Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö työpaikalla jaksaa sanoa kaikille aamulla huomenta?

Vierailija
22.12.2017 |

Minä sanon kaikille, ja tietysti vastaan aina tervehdykseen. Mutta meillä on muutamia, jotka kiukutteluaamuina eivät jaksa sanoa, eivätkä monesti vastaakaan jos toinen tervehtii. Muuten on siis hyvät välit, mutta juuri sillä hetkellä voi heillä henkilökohtaisesti olla armoton bitutus päällä. Itse juuri ja juuri voisin hyväksyä tervehtimättä jättämisen, jos ihan ilmiriita olisi henkilöiden välillä kytemässä. Muuten kyllä minun mielestäni olisi aina kohteliasta tervehtiä! Mitä mieltä olette? Voiko töissä jättää tervehtimättä jos vaikka ei olisi halunnut herätä tai henkilöstä ei vaan tykkää?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti töissä pitää tervehtiä kaikkia aamulla. Minä valitettavasti kuulun niihin, joilta on joskus jäänyt tervehdys väliin jonain huonona aamuna. Silloin kun niin on käynyt, olen vain ollut niin täynnä raivoa, että olen katsonut parhaaksi olla vaan hiljaa ja tervehtimättä oma-aloitteisesti ja vetäynyt omiin oloihin rauhoittumaan. Jos joku on tervehtinyt minua ensin, en ole ikinä jättänyt vastaamatta.

Vierailija
22/32 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää sanoa huomenta? Mikä pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voii

Vierailija
24/32 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kaikkia morjestaa, meidän firmassa on tuhatkunta henkeä töissä, siinähän menis puol päivää jos kaikki läpi kävis..

Vierailija
25/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jokaiselle erikseen tarvitse käydä sanomassa huomenia. Riittää, kun konttorille tullessaan sanoo kollektiivisesti huomenta.

Vierailija
27/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu käytöstapoihin, mutta me tehdään tarkkuutta vaativaa työtä ja ärsyttää/hidastaa työrä/lisää virheiitä kun aamulla pitäisi kahden minuutin välein hyvät huomenet toivottaa ihmisillle jotka kävelee ohi.

Vierailija
28/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu ihan työpaikan pelisäännöissä, että huomenet sanotaan, kun töihin tullessa nähdään. Ei tietenkään erikseen lähdetä ketään etsimään tervehdittäväksi, vaan moikataan tavattaessa.

Vierailija
29/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin pihalla jo ärsyynnyn näihin huomenen sanojiin. Jaksa kaikkia tuntemattomia olla tervehtimässä.

Vierailija
30/32 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla pitää jaksaa paljon muutakin. Työtovereiden tervehtiminen on yksi työtehtävä, kuuluu kaikille.

Vierailija
31/32 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
32/32 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up