Teini sai kilarin koska kiersimme pelaamisen jouluna
Meillä käy paljon vieraita ja lisäksi käymme parissa paikassa. Teimme teinipojalle selväksi että nyt ei voi pelata. Jösses kun ovet paukkui!
Kommentit (26)
Miksei voi pelata? Ei kai teini ole kiinnostunut teidän tyhmistä tutuistanne? Sukulaisista vielä vähemmän. Teini muistaa tämän myöhemmin. Turha odottaa hoitokotiin käymään jouluna.
Meillä joulu on kaikkien juhla ja teini saa pelata halutessaan, tosin ainakin vielä viime jouluna raahautui pelaamaan yhteisiä lautapelejä ja väitti viihtyneensä.
Joo on aina hyvä olla täysin mielivaltainen vanhempi :D
Teini on jo addiktoitunut. Vieroitusoireet tulee olemaan karmeat. Se pilaa teidän kaikkien joulun.
Ymmärrän että vierailen kanssa pitää seurustella ja kyläillessä ei roikuta kännykällä pelaamassa, mutta ei kai siihen nyt mene 24/7? Teini todennäköisesti inhoaa kaikkea tätä kyläilyhössötystä (minä olisin inhonnut, onneksi meillä tuli vain isovanhemmat illaksi kylään) ja haluaisi sen ulkopuolella rentoutua mielitekemisen parissa.
Sen siitä saa kun ostaa lapsille jo pienenä pelikoneet. Niillä ei sitten ole muuta elämää. Sääliksi käy. Omat lapset onneksi toista maata, ei ole pelikoneita :)
Ei onnelliseen ja tasapainoiseen lapsuuteen kuulu mitkään pelikiellot jouluna.
Aion sanoa meidän 14v pojalle tänään että nyt pleikkari kiinni ja avataan vasta keskiviikkona.
Pitääkö sen teininkin kököttää vieraiden kanssa tuntitolkulla?
Kyllä meillä annetaan lasten olla omissa oloissaan jos tahtovat. Tulevat kyllä yhteiseen kahvipöytään ja jutustelevat vieraiden kanssa, mutta ei heidän tarvitse koko aikaa olla läsnä.
Niin minäkin olisin kilahtanut. Vääntänyt hiki hatussa koulujuttuja koko syksyn ja sitten olisi aikaa rentoutua ja pelata, mutta ei
Ehkä lapsesi on introvertti tai sosiaallisesti yliherkkä eikä halua kommunikoida muiden ihmisten kanssa etenkään väkinäisenä jouluna ja haluaisi mieluummin pelata pelejään joista tulee _hyvä olo_ mutta sinä kiellät sen koska haluat että lapsesi sosialisoituu väkisin muiden ihmisten kanssa juuri tiettynä päiväm. Fuk off v###n alistaja pakottaja natsi mielivaltanen päällepäsmäri.
ps. en pelaa
Meillä saa jouluruuan, lahjojen jaon ym. perinneaktiviteetin jälkeen kukin rentoutua haluamallaan tavalla. Vaikka sitten pelaamalla. Mun mielestä on väärin, jos vanhempi sanelee, että tää on kivaa ja ainoa oikea tapa viettää joulua ja meillä tehdään niinku mä haluun. Ei joulu ole suorittamista.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lapsesi on introvertti tai sosiaallisesti yliherkkä eikä halua kommunikoida muiden ihmisten kanssa etenkään väkinäisenä jouluna ja haluaisi mieluummin pelata pelejään joista tulee _hyvä olo_ mutta sinä kiellät sen koska haluat että lapsesi sosialisoituu väkisin muiden ihmisten kanssa juuri tiettynä päiväm. Fuk off v###n alistaja pakottaja natsi mielivaltanen päällepäsmäri.
ps. en pelaa
Pelikieltoon tuollaiset hippiäiset, niin oppivat avoimiksi ja sosiaalisiksi ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. en pelaa
Pelikieltoon tuollaiset hippiäiset, niin oppivat avoimiksi ja sosiaalisiksi ihmisiksi.
Eli yrität pakottaa muut siihen muottiin mihin itse haluaisit heidän olevan? Kunnon mielivaltanen natsi. Introvertti on introverti. Opi hyväksymään erillaisuus pelle.
Äiti palstailee av:lla ja lapsilta kielletään pelaaminen. Menes nyt ap suorittamaan sitä joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ps. en pelaa
Eli yrität pakottaa muut siihen muottiin mihin itse haluaisit heidän olevan? Kunnon mielivaltanen natsi. Introvertti on introverti. Opi hyväksymään erillaisuus pelle.
Hö, ei ainakaan minun nuoruudessani ollut mitään introvertteja.
Kuten muutkin on sanonut, kai sitä voisi olla vähemmän ehdoton? Kyllä teinilläkin pitää olla jouluisin omaa aikaa ja aikaa tehdä mitä itse haluaa tehdä. Sukulaisten kanssa pönöttäminen on nuorelle usein aika puuduttavaa, kun puheenaiheetkin on usein jossain aikuisten jutuissa. Anna vähän armoa.
Mä potkisin seinät mäsäx jos en saa pelaa. Mua ei kiinnosta yhtään patsastella vieraille. Haluun olla omas huonees pelaa huppu päässä nösöt huulessa.
Erittäin hyvä.