Olen kohta lähdössä elämysmatkalle Itäkeskukseen. Vinkkejä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippurisumute ja sit tollanen 9 millinen.
Meinasitko ryöstää Stockan vai joulukynttilä-pop-upin?
Meinasin puolustautua kulttuurin_rikastajien mahdollista hyökkäystä varten.
Miksi ne sun kimppuun hyökkäis? Tai ehkä tyhmä kysymys, jos fantasioit aseistautuneen riehumisesta kauppakeskuksessa. Pliis älä tule tänne
Sanotko vielä nuo samat sanat kun sinun kimppuusi on hyökätty? Hei pliis.
Ai että Suomi ei kaipaa snägäritappelijoita riehumaan julkisille paikoille? Todellakin
Snägäritappelijoita meillä on jo omasta takaa, joten miksi meille raahataan Lähi-idästä lisää näitä sinun "snägäritappelijoita"? Hei pliis.
En tiedä, ei ole tullut nähtyä. Miten se liittyy shoppailuun itiksessä? Paitsi että sä haluat mennä sinne heilumaan aseiden kanssa. No, fetissinsä kullakin. Vähän turvaton olo vaan tulee, kun ajattelee että sinunlaisiasi pyörisi tuolla joukossa. En kuitenkaan onneksi usko että olisit juuri käynyt itiksessä
Ei ole tullut nähtyä? Et ole tosissasi? Oletko oikeasti näin tyhmä vai esitätkö vaan? Helsinki tekee tyhmäksi...
Jaa että jos ei ole nähnyt Lähi-itäläisiä snägäritappelijoita niin on tyhmä? Ookoo. Alkaa vaan kyllästyttää nää peräseinäjokelaiset suuhengittäjät joiden lempitrollaus on kuvitella millaista olisi joskus piipahtaa itä-Helsingissä ellei peräti metrossa. Vain AV:llä.
Pyh, minä en jalallani edes astuisi takaisin siihen p-reikään nimeltä Helsinki. Berliinistä palstailen, mitä kuuluu Helsinki ja Itäkeskus? Onko kaikki hyvin?
Kun astut metrosta ulos, niin marssi ensimmäisenä Tallinnanaukion apteekkiin. Pyydä päivystyspakkausta, sitä tarvitaan myöhemmin elämysmatkalla. Kun olet saanut värkit käteen, niin suunnista Kelaan ja koe Helsingin pisimmät jonot! Tämän jälkeen tarvitset luultavasti henkistä tukea, onneksi psykiatrian poliklinikka on aivan vieressä!
Sen jälkeen suuntaa portaat alas, ja jos haluat, niin voit käydä legendaarisessa Idän Pisteessä. Kyllä siinä paskassa karaoke-laulannassa ja kännisten ölinässä sielu lepää!
Seuraavaksi käymme päihdeongelmaisten päiväkeskus Stoorissa, joka on aivan naapurissa. Muista ronkua nasaaliäänellä ”ei sulla sattuis olee yksiä vetoja heittää, hei mä maksan sulle kyllä takas, hei pliis heitä nyt ihan pienet piuhalle, v*ddu mulla on reflat” ym. asiaan kuuluvaa.
Sen jälkeen suuntaa Vinkkiin, ja koe itse ruiskujen vaihtamisen jännittävä elämys!
Tässä välissä voit käydä varastamassa polkupyörän tai pöllimässä elektroniikkaa Itiksestä. Suuntaa tien toiselle puolelle, missä on Puhos. Juokse suoraan autojen eteen katsomatta kummallekaan puolelle, koska kaikki muutkin tekevät tässä kohdassa näin.
Kävele Cash Storeen, Suomen suurimpaan varastetun omaisuuden ostopaikkaan.
Ihastele Puhoksen ainutlaatuista kulttuuria, piipahda vaikka moskeijassa ajan kuluksi.
Tässä ainutlaatuisessa paikassa Helsingin muslimiväestö, romanit ja päihdeongelmaiset elävät käsi kädessä!
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä jo tänään (WT-matkat). Teemme myös jännittäviä ”Kontula - Itäkeskus - Kurvi - Malmi - Hakunila”-kiertomatkoja! Pidä lompakostasi tiukasti kiinni, ja varaudu ikimuistoisen elämykseen!
Mutta ihan vakavasti ottaen, mun mielestä Itis on ihan hyvä kauppakeskus. Kuulemma pohjoismaiden suurin kauppakeskus. Se on uusittu vastikään, ja varsinkin Tallinnanaukion alue on mielestäni siistiytynyt esim. vuodesta 2009 todella paljon. Vuonna 2010(?) sen valvontaa lisättiin, ennen sitä meininki oli kuin villissä lännessä. Kyllähän siellä näkee jos jonkinlaista tallaajaa, mutta he käyttäytyvät 99% ajasta aivan rauhallisesti ja harmittomasti.
Siinä missä Kontulan ostarille meneminen kuumottaa aidosti, niin Tallinnanaukiolla piipahtaminen ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun astut metrosta ulos, niin marssi ensimmäisenä Tallinnanaukion apteekkiin. Pyydä päivystyspakkausta, sitä tarvitaan myöhemmin elämysmatkalla. Kun olet saanut värkit käteen, niin suunnista Kelaan ja koe Helsingin pisimmät jonot! Tämän jälkeen tarvitset luultavasti henkistä tukea, onneksi psykiatrian poliklinikka on aivan vieressä!
Sen jälkeen suuntaa portaat alas, ja jos haluat, niin voit käydä legendaarisessa Idän Pisteessä. Kyllä siinä paskassa karaoke-laulannassa ja kännisten ölinässä sielu lepää!
Seuraavaksi käymme päihdeongelmaisten päiväkeskus Stoorissa, joka on aivan naapurissa. Muista ronkua nasaaliäänellä ”ei sulla sattuis olee yksiä vetoja heittää, hei mä maksan sulle kyllä takas, hei pliis heitä nyt ihan pienet piuhalle, v*ddu mulla on reflat” ym. asiaan kuuluvaa.
Sen jälkeen suuntaa Vinkkiin, ja koe itse ruiskujen vaihtamisen jännittävä elämys!
Tässä välissä voit käydä varastamassa polkupyörän tai pöllimässä elektroniikkaa Itiksestä. Suuntaa tien toiselle puolelle, missä on Puhos. Juokse suoraan autojen eteen katsomatta kummallekaan puolelle, koska kaikki muutkin tekevät tässä kohdassa näin.
Kävele Cash Storeen, Suomen suurimpaan varastetun omaisuuden ostopaikkaan.
Ihastele Puhoksen ainutlaatuista kulttuuria, piipahda vaikka moskeijassa ajan kuluksi.
Tässä ainutlaatuisessa paikassa Helsingin muslimiväestö, romanit ja päihdeongelmaiset elävät käsi kädessä!
Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä jo tänään (WT-matkat). Teemme myös jännittäviä ”Kontula - Itäkeskus - Kurvi - Malmi - Hakunila”-kiertomatkoja! Pidä lompakostasi tiukasti kiinni, ja varaudu ikimuistoisen elämykseen!Mutta ihan vakavasti ottaen, mun mielestä Itis on ihan hyvä kauppakeskus. Kuulemma pohjoismaiden suurin kauppakeskus. Se on uusittu vastikään, ja varsinkin Tallinnanaukion alue on mielestäni siistiytynyt esim. vuodesta 2009 todella paljon. Vuonna 2010(?) sen valvontaa lisättiin, ennen sitä meininki oli kuin villissä lännessä. Kyllähän siellä näkee jos jonkinlaista tallaajaa, mutta he käyttäytyvät 99% ajasta aivan rauhallisesti ja harmittomasti.
Siinä missä Kontulan ostarille meneminen kuumottaa aidosti, niin Tallinnanaukiolla piipahtaminen ei koskaan.
Olen asunut suurimman osan elämääni Itä-Hgissä ja on hassua minkälainen kuva siitä välittyy ulkopuolisille. Silloin kun Puhos perustettiin, se oli myös pohjoismaiden suurin ostari. Olen alusta saakka shoppaillut Itiksessä mutta minulla ei ole aavistustakaan missä on päihdeongelmaisten päiväkeskus tai narkkareiden tuiskunvaihtopiste tms. Aika hyvin piilotettu. Narkkiksiin tai rikollisiin ei törmää täälläkään jos ei liiku sellaisissa piireissä. Suurin osa täällä on ihan normaaleja ihmisiä kaikista yhteiskuntaryhmistä. Humalaisia näkee ympäri Helsinkiä joka ostarilla. Kontulan ostarikin on yksi parhaiten säilyneistä, tarkoitan että siellä riittää ostajia ja on paljon kauppoja. Aika moni vanha ostarihan on Hgissä purettu. Kansainvälisyys on kyllä lisääntynyt, sekin myös joka puolella Helsinkiä. Mieluummin asun merellisessä Itä-Hgissä kuin esim jossain Tikkurilan rajamailla.
Ja taikalapanen.
T: Ylen väki