Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär kassalla työkokeilussa, onko ok että kauppias kieltää purukumin syömisen?

Vierailija
23.12.2017 |

Mitä haittaa siitä voi kenellekään olla, jos kassahenkilö syö purkkaa? Mitään perustelua ei saanut, pelkästään listan käteensä.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämamma25 kirjoitti:

Kyse on ihan perus asiakaspalvelusta, jossa kohteliaisuus on tärkeää. Purkan jyystäminen on monissa tilanteissa epäkohteliasta, puhumattakaan siitä, jos tyttäresi vahingossa purskauttaa purkkansa asiakasta kohti kertoessaan ostosten hintaa.

Pomo olisi tietysti voinut perusteella, mutta taisi ajatella tämän olevan päivänselvä asia.

No huhhuh, mielestäsi kassan ei pitäisi varmaan edes puhua ettei vain lennä sylkeä vahingossa asiakkaan päälle. Joitakin ihmisia ei vain voi miellyttää mitenkään.

Vierailija
22/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin syön purkkaa sen takia että se rauhoittaa. Kärsin vähän sosiaalisten tilanteiden pelosta ja huomannut että purkan jauhaminen helpottaa ihan vähän.

Sama täällä. Asiakaspalvelutyöhön tuskin sosiaalisia tilanteita pelkäävä sopii. Eli kassatyöntekijöiltä purkat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sopivaa mässyttää mitään kun on työssä. Käytöstavat.

Vierailija
24/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että edes pitää tuollaista kysyä!

WT kassatyttö varmaa lisäilee mascaraakin siinä asiakaspalvelun lomassa silloin kun ei kännykkään ole syventynyt.

Kyllä kauppias voi kieltää.

Vierailija
25/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eli purkkaa ei jauheta kassalla. Samalla tavalla kun ei syödä eväitäkään tai muuta. Muutenkin kassalla ollaan koko ajan äänessä, vaikeuttaa siistiä purkan syöntiä.

Ja vastaus kysymykseesi; kyllä se häiritsee asiakkaita, jos kassalla mässytetään purkkaa. Antaa hyvin epäsiistin ja -asiallisen kuvan.

Onnea tyttärellesi uuteen työhön! Kassalla kohtaa hyvin monta erilaista ihmiskohtaloa. Ei pidä lannistua väistämättä tulevista epäkohteliasta tai rajamailla hulluista asiakkaista. Mukavia ja ihania on monta kertaa enemmän ja niistä saa iloa päivään :)!

Vierailija
26/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiakaspalvelutyössä ja yksi työkaveri jauhaa purkkaa suurimman osan ajasta. En tiedä mikä tuota aiheuttaa, kokenut työntekijä.

Hyödyllisyys hampaiden kannaltakin on kyseenalaista. Cochrane-katsaus ei ainakaan löytänyt näyttöä että xylitolpurkka edistäisi hammasterveyttä, ja Cochranen katsaukset ovat varsin perusteellisesti laadittuja.

Vierailija
27/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se purkka kestä koko kassavvuoroa. Kuuden tunnin vuorossa on yksi tauko. Kun purkka alkaa mennä huonoksi räkäistäänkl se roskiin vai kaivetaan sormin suusta? Siitä sitten piippaamaan asiakkaan ruokia.

Vierailija
28/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK. Ihmisen pitää itse ymmärtää moinen.

Vierailija
29/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhoipa purkkaa myös Itsenäisyyspäivän juhla Jumalanpalveluksessa Suurkirkossa kolehtia keräävä partiotyttö...

Et mitä välii enää, siistii, sanoo allekirjoittanut eläkeläismummo 70v.

Vierailija
30/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi yöks, alkaisi kyllä oksettaa purkkaa jauhava kassa.

Vierailija
31/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle ap ammattimainen vaikutelma henkilöstä, joka mässyttää purkkaa työnteon aikana?

Vierailija
32/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kassalla n.14 vuotta ja kyllä mä purkkaa jauhan. Kukaan ei ole koskaan huomauttanut siitä.

Nyt on nikotiinipurkkaa ja siitä en luovu, vaikka kuka käskisi.

Enhän mä muutenkaan piittaa ihmisten puheista.

Vierailija
33/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä veikee perhe.  (Eikä oo kirjoitusvirhettä.)

Vierailija
34/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan syönnin kassalla voi kiettää jo pelkästään elintarvikehygienian vuoksi, jos kyse on paikasta jossa myydään elintarikkeita.

Vierailija
35/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulle ap ammattimainen vaikutelma henkilöstä, joka mässyttää purkkaa työnteon aikana?

Purkan jauhajasta tulee mieleen sellainen wthutsupimu.

Vierailija
36/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta kyllä täällä on aika yksinkertaisia ihmisiä. Ensinnäkään PURKKAA EI SYÖDÄ. Toiseksi purkkaa voi PURESKELLA myös diskreetisti, kuten itse teen: tuskin moni edes huomaa. Syy tälle? Puhumattako pitäisi olla? Mulla kuivaa puhuessa suuta niin paljon, että puhumisesta tule ilman purkkaa melko työlästä. Geelit sun muut ei auta läheskään niin hyvin. (Sairaus kyseessä.)

Vierailija
37/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään laki ei kiellä elintarvikemyynnissä purkan syöntiä.

Ootko ihan pimee?

Eikä missään muussakaan myyntityössä.

Jos mieli pahoittuu siitä, vaihtakaa kauppaa.

Vierailija
38/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on xylipurkan jauhamisesta johtuen sekö unmetus että ilmavaivoja.

Vierailija
39/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkan syöminen on kauhee tapa ja se maiskutus on jotain vielä hirveempää!

Vierailija
40/67 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaapi jäädä kokeiluksi jos kauppiaan kanssa kinaa perusoikeudestaan purkan jauhamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi