Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit! Kun miehelläsi on kesäloma niin osallistuuko enemmän lasten hoitoon?

Vierailija
13.07.2008 |

Meinaan, että kun mies jää töistä kesälomalle niin onko hänellä oikeus vaan lööpailla päivät pitkät kun on lomalla töistä. Saa nukkua pitkään ja elää "omaa lomaelämää" vaI pyydättekö häntä osallistumaan enemmän lasten hoitamiseen, jotta itsekin saisit levätä. Vai onko niin, että mies on lomalla ja sinä edelleen hoidat kodin ja lapset ja aina heräät lasten kanssa jne. Voiko mies vedota, että hänellä on nyt LOMA!?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti teen hommia kotona, kun mies on töissä, mutta se muu aika jakaantuu kuta kuinkin tasan.

Vierailija
2/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo että laitat sen ukkos hommiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin on ollut 3 viikon kesälomastaan 2 viikkoa toisen työnantajan palveluksessa ja sen yhden viikon tehnyt omaqa ja appiukon autoa...

Vierailija
4/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään asioita yhdessä ja siihen kuuluu mös lasten hoitaminen. Toki välillä saa nukkua pidempään, sitä vartenhan loma on, että kerätään voimia. Toisaalta välillä myös minä saan nukkua pidempään. Miehellä on myös "oma loma" kavereittensa kanssa, jolloin minä saan tehdä mitä haluan lasten kanssa.

Vierailija
5/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään asioita yhdessä ja siihen kuuluu mös lasten hoitaminen. Toki välillä saa nukkua pidempään, sitä vartenhan loma on, että kerätään voimia. Toisaalta välillä myös minä saan nukkua pidempään. Miehellä on myös "oma loma" kavereittensa kanssa, jolloin minä saan tehdä mitä haluan lasten kanssa.

Vierailija
6/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lomat eri aikaa, ettei koululaisten tarvitse olla yksin kotona. Niin tottakai joutuu lomalla päivisin touhuamaan lasten kanssa.

Vierailija
7/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välttämättä ajoitu miehen loman aikoihin, mutta pidän kyllä huolen siitä, että minäkin saan vapaata. Ensimmäisen lapsen kanssa en niin osannutkaan pitää huolta siitä, mutta kun lapsia on useampi, omasta lomasta on tullut todella tärkeää. Sitten kun vielä onnistuttaisiin järjestämään yhteinen loma miehen kanssa ilman lapsia! Sekin aika alkaa lähestymään, kun nuorimmainenkin on sen ikäinen, että hänet voi viedä kohta hoitoon.

T:5

Vierailija
8/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän hoitaa saman verran lasta kuin minä, jaetaan kotityöt ja herätään vuoroaamuin lapsen kanssa. Onhan minullakin oikeus lomaan.

Vierailija
9/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuten ennenkin, eli puolet.

Vierailija
10/10 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä siinä kova patistaminen on kotitöihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän