Veljen tyttöystävän show pilaa mun joulun :(
Voi jumalauta taas se alkaa! Ovat molemmat yli 2-kymppisiä mutta tyttöystävä on ihan tajuttoman lapsellinen. Vetää kokoajan ihme showta ja haluaa kaiken huomion itseensä. "Pelkää" joulupukkia ja tekee siitä ison numeron (jo aamusta asti). Ei tykkää mistään jouluruuista ja näyttää sen hyvin teatraalisesti yökkäillen pöydässä maistaessaan lanttulaatikkoa. Ei tykkää viinistä, maistaa kyllä veljeni lasista ja yökkäilee taas. Nauraa ja puhuu TOSI kovaäänisesti. Hihkuu ja hyppii penkissään kun joku avaa hänen ostamaansa lahjaa. Häärää ja pyörii kokoajan ympäriinsä. Ei pysy saatana hetkeäkään paikallaan ja hiljaa!!!
Ja taas saatana tulevat meille jouluksi. Kahden kesken ihan mukava tyttö, ei siinä mitään. Mutta porukassa vetää aina tota omaa showtaan. Ennen jouluisin huomion keskipisteenä on ollut lapset, nyt se on hän.
Tekis mieli huutaa sille välillä et NYT JUMALAUTA OLE HILJAA!! tai ÄLÄ OTA RUOKAA JOSTA ET TYKKÄÄ! SYÖ VAIKKA PELKKÄÄ PERUNAA JA LOHTA MUTTA PIDÄ TURPAS KIINNI!
Mutta enhän mä mitää sano koska oon ylikiltti miellyttämishaluinen ihmien. Joten puran vitutustani täällä teille ja hymyilen kohteliaasti hänelle... :D Onks teillä muilla vastaavia tai muuten ärsyttäviä sukulaisia joiden kanssa on pakko istua samassa pöydässä jouluna?
Kommentit (22)
Kuvaat käytöksen videolle ja seuraavana päivänä katsotaan sitä yhdessä koko suvun voimin tvstä... tyttis tuskin tajuaa omaa käytöstään mutta videolta näkee sen muiden silmin ja ymmärtää ehkä hävetä... jos ei tajua niin porttikielto kunnes osaa käyttäytyä.
Mä sain näppylöitä pelkästä kuvauksesta. En varmaankaan itte kykenis olemaan nätisti tuollaisen ihmisen kanssa. Todella rasittavan ja raskaan kuuloinen yksilö.