Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyasintti on ihanan tuoksuinen - sekin nirppanokille ongelma!

Vierailija
23.12.2017 |

Mikään, ei sitten mikään käy näille erikoisihmisille. Toivon että teiltä menee kaikkin aistit ja teistä tulee kuuromykkiä! Sitten on varmaan hyvä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elämä on ongelma ryhdytään erityisihmiseksi.

Vierailija
2/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hyasintin tuoksua. Siitä jos mistä tunnistaa joulun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Vierailija
4/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuoksu on huumaava. Tuon kotiini hyasintteja jouluksi, vaikken allergisena saisi tehdä niin. Kärsin ja nautin.

Vierailija
5/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tuoksuyliherkkyydet ovat vain manipulointikeino ja muille ihmisille vittuilua.

Vierailija
6/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen sille kuten myös kuuselle, liittyy heinäallergiaani.  Vieraat tietävät, ettei meille tuoda mitään tuoksuvia kukkia!

Vierailija
7/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasintti on inhan hajuinen - sekin hengitysteille ongelma!

Toivon - ilmeisen turhaan - että ap saisi hieman älyä.

Vierailija
8/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasintti tuoksuu todellakin ihanalle. Harmi vaan, että olen sille niin allerginen.

Vierailija
9/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut läheisen ihmisen herkistymistä hajusteille ja tuoksuille. Oikein sellainen reipas henkilö, jonka voi hyvin kuvitella tarttuvan niin lapioon kuin kirveeseenkin. Vaan ei auta, tuoksut saavat hengityksen vinkumaan ja silmät vuotamaan koko ajan pahemmin, ja henkilö itse on aivan onneton siitä, että näin käy.

Toivottavast ap pääsee itse kokemaan sen, kun oma kroppa pettää. Hän voi sitten kokeilla parantaa itsensä tällaisesta "nirppanokkaisuudesta" silkalla tahdonvoimalla.

Vierailija
10/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yllättynyt että av-palsta on täynnä ”tuoksuherkkiä”. Sen lisäksi teillä on takuulla mt-ongelmia, joihin syöttekin jo kasan lääkkeitä.

Vierailija
11/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yllättynyt että av-palsta on täynnä ”tuoksuherkkiä”. Sen lisäksi teillä on takuulla mt-ongelmia, joihin syöttekin jo kasan lääkkeitä.

Tämä.

Vierailija
12/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa olemassa hyasintin tuoksuista huuhteluainetta! Tai ehkä onkin, en ole vain törmännyt sellaiseen.

Tämänvuotinen hyasinttini tuoksuu jostain syystä vain tosi lievästi. Mikä pettymys.

Vierailija
13/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

TämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämäTämä​​​​​​​​​​​​​​TÄMÄTÄMÄTÄMÄTÄMÄTÄMÄTÄMÄTÄMÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Vierailija
14/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''

Eli sinun mielestäsi kuvittelen aivastelun, umpeen turpoavat silmät ja huulien kutinan joista kärsin ilman allergialääkettä huhtikuusta syyskuuhun ja jotka iskevät voimalla keskellä talveakin, jos istun kahvipöytään jossa hyasintti. Mielenkiintoista. Voinkin kertoa lääkäreille, että koin ihmeparantumisen allergioistani, koska viisas av:lainen keksi että minulla onkin vain henkisiä ongelmia ! Ehkä kuvittelen pähkinäallergiankin, ei minulla turpoa kurkku umpeen enkä tarvitse ambulanssia vaan kuvittelua sekin.

Vierailija
15/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että hyasintti kuuluu oikeasti kevätkukkien sipuli-sarjaan, kuten esim: krookukset, tulppaanit ja helmihyasintit. Vaikka minusta hyasintti tuoksuukin joululta, on sen luonnollinen kukinta-aika varhain keväällä.

Vierailija
16/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastin lapsena hyasintin tuoksua. Sen jälkeen, kun minulla parikymppisenä puhkesi heinä- ja koivuallergia, en ole enää kestänyt myöskään hyasintin tuoksua. Saan siitä päänsäryn muutamassa minuutissa.

Vierailija
17/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, olen bongannut jo ainakin kaksi hyasinttikeskustelua! Tehkää lisää, ei tule joulua ilman hyasintintuoksuista AV-palstaa!

Vierailija
18/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi omaan kotiinsa tuoda mitä kukkia haluaa. Minun kotiini hyasinttia ei ikävä kyllä voi tuoda, koska lapsi on koivulle allerginen ja saa siitä oireita. Itse saan tuoksusta päänsärkyä.

Muistan lapsuudesta hyasintin tuoksun ja tykkäsin se kuului jouluun. Olen ikävä kyllä vuosien varrella olen herkistynyt voimakkaille tuoksuille.

Vierailija
19/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyasinteissa on todella voimakas tuoksu. Joulutähti mieluummin! <3

Vierailija
20/24 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi hajusintti kyllä aika vahvan tuoksuinen, vaikka ei olisi mitään terveydellisiä ongelmia tuoksuista. Itse en kyllä sitä ostaisi. Minä tykkään enempi Amarylliksestä, on niin kauniskin kun kukkii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän