Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen joulu

PitääTottua
23.12.2017 |

Olen joulun yksin. En saanut yhtään hyvänjouluntoivotusta, suullisesti. En yhtään tekstiviesti-jouluntoivotusta. Yhden joulukortin sain, se tuli asunnossani minua ennen asuneelle henkilölle. Kävin kääntämässä kortin postissa oikeaan osoitteeseensa.

Viidelle ihmiselle lähetin itse kortin, kolmelle tekstasin. Ei vastauksia. Näin on mennyt jo 23 vuotta.

Hyvää joulua toivotan, nyt kaikille täällä <3

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua!

(hommaa koira, saat seuraa ja juttukavereita!)

Vierailija
22/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa joulua ap:lle ja onnea ensi vuodelle ☺

Vierailija
24/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen melko samassa tilanteessa. En oikein pääse joulutunnelmaan, kun muilla on ihana perhejoulu. Itsekin haluaisin tällaisen "vauhdikkaan" joulun ja paljon ihmisiä ympärille. Joku voi tietysti toivoa ihan päin vastaista, mutta itselle se olisi parempi mitä enemmän meteliä olisi. Lastenkin jouluiloa ilosi mukava katsella. Ottaisikohan joku minut lapsiperheeseen jouluvieraaksi? Lupaan, etten valita mistään. Ainoastaan lihaa en syö, mutta muut kelpaa. Terveisin nuori nainen : )

Hehheh, jos lapsiperheen meteli ja ahdas ruokapöytä ei tosiaan haittaa niin tervetuloa meille vaan tänne Helsinkiin :D

t. Toinen nuori nainen perheineen :)

Vierailija
25/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua aloittajalle! Täällä myös yksinäinen joulu. Taas.

Vierailija
26/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähetä kortteja enkä txtaa jouluntoivotuksia enkä ite saa. No en tasan välitä, joulu ei oo mulle niin tärkeä juhla. Yks hailee.

Vierailija
27/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan aplle hyvää joulua ja kaikkea hyvää elämääsi❤️

Vierailija
28/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mut mun eka ajatus on, että millainen ihminen olet?

Mun serkku ei taatusti näe käytöksessään mitään vikaa, mutta hän ei esim. ole puheväleissä jodenkin ihmisten kanssa ja kyseessä saattaa olla joku 15v. vanha asia, eikä tämä toinen henkilö edes tiedä, etteivät ole puheväleissä.. :D Ihmettelee vain toisen käytöstä myöhemmin. Tuossa vain esimerkki, eikä edes pahimmasta päästä.

Mielestäni jos viesteihin ei edes vastata, niin on kyllä hälyttävää.. Tai sitten sinulla on väärää seuraa, tuollaisia kuin tuo mun serkku.

Mä olen mies, koittanu kattoa peiliin. Harrastan taiteita, eräilyä, luontoo. Mä luen paljon, matkustan (yksin). Nuorempana olin malli. Hius- ja vaatemalli. Enää pintapaska ei kiinnosta. Mä en tiedä mikä mussa on vikana. Duunissa sujuu duunikavereitten kanssa hyvin. Välejä mä en ole koskaan katkassu kenenkään kanssa.

Te, jotka viitsitte ketjuun hyvää joulua toivottaa.. Ette kyl arvaa merkitystänne.

aapee

Vierailija
29/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis mutta miten olet onnistunut välttämään kaikki suulliset jouluntoivotukset esim kaupoissa nyt viime päivät? 

Jeps. Mä tarkoitin henkilökohtasia toivotuksia.

aapee

Vierailija
30/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää Joulua <3

Ja pientä joulun taikaa :)

https://www.jacquielawson.com/sendcard/preview?cont=1&hdn=0&fldCard=311…

Kiitti!! Että tuntematon ihminen viitsii.. Kiitos.

aapee

Vierailija
31/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kärvistelen täällä aviomiehen kanssa. Tuossa se mesoaa ja haukkuu mua kusipääksi.

Alkoholilla ei ole osuutta asiaan, emme juo, mies on ihan muuten vaan välillä tuollainen.

Olisin niin paljon mieluummin ihan yksin rauhassa omassa asunnossani. Olen nuorempana viettänyt monet joulut ihan itsekseni ja aina nauttinut siitä ajasta. Tulen hyvin toimeen ihan itseni kanssa :). Silti tiedän, etteivät kaikki ole tällaisia.

Toivotan sinulle Ap todella hyvää joulua! Toivon myös, että joku päivä löydät ympärillesi sen, mitä juuri itse haluatkin. Ihan varmasti niin tapahtuu, meille molemmille.

Vierailija
32/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavaa ja kotoista joulua ja onnellista uutta vuotta 2018!

Toivottavasti tuleva vuosi tuo tullessaan jonkun, kenen kanssa viettää seuraavaa joulua. 

Vierailija
33/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivon sinulle joulun rauhaa ja siunausta ja onnea tulevalle vuodelle!

Vierailija
34/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas kärvistelen täällä aviomiehen kanssa. Tuossa se mesoaa ja haukkuu mua kusipääksi.

Alkoholilla ei ole osuutta asiaan, emme juo, mies on ihan muuten vaan välillä tuollainen.

Olisin niin paljon mieluummin ihan yksin rauhassa omassa asunnossani. Olen nuorempana viettänyt monet joulut ihan itsekseni ja aina nauttinut siitä ajasta. Tulen hyvin toimeen ihan itseni kanssa :). Silti tiedän, etteivät kaikki ole tällaisia.

Toivotan sinulle Ap todella hyvää joulua! Toivon myös, että joku päivä löydät ympärillesi sen, mitä juuri itse haluatkin. Ihan varmasti niin tapahtuu, meille molemmille.

15 joulua, about, meni kiitollisin mielin omassa rauhassa. Mut pikku hiljaa sitä on ruvennu ajattelemaan, että mitäs jos tuolla sittenki olis joku just mulle. Mä tässä just sille, joulujakin jakamaan.

Miks helvetissä sä arvostat itteäs niin vähän, et suostut tuollaseen "ihan ilman alkoa"-kusopään kanssa? En tajuu, mut ei kait mul kuulukaan. Parempaa ens joulua sullekin.

aapee

Vierailija
35/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua sinulle ap!

Minäkin olen yksin Tapaniin asti. Olen sen verran erakko pohjimmiltani, että nautin hiljaisuudesta.

Vierailija
36/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kerään hyvät massit ruuhka-apulaisena?

Itellä se onnistuu ihan ammatin puolesta. Nyt pe-ti pusken pääasiassa tuplapalkalla menemään.

Väliviikko vapaata ja pohjoseen.

Sit la taas pariksi yöksi takomaan tuplamassit ja 40% yölisät päälle.

Reilu 50 tuplatuntia Joulusta. Sillä n.800:lla käy kivasti pitkällä vapaalla kaupunkilomalla Euroopassa.

Vierailija
37/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen huomenna käymään ystävän luona joulupöydässä, muuten olen pyhät yksin (kuten aikalailla muutenkin elämäni).

Ja nyt olen riitautunut parhaan ystäväni kanssa. 20 vuotta olemme olleet yhteydessä päivittäin (emme näe kovin usein, mutta puhelin/viestit), mutta nyt minusta tuntuu, että ystävyys vetelee viimeisiään. Hän ei ymmärrä minun vaikeaa elämäntilannettani eikä minulla ole oman suruni ja vaikeuksieni keskellä enää esittää, että asia ei haittaisi minua. Minusta tuntuu, että minun on terveellisempää olla totaalisen yksin, vaikka sekin on äärimmäisen huono vaihtoehto.  

Vierailija
38/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua ja lämmin halaus APlle ❤

Vierailija
39/39 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöinen joulutervehdys sinulle ap <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän