Kaikki haluavat sänkyyn liian nopeasti
Mistä olette (kaveripiirien ulkopuolelta) löytäneet ihmisiä joiden kanssa voi edetä hitaasti ja rauhassa? Kuinka tuollainen tutustuminen on lähtenyt liikkeelle? Omalle kohdalleni ei tuollaisia ihmisiä ole sattunut.
Kommentit (29)
Kiva aloitus. Nykyisin kaikki vaa haluaa niin nopeasti testaamaan toista, ikäänkui sen kautta katsotaan, miten kemiat kohtaa. Itse olen tapailemilleni naisille sanonu, ettei sänkyyn ole kiire, muttei se ole heille sopinut.
35m
Jos ei ensimmäisellä kerralla vonkaa, on herrasmies. Jos ei kolmannellakaan, on homo. Niinpä olen yleensä hyvällä menestyksellä yrittänyt toisella tapaamisella. Hitaasti tutustuvat voivat hankkia kissan tai tehdä itse aloitteita ruokakaupoissa ja bussipysäkeillä. Kyllä se naisiltakin onnistuu, jos puhua tai kirjoittaa osaavat.
Tavattiin netissä. Kirjoiteltiin n. 2 viikkoa. Tykättiin toisistamme. Tavattiin kahvilla. Heti ensi näkemältä molemmilla iski. Aika oli rajallinen, joten kahvit, juttelua ja vähän pussailua. Viikon päästä tavattiin toisen kerran ja oli ihan selvää molemmille, että seksiä. Miks olis pitänyt muuta teeskennellä?
Ei kaikki halua. Olen tavannut mukavia miehiä, jotka eivät ehdota seksiä. On rauhassa tutustuttu ja välttämättä ei edetä seksiin lainkaan, ellei tunteet herää oikealla tavalla.
En ymmärrä, että kahden, kolmen kerran tapaamisen *tuntee* toisiaan.
Aika pintaraapaisua vielä, varsinkin jos on ihan ennestään tuntematon ihminen.
Jos mies ehdottaa liian nopeaa etenemistä, niin voi tosiaan sanoa, että haluaa edetä hitaammin.
Jos mies siitä suuttuu ja lähtee lätkimään, niin sitten lähtee.
Jos todellista kiinostostusta niin ymmärtää asian.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, että kahden, kolmen kerran tapaamisen *tuntee* toisiaan.
Aika pintaraapaisua vielä, varsinkin jos on ihan ennestään tuntematon ihminen.Jos mies ehdottaa liian nopeaa etenemistä, niin voi tosiaan sanoa, että haluaa edetä hitaammin.
Jos mies siitä suuttuu ja lähtee lätkimään, niin sitten lähtee.Jos todellista kiinostostusta niin ymmärtää asian.
Kuinka olla todellista kiinnostusta, kun ei vielä ole ehtinyt tutustua?
Nainen on muka helppo kun "antaa heti" ja ei kelpaa seurusteluun...En tajua! Onhan se mieskin samalla tavalla "helppo" kun p-nee naista heti. Kertokaa ero! Miksi nainen on "helppo" ja mies ei? Ihan sama halu molemmilla mutta vain nainen leimataan helpoksi...Kaksinaismoralismi kukkii
Koulusta. Oltiin aiemmin vain ystäviä, joten en tiedä liittyykö tämä sitten asiaan...
Mun kyrpy sykkii nyt 10s.