sain kaiken ja kävelin kassalle suoraan, jonottamatta. 

Melko alas paikallinen Prisma vajonnut,

Prismahan onkin säälittävä. Ei sieltä pidä etenkään joulua varten ostaa. Viime jouluna valitettavasti ostin sieltä siivukinkkua, ja se meni roskiin. Oli niin vanhaa.

Vierailija
20/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin suuren päivitäistavaraliikkeen valmista kauppakassi palvelua. Hoidin sillä ruokaostokset. Maailman parhain keksintö.

Lelut, vaatteet, kirjat ym lahjat tilattu netistä marraskuun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä