Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miniän jouluruuat pilaa jouluni!

Vierailija
23.12.2017 |

Ensimmäinen joulu, jonka miniä järjestää. Minä olen vähän sairastellut, enkä oikein jaksanut alkaa vääntämään ruokia. Miniä sanoi sitten voivansa hyvin järjestää tämän joulun. Olisi minun pitänyt kuitenkin tehdä ruuat, sillä miniän joulutarjoilut vaikuttavat kauheilta.

Minä arvostan tiettyjä perinteitä ja sitä, että jouluna ruuan eteen voi nähdä vaivaa. Miniä ei tarjoile lipeäkalaa, lasinmestarinsilliä, maksalaatikkoa ja joulutortut tekee valmistaikinasta. En käsitä, eikö edes jouluna voi tehdä itse rahkavoitaikinaa? Lisäksi kinkku on luuton. Eikö voisi etsiä jouluksi luullista kinkkua, maku on ihan toinen. Eikä saa edes läskisoosia kinkun kylkeen! Ilmeisesti pikkurouva on vain käynyt s-marketissa ja tarjoilee vain sitä mikä itsestä tuntuu kivalta. Kas kun ei kalkkunaa ala vääntää. Ottaa pattiin niin mielettömästi!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele olet itse pilannut miniäsi joulut tähän asti  tarjoilemalla omia läskisoosejasi ja vatkuleitasi.

Vierailija
22/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap, rahkavoitaikina on hirveintä pa*kaa ikinä, jonka olisi pitänyt jäädä 90-luvulle. Siitä tehdyt tortut ovat YÖÖÖK!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Näinpä. Alku oli melko ryhdikäs, mutta pikkurouvaan ehdittyä homma hajosi.

Vierailija
24/32 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarkoituksena on keksiä tarinoita, niin kannattaisi kirjoittaa niin ettei heti paljastuisi keksityksi jutuksi.

Vierailija
25/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sairastellut, eivät jouluruuat ole sinulle hyväksi ollenkaan. - Kasviskeittoa perunoista, porkkanoista ja sipulista, vain ripaus suolaa.

Vierailija
26/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sairastellut, eivät jouluruuat ole sinulle hyväksi ollenkaan. - Kasviskeittoa perunoista, porkkanoista ja sipulista, vain ripaus suolaa.

Sipulikin ehkä kannattaa jättää pois, kun muutenkin näyttää närästävän.

Vierailija
27/32 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen järjestää juhlat haluamallaan tavalla. Vieraat pysyköön poissa tai olkoot ainakin hiljaa, jos ei kelpaa. Häpeäisin, jos oma poikani ei osallistu omassa kodissaan vietettävän joulun valmisteluihin.

Vierailija
28/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen joulu, jonka miniä järjestää. Minä olen vähän sairastellut, enkä oikein jaksanut alkaa vääntämään ruokia. Miniä sanoi sitten voivansa hyvin järjestää tämän joulun. Olisi minun pitänyt kuitenkin tehdä ruuat, sillä miniän joulutarjoilut vaikuttavat kauheilta.

Minä arvostan tiettyjä perinteitä ja sitä, että jouluna ruuan eteen voi nähdä vaivaa. Miniä ei tarjoile lipeäkalaa, lasinmestarinsilliä, maksalaatikkoa ja joulutortut tekee valmistaikinasta. En käsitä, eikö edes jouluna voi tehdä itse rahkavoitaikinaa? Lisäksi kinkku on luuton. Eikö voisi etsiä jouluksi luullista kinkkua, maku on ihan toinen. Eikä saa edes läskisoosia kinkun kylkeen! Ilmeisesti pikkurouva on vain käynyt s-marketissa ja tarjoilee vain sitä mikä itsestä tuntuu kivalta. Kas kun ei kalkkunaa ala vääntää. Ottaa pattiin niin mielettömästi!

Sä korvaat hyvin sen kalkkunan.

Vierailija
29/32 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä korvaat hyvin sen kalkkunan.

Vierailija
30/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Jos leikitään, että totta:

No niin, nythän onkin jo tulossa seuraava pyhä, jonka hirviöminiä voi pilata. Mitäs on tiedossa? Kenties väärät nakit ja ei itse valmistettu perunasalaatti?

Vierailija
31/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahhahhahhahhahhaa😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂VOI JEEEEEESUS MITÄ ONGELMIA IHMISILLÄ ON!!!!!

Vierailija
32/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi