Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alapeukuttaminen

Vierailija
23.12.2017 |

Minua niin huvittaa miten tällä(kin palstalla alapeukutetaan tekstejä jotka eivät miellytä tai joiden sisältö on alapeukuttajiensa mielestä väärä, muttei osaa artikuloida mitenkään kyseisiä asioita vastaan yms.
Ikäänkuin alapeukuttaminen kenenkään järkevän, asioista ymmärtävän ihmisen mielestä muuttaisi asiasisältöä mihinkään. :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukuttelen fiilispohjalta. Kommentoin sitten enemmän "järjellä", esim. huomioiden useampia näkökantoja.

Pitäisiköhän AV:lla olla ylä- ja alanuolten sijaan muitakin reagointitapoja? Hyvin/huonosti argumentoitu, samaa/eri mieltä, asiallisesti/asiattomasti ilmaistu jne. Pelkät alapeukut ei kerro, ollaanko eri mieltä sisällöstä vai ärsyttikö provosoiva kirjoitustapa tai ihan muu asia.

HS:n kommenteissa on ollut erikseen tuo hyvin/huonosti argumentoitu, eikä se toiminut. Huonosti argumentoitu oli ihmisille sama kuin olen eri mieltä kanssasi.

Vierailija
22/22 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ne lääkkeet!

Äläkä ota maitotuotteiden kanssa.

Olipa paskaa.

Kiitä onneasi ettemme ole vaikka facebookissa. Muuten lähtisi syytteet kunnianloukkauksesta oitis vireille.

Kirjoituksestasi näkee että et ole ikinä syytettä nostanut.

Turhaan uhoajia riittää tässä maassa ja sellaisia jotka eivät ihan tajua miten oikeusjärjestelmä käytännössä toimii.

Oikeusjärjestelmä toimii niinkuin toimii eikä todellakaan aina oikeudenmukaisesti kuten monet ovat saattaneet huomata tai kokea itse.

Kunnianloukkaaminen on kunnianloukkausta oli oikeusjärjestelmä kuinka toimiva tahansa.

Tässä maassa jopa lastenraiskaajat pääsevät parin kuukauden ehdollisella joten ei sinulla kunnianluokkaajalla ole mitään hätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla