Onko muita, joiden mielesta paivakodin muut lapset on epanormaalin nakoisia, mutta oma lapsi on kaunis ja normaalin lapsen nakoinen?
Kommentit (13)
perinteinen suomalainen nimi, jota en tähän kirjoita, ettei Janican äiti tunnista.
Mutta tottakai oma lapsi äidin mielestä on se kaikkein suloisin! lähes jokaisen äidin varmaan...
Maailmassahan on vaan yksi kaunis lapsi (ja se on mulla x 3)
Mitä vikaa on pinkeissä vaatteissa? Omalla kullannupullani on paljon pikkejä ulkovaatteita. Ovat tämän kevään muotiväriä nimittäin. Minkäs värisissä vaatteissa oma lapsesi sitten kulkee?
mulla ihan kauhee huono omatunto siitä mut en voi sille mitään. kyllä yleensä muut lapset söpöjä mut ei vaan tää oo mun mielestä. kai olen tosi paha ihminen.. =(
Toisella hassut hampaat, leveä pää, harvat hiukset. Jalkaterät harittaa sivuille. Vaan ei meidän lapsella! Niin täydellinen. :)
Vierailija:
Mitä vikaa on pinkeissä vaatteissa? Omalla kullannupullani on paljon pikkejä ulkovaatteita. Ovat tämän kevään muotiväriä nimittäin. Minkäs värisissä vaatteissa oma lapsesi sitten kulkee?
Päiväkotilapsista ei kokemusta, mutta suurin osa tutuista lapsista on ihan kummallisen näköisiä. Ihan sääliksi käy sellaiset vinot sian silmät ja keltaista räkää roikkuva nenä. Ja sitten ajattelematon äiti joko kasvattaa lapsen tukkaa, niitä muutamaa ohutta haiventa, tai sitten on pistetty pata päähän ja leikattu reunan kohdalta. :-(
ja parhaiten pukeutuneita. Muut ovat yleensä jotenkin outoja; kapea naama, korkea otsa, ihmeelliset korvat, oudonmuotoinen pää jne
Omani ovat tietysti maailman suloisimpia :)
Kuin muovailuvahasta olisi pyöritetty pallo, ja sitten lytätty se kämmenellä lyttyyn ja liimattu iso nenä keskelle.
Mutta niin ovat myös lapseni tarhakaveritkin.
Meidän tyttö on ainakin söpöin koko ryhmästä. Muilla on aina jotain kummaa pärstävärkissä :) Meidän tyttö on niin symmetrinen ja täydellinen pitkine ripsineen.