Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki haluavat sänkyyn liian nopeasti

Vierailija
22.12.2017 |

Mistä olette (kaveripiirien ulkopuolelta) löytäneet ihmisiä joiden kanssa voi edetä hitaasti ja rauhassa? Kuinka tuollainen tutustuminen on lähtenyt liikkeelle? Omalle kohdalleni ei tuollaisia ihmisiä ole sattunut.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja mitä odottelet?

Vierailija
2/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista ja netistä kun etsii niin joutuu nopsaan terskan päähän killumaan. Miksi ette lähesty ujoa miestä ruokakaupassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista ja netistä kun etsii niin joutuu nopsaan terskan päähän killumaan. Miksi ette lähesty ujoa miestä ruokakaupassa?

Koska käyn ruokakaupassa ostamassa ruokaa. En todellakaan edes kiinnitä huomiota muihin asiakkaisiin, harvoin muistan edes hetken kuluttua millä kassalla asioin. Eri asia, jos mies jollakin tavalla kiinnittäisi huomion, kommentoisi jotain tai kysyisi jotain tms.

Vierailija
4/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se ole pakko sänkyyn mennä, vaikka toinen haluaa. Voi sanoa, että otetaan rauhassa. Ihan samalla tavalla ne baarissa käyvät sänkyynhaluajat käyvät myös kaupassa, joten ei se tapaamispaikka mitään ihmisen halukkuudesta/nopeudesta kerro. Samoja ihmisiä kaikki ollaan ja ymmärretään puhetta.

Vierailija
5/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
6/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin

mene mene töihin poika nuori

hei

mene mene töihin

Vierailija
7/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sänkyhommia heti ni ei niitä tuu sit ollenkaan. Kaupassa moikkailtii aina ku nähtiin pari vuotta. Nainen vissiin muuttanut ni ei olla enää nähty. Ei siitä tuu mitään jos ei sänkyhommiakaan oo..

Yks autto ja avauduin sille paljonkin ja parikin vuotta. Vasta sitten kerroin että muutakin haluan. Se oli varattu ollu jo kauan. Ite hölmönä luulin muutakin. Kaverihommia tulee jos ei seksihommia heti oo.

Vierailija
8/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaalien vertaistukiryhmistä.

Vierailija
9/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aivan hirveitä nykyisin. Aiemmin niillä sentään joillakin oli jokin häveliäisyys eikä tarvinnut heti olla jyystämässä, mutta nykyisin suorastaan vaativat päästä heti köyrittäviksi. Ja sitten itkevät, että mikä ihme miehiä vaivaa kun ei seurusteluun kelpuuta helppoa naista.

Vierailija
10/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma.

Vierailija
11/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh look! My magnum condom! For my mega ding-dong!

Vierailija
12/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita vastauksia. Kertokaa joku jotain positiivista.

Ap

Vierailija
13/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin miehenä hyvin odottaa sellaiset 3-4 treffiä ennen seksin harrastamista ja tutustua rauhassa mutta en todellakaan halua olla se kaveripoika jota nainen käyttää hyväksi ilman että tarkoituksena on koskaan harrastaa seksiä.

Vierailija
14/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin mukavan miehen harrastusryhmässä. Kävimme ulkona syömässä, leffassa, valoshowssa, konserteissa jne.

Muistaakseni toisilla treffeillämme hän kysyi että voiko suudella minua. Neljänsillä treffeillä taisimme hieman riisua toisiamme. Kahdeksansilla treffeillä taisimme riisua kokonaan toisemme ja tyydyttää toisemme käsin.

Kerroin hänelle jo alussa että olen varsin ujo. Hän sanoi että se on hänelle ihan okei ja voimme odottaa.

Vierailija
15/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin miehenä hyvin odottaa sellaiset 3-4 treffiä ennen seksin harrastamista ja tutustua rauhassa mutta en todellakaan halua olla se kaveripoika jota nainen käyttää hyväksi ilman että tarkoituksena on koskaan harrastaa seksiä.

Miksi rinnastat kaveruuden hyväksikäyttöön?

Vierailija
16/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies halua jäädä vain naisten murheita kuuntelevaksi tampooniksi samalla kun nainen harrastaa seksiä pelimiesten kanssa..

Vierailija
17/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisuhteessa nainen saa haluamansa, mutta mies ei saa mitään.

Vierailija
18/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverisuhteessa nainen saa haluamansa, mutta mies ei saa mitään.

Vähän sama kuin jos menisi töihin, mutta ei saisi palkkaa. Pomo varmaan tykkäisi ilmaisesta työntekijästä, mutta työntekijää itseään ehkä rupeasi pitemmän päälle vituttamaan, vaikka olisi kuinka kiltti ja kiva ihminen.

Vierailija
19/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin mukavan miehen harrastusryhmässä. Kävimme ulkona syömässä, leffassa, valoshowssa, konserteissa jne.

Muistaakseni toisilla treffeillämme hän kysyi että voiko suudella minua. Neljänsillä treffeillä taisimme hieman riisua toisiamme. Kahdeksansilla treffeillä taisimme riisua kokonaan toisemme ja tyydyttää toisemme käsin.

Kerroin hänelle jo alussa että olen varsin ujo. Hän sanoi että se on hänelle ihan okei ja voimme odottaa.

Toista kertaa tavatessa suuteleminen ja neljännellä kerralla vaatteita pois ei ole mielestäni hidasta etenemistä ja rauhallista tutustumista.

Vierailija
20/29 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenisin itsekin mielummin hitaammin, mutta kovin on harvassa tilaisuudet tutustua kiinnostaviin naisiin, kun en edes työni puolesta koskaan heitä tapaa.

Ne hitaammin etenevät (miehet) eivät yleensä viihdy yöelämässä tai edes tinderissä. Kauppareissulla ei tohdi mennä naista jututtamaan, ellei hän osoita kiinnostusta kun naisten katseet liikkuvat vain hyllystä toiseen, tai itse ainakin olen ihan ilmaa usemmille. Ja muutenkin naiset ovat todella harvoin lähestyttävissä arjessa.

Mistä itse olet meitä etsinyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän