Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden avioliitto on alkanut " toisena naisena" olemisesta?

Vierailija
12.04.2006 |

Nykyinen mieheni petti vaimoaan minun kanssani ja tulin raskaaksi heidän ollessaan vielä yhdessä. Mies erosi vaimostaan ja nyt odotan meille toista lasta. Tulee välillä mieleen, että pettääköhän se muakin ja häipyy sitten nuoremman matkaan.. Muita samanlaisissa lähtökohdissa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se sais epäillä mun tekevän sellaisen tempun, mutta tietää että olemme toisillemme ne oikeat, joten turha pelko.

Vierailija
2/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhutaan ennemmin vaikka kakkakikkareista housussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sen riskin sinä joudut ottamaan. Henkisesti helpointa olisi aina lähteä puhtaalta pöydältä, mutta minkäs teet. Pidä sormet ristissä, mutta periaatteessa tiedät mitä mies saattaa tehdä...

Vierailija
4/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä 90 % miehistä ei mene, vaikka niin puhuisivatkin. Se siis oli vakaasti päättänyt ottaa sut ja se on kyllä hyvä merkki, mutta toisaalta kyllä on suuri vaara, että pettää sitten myös sinut. Hän on nyt näyttänyt, että pystyy niin halutessaan tekemään, eli nyt sitten kynnys on matalampi. Kyllä siinä mielestäni on aika suuri vaara, valitettavaa sinun kannaltasi.

Vierailija
5/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni alkoi seurustelemaan miehensä kanssa toisena naisena. Jonkun vuoden päästä sai maistaa omaa lääkettään. Miehellä oli taas sivusuhde, johon lopulta vaihtoi kokonaan.

Vierailija
6/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etttä minä olin vielä varattu kun alettiin tapaileen.. No mieheni tietää millainen idiotti mun ex oli ja että ero olisi muutenkin ollut lähiaikoina edessä. Luottaa minuun täysin ja olen sen arvoinen :)

Ei sitä kannata murehtia turhia, parisuhteet ovat aina niin erilaisia, että se on ihan turhaa puhetta että " pettää kerran, pettää aina" .. Tilanteet muuttuu..

Vierailija
7/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan pelkää, että hän tekisi mulle niin. Ei niin voi elää, ainaisessa pelossa. Itse ajattelen niin, että jos meillä on hyvä ja toimiva suhde, niin ei ole mitään syytä hakea parempaa, toisin kuin ex-suhteissamme.

Vierailija
8/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kuukauden olimme " salasuhteessa" , paitsi että työpaikallamme kaikki siitä tiesivät.

Nyttemmin olemme onnellisesti naimisissa. Minä en pelkää että mieheni pettäisi minua. Liian mukavuuden haluinen sellaiseen jo. Voi kai sanoa että minä olen se hänen viidenkympinvillityksensä.

Vierailija
9/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme siis ystäviä ja rakastuimme toisiimme vaikka kumpikin yritti " kieltää tunteet" tosi pitkään. Mitään fyysistä ei tapahtunut koskaan (hieman liian lämpimiksi venähtäneitä ystävän halauksia lukuun ottamatta). Lopulta kun mies tunnusti olevansa umpirakastunut minuun hän jopa otti minuun välimatkaa emmekä tavanneet puoleen vuoteen. Hän halusi yrittää vielä avovaimonsa kanssa puhaltaa eloa kuolleeseen suhteeseen ja yhteyden pito kanssani häiritsi asiaa toden teolla. Heidän suhteensa loppui kuitenkin kaikesta huolimatta ja hetimiten sen jälkeen meidän suhteemme alkoi rytinällä.

Nyt ollaan yhdessä oltu viitisen vuotta ja vieläkin umpirakastuneita. En pelkää, että mies koskaan pettäisi, koska eihän hän pettänyt minunkaan kanssa, vaan pikemminkin pyrki ottamaan välimatkaa tunteensa huomattuaan. En myöskään pelkää, että hän rakastuu johonkin naispuoleiseen ystäväänsä minun kanssani ollessaan (en ainakaan niin kauan kun meidän suhteemme on näin kukassaan) sillä tiedän, että suhteemme on tyydyttävä kaikilla tasoilla ja mies on minun kanssani onnellisempi kuin missään aikaisemmassa suhteessaan. Ja tätä ei siis toitoa vain mies vaan koko hänen ystäväpiirinsä. Jopa hänen ex-vaimonsa on myöntänyt, että asiat menivät " varmaan juuri niin kuin niiden pitikin" .

Vierailija
10/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli naimisissa kun alettiin seurustella, lapsia onneksi ei ollut. Meillä on nyt 2 lasta ja hyvin menee, en pelkää että pettäis.

Vierailija
11/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olimme siis ystäviä ja rakastuimme toisiimme vaikka kumpikin yritti " kieltää tunteet" tosi pitkään. Mitään fyysistä ei tapahtunut koskaan (hieman liian lämpimiksi venähtäneitä ystävän halauksia lukuun ottamatta). Lopulta kun mies tunnusti olevansa umpirakastunut minuun hän jopa otti minuun välimatkaa emmekä tavanneet puoleen vuoteen. Hän halusi yrittää vielä avovaimonsa kanssa puhaltaa eloa kuolleeseen suhteeseen ja yhteyden pito kanssani häiritsi asiaa toden teolla. Heidän suhteensa loppui kuitenkin kaikesta huolimatta ja hetimiten sen jälkeen meidän suhteemme alkoi rytinällä.

Nyt ollaan yhdessä oltu viitisen vuotta ja vieläkin umpirakastuneita. En pelkää, että mies koskaan pettäisi, koska eihän hän pettänyt minunkaan kanssa, vaan pikemminkin pyrki ottamaan välimatkaa tunteensa huomattuaan. En myöskään pelkää, että hän rakastuu johonkin naispuoleiseen ystäväänsä minun kanssani ollessaan (en ainakaan niin kauan kun meidän suhteemme on näin kukassaan) sillä tiedän, että suhteemme on tyydyttävä kaikilla tasoilla ja mies on minun kanssani onnellisempi kuin missään aikaisemmassa suhteessaan. Ja tätä ei siis toitoa vain mies vaan koko hänen ystäväpiirinsä. Jopa hänen ex-vaimonsa on myöntänyt, että asiat menivät " varmaan juuri niin kuin niiden pitikin" .

Uskon, että te onnistutte olemaan loppuikänne onnellisina yhdessä !

Vierailija
12/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv: 13

Vierailija
13/13 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin koko nimitys hölmö ja vain naista syyllistävä. " Toinen mies" kuulostaa ihan keinotekoiselta, vaikka on ihan yhtä mahdollinen.

Ja ei. Ette saa minua syyllistymään. Olin itse vapaa tekemään mitä tahdoin, mieheni kantakoon syyllisyyttä tapahtuneesta jos tahtoo. Jokainen vastaa omasta ihmissuhteestaan... Avionrikkoja on aina se joka on siinä aviossaan!

Elo " toisena naisena" ei kestänyt kauan. Muutaman kuukauden seurustelun jälkeen muutimme yhteeen, kahden vuoden päästä avioon ja pian olin jo raskaana. Olemme hyvin onnellisia ¿ kivitalo tulossa. Onhan se mahdollista, että mieheni voisikin joskus pettää, kukapa ei, mutta eihän minusta halua ainakaan erota. Liikaa yhteisiä asioita ja suvut sidoksissa toisiinsa :)

ps. Mieheni oli lapseton ja vasta lyhyessä avoliitossa (myös aika nuori, kuten tuolloin itsekin)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi