Hyvä vai huono jos mies suutelee kättäsi esittelyn yhteydessä?
Jos olet vähän ihastunut mieheen ja mies sinuun ja mies tulee esittelemään itsensä ja kättelee niin tykkäätkö jos mies kumartuu, laittaa vaseman kätensä alaselän (oman) taakse ja oikealla kädellä pitää kiinni kädestäsi ja antaa siihen pikku suukon? Tykkäätkö? Voiko nuori mies tehdä näin?
Kommentit (27)
Erittäin huono, ei voi. Ei kertakaikkiaan voi. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää ja lipevää.
No höh.. tää vaikutti hyvältä idealta mun omassa päässä. ap
Niin ja kun vastaatte niin voitte laittaa oman iän myös niin tietää onko tässä eroa ikäryhmien välillä.
Kuulostaa suomalaisessa kulttuurissa aika teennäiseltä. Jos mies on esim. puolalainen, ranskalainen tai espanjalainen/ katalaani ja varsinkin vähän vanhempi, tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Mutta miehen suu ei koskaan käsisuudelmassa kosketa naisen kättä!
Osaatko itse ottaa käsisuudelman vastaan asiallisesti ja hienotunteisesti, kikattelematta ja tekemättä siitä numeroa?
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Kuulostaa suomalaisessa kulttuurissa aika teennäiseltä. Jos mies on esim. puolalainen, ranskalainen tai espanjalainen/ katalaani ja varsinkin vähän vanhempi, tuossa ei ole mitään ihmeellistä. Mutta miehen suu ei koskaan käsisuudelmassa kosketa naisen kättä!
Osaatko itse ottaa käsisuudelman vastaan asiallisesti ja hienotunteisesti, kikattelematta ja tekemättä siitä numeroa?
En tiedä kun kukaan nainen ei ole pussannut mun kättä. Poskisuudelmia olen osannut ottaa vastaan.
Tämä. Huulet eivät kosketa kättä eikä mies nosta naisen kättä vaan kumartuu itse.
Olen pitänyt aina epämiehekkään lässynä , sellaisen nössömiehen tekona, jolla ei ole kokemusta naisista.
Ikää tähän asti 47 v. En usko, että käsitykseni muuttuu ensi vuonnakaan..
Olennainen asia tuli jo edellä. Ei pidä tehdä, jos ei osaa. Ja sama muuten pätee sitten myös poskisuudelmiin eli älä silloinkaan oikeasti kastele toisen poskea.
Eli romatikolle ei ole tarvetta suomessa? Enchanté sitten vaan teille!
Aikoinaan pidin tapanani suudella kädelle ja minua pidettiin herrasmiehenä. Mutta kun aloin käyttää siinä kielisuudelmaa niin minua alettiin pitää friikkinä.
Teennäistä ja ällöttävää. Jos olisi ihastunut, ei sen jälkeen olisi enää niin ihastunut. Ehkä ollenkaan.
Keski-Euroopassa yleinen herrasmiesten kohtelias huomionosoitus daamille, mutta ei saa missään nimessä koskea huulilla daamin kämmenselkää, vaan käsisuudelma pitää AINA antaa kevyenä ilmasuukkona daamin kämmenselälle.
Loistava esimerkki kilttimiesten tilannetajun puutteesta.
Olen ilmaissut kiinnostukseni kaunista naista kohtaan lipsuttelemalla kielelläni ilmaa ja luoden kuvaa, että haluaisin nuolla hänen pyhintään. Tästäkään ei ole tykätty, joten en siis ala ilmasuutelemaan kenenkään käsiä.
Autisti kirjoitti:
Loistava esimerkki kilttimiesten tilannetajun puutteesta.
Vai johtuuko se vain siitä, että et ole käynyt tallinnan laivaa pidemmällä?
Eikös tuo olisi suuri kunnianosoitus naiselle? Toki.. ei ole enään paljoa jäljellä kunnioitettavia ihmisiä miehissä tahi naisissa. Korkean pieteetin omaavia ihmisiä kyllä tapaa aina välillä, mutta harvenemaanpäin ikävä kyllä..
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo olisi suuri kunnianosoitus naiselle? Toki.. ei ole enään paljoa jäljellä kunnioitettavia ihmisiä miehissä tahi naisissa. Korkean pieteetin omaavia ihmisiä kyllä tapaa aina välillä, mutta harvenemaanpäin ikävä kyllä..
Suomalaiselle naiselle tuo on lipevää ja alistavaa. Kuiva raiskaamista. Suomessa naista saa lähestyä vain kännissä tanssilattialla munia grindaten twerkkaavaan perseeseen. Hei me kehitytään koko ajan eteenpäin ihmiskuntana!
Vierailija kirjoitti:
Eli romatikolle ei ole tarvetta suomessa? Enchanté sitten vaan teille!
Käsisuudelma ei ole romanttista.
Oikean miehen tekemänä erittäin eroottista. Huom! 1) edellyttäen että kemiaa on molempien mielestä ja 2) rystyset huulille nostettuna, silmiin katsoen 3) ei siis todella sovi ensitapaamiseen, eikä oikeastaan Suomeenkaan.
Mä olen 38.
Tyhmää ja lipevää.