Olen lihava
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vain, että sua tuijotetaan. Huono itsetunto ja muut mt-ongelmat aiheuttaa tuota harhakuvitelmaa.
T. mt-potilas
En kuvittele. Olen kuullut ohimenevien kommentteja mm tuo on jo syönyt tarpeeksi, ei sen tarvitsisi enää syödä.
No, pianhan pääset siihen lihavuusleikkaukseen. Sen jälkeen kukaan ei enää tuijota.
Vierailija kirjoitti:
No, pianhan pääset siihen lihavuusleikkaukseen. Sen jälkeen kukaan ei enää tuijota.
Se on kyllä ihanaa. Helpottaa kylpyläreissujakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Onneksi nekin saa ilmaiseksi tuettuina lomina eri yhdistysten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ihanaa juoksennella bikineissä, kun kymmenen kiloa löysää nahkaa roikkuu mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lihava äiti ja neljä lihavaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me maksetaan ihan itse.
Kuinka onnistuit saamaan lähetteen siihen leikkaukseen? Olet niin monta kertaa täälläkin sanonut, että ainoa ilosi on ahmiminen. Ahmijathan eivät täytä leikkauskriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka onnistuit saamaan lähetteen siihen leikkaukseen? Olet niin monta kertaa täälläkin sanonut, että ainoa ilosi on ahmiminen. Ahmijathan eivät täytä leikkauskriteereitä.
No harvoin ahmin ja ihan julkisen puolen lääkäri sen kirjoitti.
Mutta leikkauksen jälkeen et voi ahmia enää koskaan. Etkä syödä isoja annoksia mitään. Etkä syödä hampurilaisia, ranskalaisia tai pizzaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta leikkauksen jälkeen et voi ahmia enää koskaan. Etkä syödä isoja annoksia mitään. Etkä syödä hampurilaisia, ranskalaisia tai pizzaa ollenkaan.
Tiedän sen. Mutta voin tehdä kaikkea muuta mm ostaa kauniita vaatteita.
Kuinka mies suostui päästämään sut leikkaukseen? Mikä sen pään käänsi?
Kukaan ei katso lihavan syömistä. Ei siinä ole mitään katsottavaa. Miksi olisi. Kaikki ihmiset syö. Ja jos ihminen on lihava niin sehän on selvä että syöty on ennenkin. Ei ole siis mikään uutinen että lihava syö.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka mies suostui päästämään sut leikkaukseen? Mikä sen pään käänsi?
Haluaa sekin että mulla on helpompi olla ja se painon putoaminen voi vaikuttaa positiivisesti mun sairauksiin.
Mutta viikko sitten vielä kirjoitit, että mies vastustaa sun menemistäsi leikattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta viikko sitten vielä kirjoitit, että mies vastustaa sun menemistäsi leikattavaksi.
Joo mutta se tajusi sitten että se on mulle tärkeä asia. Kyllä sekin joskus mieltään muuttaa.
Näin. Ja sitten se mies taas yllättäen muuttaa mieltään ja yllätys yllätys, sä et voi mennä leikkaukseen. :)
Kuvittelet vain, että sua tuijotetaan. Huono itsetunto ja muut mt-ongelmat aiheuttaa tuota harhakuvitelmaa.
T. mt-potilas