Meillä on valkoinen koti, valkoinen kuusi valkoisine koristeineen - anoppi toi violetin hyasintin :(
Ja nyt se istuu täällä kahvittelemassa ja joudun katselemaan tuota katseaa kukkaa!!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Meillä tarjoillaan glögin sijaan valkovenäläisiä! Viime jouluna oli valkkariglögi, mutta tämä on parempi.
Mikset kokeile munatotia?
Anna se minulle! Ostan joka joulu lähikaupasta mysteerihyasintin, ja aina se on väärän värinen. Tänä vuonna osoittautui vaaleanpunaiseksi. Mutta eipä minulla ole onnea rahapeleissäkään...
Aina ihmetellään miten jotkut voi sitten asua terveyskeskuksessa ja pitää kotina?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sanonut ihan suoraan, etten tykkää kuin valkoisista ja vihreistä kasveista, muuta ei tartte tuoda. Hyvin karsii fiksut ja typerät.
Totta. Fiksuus on kaukana viestistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Maalaa hyasintti valkoiseksi?
Niin, samalla värillä kuin se kuusikin on maalattu.
Sopiiko ne anopin vaatteet edes sisustukseen?
Ihanaa, valkoinen vastapaistettu joulukinkku. Mahtaa maistua valkoiselta.
Mikä blogisi osoite on? Olisin innostunut lukemaan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt se istuu täällä kahvittelemassa ja joudun katselemaan tuota katseaa kukkaa!!
Ihanaa. Uusi karmea anoppi -variaatio.
Hyi v*ttu teitä valkoinen koti fanaatikkoja. Kerran kävin sellaisessa ja tuli ahdistava olo kun kaikki oli valkoista ja steriiliä. Tuli myös migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko ne anopin vaatteet edes sisustukseen?
Ja ennen kaikkea, sopiiko anopin poika sisustukseen?
No heitä roskiin!Etkai mikään nöyristelijä ole??
Jos ap menisit vaikka ulos sinne valkoiseen lumihankeen ja jäisit sinne. Ihmiskunta kiittäisi.
AiVAN JÄRkyttävää!!!! Miten kehtasi tuoda väriä elämääsi.
Missä päin oikein asut? Ei pääkaupunkiseudulla ainakaan saa vaan harmaan ja ruskean sekoitusta.