Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen tyttöystävän show pilaa mun joulun :(

Vierailija
23.12.2017 |

Voi jumalauta taas se alkaa! Ovat molemmat yli 2-kymppisiä mutta tyttöystävä on ihan tajuttoman lapsellinen. Vetää kokoajan ihme showta ja haluaa kaiken huomion itseensä. "Pelkää" joulupukkia ja tekee siitä ison numeron (jo aamusta asti). Ei tykkää mistään jouluruuista ja näyttää sen hyvin teatraalisesti yökkäillen pöydässä maistaessaan lanttulaatikkoa. Ei tykkää viinistä, maistaa kyllä veljeni lasista ja yökkäilee taas. Nauraa ja puhuu TOSI kovaäänisesti. Hihkuu ja hyppii penkissään kun joku avaa hänen ostamaansa lahjaa. Häärää ja pyörii kokoajan ympäriinsä. Ei pysy saatana hetkeäkään paikallaan ja hiljaa!!!

Ja taas saatana tulevat meille jouluksi. Kahden kesken ihan mukava tyttö, ei siinä mitään. Mutta porukassa vetää aina tota omaa showtaan. Ennen jouluisin huomion keskipisteenä on ollut lapset, nyt se on hän.

Tekis mieli huutaa sille välillä et NYT JUMALAUTA OLE HILJAA!! tai ÄLÄ OTA RUOKAA JOSTA ET TYKKÄÄ! SYÖ VAIKKA PELKKÄÄ PERUNAA JA LOHTA MUTTA PIDÄ TURPAS KIINNI!

Mutta enhän mä mitää sano koska oon ylikiltti miellyttämishaluinen ihmien. Joten puran vitutustani täällä teille ja hymyilen kohteliaasti hänelle... :D Onks teillä muilla vastaavia tai muuten ärsyttäviä sukulaisia joiden kanssa on pakko istua samassa pöydässä jouluna?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille ja appiukolle olen toisinaan sanonut, ettei ruokaa ole pakko ottaa jos ei maistu. Ja nämä siis 60+ ihmisiä :D

Että onhan meitä moneen junaan.

Vierailija
2/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan helvetin rasittavalta pelleltä. Pakkohan tuollaiselle on jotain sanoa. Sano vaikka että kun pukki tulee niin sinä olet sen ajan jossain toisessa huoneessa, ettet pilaa kaikkien hetkeä. Ja käyttäydyt ruokapöydässä niin kuin aikuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ettei ole kohteliasta yökkäillä muiden vaivalla tekemille ruuille. Osta hänelle vaikka pari lihapiirakkaa evääksi ja käske syödä ne, jos ei jouluruuat maistu.

Joulupukin ajaksi käsket toiseen huoneeseen, että muut saavat nauttia lahjojenjaosta.

Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi osata käyttäytyä ilman erillistä käskyä, mutta aina porukkaan mahtuu näitä huomionhakuisia pellejä. En itse päästäisi tuollaista ihmistä kotiini pilaamaan Joulua.

Vierailija
4/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei osaa käyttäytyä niin nuivan asiallisesti puutut asiaan sillä eihän tuollaista katsele Erkkikään.

Kerrot että jos pelkää pukkia niin voi mennä makkariin istumaan siksi aikaa.

Pyydät olemaan yökkäilemättä ruokapöydässä koska se pilaa muidenkin ruokahalun.

Jos hihkuu ja poukkoilee niin sano että rauhoitu hyvä ihminen olet 20v. etkä 2v ym ym

Vierailija
5/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö

Vierailija
6/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt  eikö kotona ole opetettu mitään käytöstapoja ? En kyllä kuuntelisi koko iltaa...

Vierailija
7/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan kysyisin että osaatko olla hiljaa paikallasi vai otatko opparin.

Vierailija
8/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä on oppari?

Vierailija
9/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että isommassa porukassa tätä naista jännittää, ja siksi moinen show? Ei silti ole tietenkään reilua pilata muiden jouluiloa pelleilyllä :( Olisiko mahdollista jutella hänelle kahden kesken, ja sanoa, että tuollainen käytös on häiritsevää? Tai voitko jutella veljelle?

Vierailija
10/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appivanhempani on tuollaisia. Pilasivat mm hääni...

Vierailija
11/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta ihmiseltä. Sinusta taas ei voi samaa sanoa.

Vierailija
12/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä me halutaan oma ketju!

Vierailija
13/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä on oppari?

Opamox, rauhoittava. Alun perin lentopelkoon, mutta niiden kanssa on monena jouluna kestetty sukulaislapsia. Oma on jo aikuinen.

Vierailija
14/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on just noita huomihuoria joittenka on pakko olla äänessä ja pätemässä koko ajan. Erittäin raskas ihmistyyppi...

Vierailija
15/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sun veljeä sanomaan ämmälleen, että koittaa kerrankin käyttäytyä.

Vierailija
16/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vielä nuori ja hakee ehkä identiteettiään. Jännittää seurassa? Voithan lempeästi ohjata häntä toimimaan eri tavalla. Jos hän yökkäilee ruoille, ohjeista häntä vaikka syömään lantun sijaan perunaa ettei muillakin mene ruokahalu. Jos hän "pelkää" joulupukkia, ohjaa hänet nätisti odottamaan johonkin toiseen huoneeseen ja sano että tulet ilmoittamaan kun on turvallista palata. Ehkä tyttö sitten tajuaa että käyttäytyy hieman hölmösti ja tajuaa hävetä käytöstään.

Vierailija
17/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä me halutaan oma ketju!

Olen kasvissyöjä. Appi ei tätä sulata. Jokaikinen kerta kun menen appivanhempien luo, siellä on tarjolla lihaa. Appi tarjoaa sitä suurieleisesti ja teatraalisesti minulle, minä kieltäydyn, minkä jälkeen appi meuhkaa minimissään puoli tuntia.

Jos he tulevat meille, appi haukkuu kaiken meidän ruoan ja paasaa,,missä kaikkialla on syönyt paremmin.

Häissämme paasasi miehen serkun häistä. Jotka oli tietenkin paremmat kuin meidän häämme.

Anoppi teki konkurssin, joten hän ei puhu mistään muusta siitä konkurssista ja elämästä raskaudesta. Vaikka me nimenomaan yritimme estää häntä ryhtymästä yrittäjäksi... tää paasaus kaikui häissämme neljä tuntia putkeen. Kukaan ei säästynyt.

Toinen kestoaihe on helsinkiläisten haukkuminen. Häissä, jossa koko minun sukuni on monen polven helsinkiläisiä, se oli fiksu veto...

Vierailija
18/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä samoja vaimo tyttöystävä provoja..miten jaksat aikuinen ihminen!

Vierailija
19/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kana-aivo kannattaa sulkea vaikka parvekkeelle,

ulkovarastoon tms. joulupukin käynnin ajaksi.

Ruokapöydässä yökkimisestä välitön penalty, punainen kortti ja ulos.

Liika huutaminen ja muu häiritsevä käytös, ainakin 2 vuoden kielto joulunviettoihin.

Jos tipunen edes niin kauan on kuvioissa. No, varmuuden vuoksi kuitenkin tuo 2 vuotta.

Vierailija
20/22 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samantyylinen tuttava, seurustelee miehen kaverin kanssa. Jotain juhlia kun pidetään niin tietenkin kutsutaan tämä miehen kaveri ja tyttökaveri tulee tottakai mukana... Tarpeeksi alkoa saatuaan alkaa se perseenkeikutus Antti Tuiskun tahtiin ja kauhea esittäminen nimenomaan miehille :D Itse oon yrittänyt tähän tyttöystävään tutustua, mutta ei siitä tule mitään kun ei hän mun kanssa tahdo keskustella kuin yksittäisiä sanoja. Miehiä kun saapuu paikalle niin alkaa tämä esittäminen. Pistän tämän käytöksen nuoruuden piikkiin, ikää tyttöystävällä on 22v ja kaippa sitä itekin oli siinä iässä vähän bimbo... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi