Yhdenillanjuttu harmittaa
Miten päästä yli ällötyksen ja inhon tunteesta. Joskus aiemminkin ollut, mutta olen tällöin ollut ihastunut, nyt en ollut ja ajattelin vain täyttää tarpeet. Virhe! Ihan hirveä itseinho, eikä helpota kun tietää että kyseessä oli täys playeri ja muutenkin miestyyppi jota halveksun. Miten saan isekunnioitukseni takas?
Kommentit (7)
Tuumi, että parempi playerin kanssa kuin jonkun sellaisen, joka luulisi jutusta tulevan jotain ja joutuisi pettymään. Nyt te molemmat saitte sen mitä haittekin, ei siinä sen enempää. Tai jos et saanut, niin ei sekään niin vaarallista.
Olen herännyt monen virheen vierästä ja ollut monelle virhe. Morkkis kestää aikansa, mutta jos et nyt ole siippaasi pettänyt, työkavereihin tai lähipiirin varattuihin sekaantunut niin SFW? Aika hoitaa ja uutta pesään!
Vierailija kirjoitti:
SFW?
Mikä tämä lyhenne on?
Mulla oli alkuvuodesta "yhden illan juttu" mun miespuolisen frendin kanssa. Ollaan molemmat sinkkuja, ja minä ehdotin siinä yhteisessä illanvietossa baarissa, että olisko ideaa ihan vaan näin ystävinä harrastaa illan päätteeksi seksiä, kun kuitenkin hyvin tunnetaan, enkä vieraan kanssa halua. Molemmista ihan kuningasidea silloin! No, näin tehtiin ja mentiin hänen luokseen ja päädyttiin siihen mihin pitikin, seksiin. Hyvin nopeasti molemmille kävi selväksi, ettei ehkä sitten kuitenkaan ole hyvä ajatus. Kun ei mitään seksuaalista vetovoimaa ole eikä tuntunut oikealta oikein millään tavalla... Aktimme kesti valehtelematta alle 2 minuuttia kun sanoin, että pitäisiköhän meidän lopettaa, ja hän oli samaa mieltä. =D En voi sanoa että siitä varsinaisesti morkkista olisi jäänyt ja ihan kavereita ollaan edelleen, mutta jälkikäteen kyllä mietin että joo, oishan sitä voinut olla kokeilemattakin. No, ainakin opin sen, että en enää harrasta seksiä, ellei ole niitä romanttisia tunteita toista kohtaan (tai edes himoa), pelkkä välittäminen ja ystävyys ei sängyssä kanna mihinkään...
Mutta mitä noita murehtimaan, kokemus muiden joukossa, koita ajatella samon. =)
Ehkä tässä on just se, että halveksun tätä kyseistä ihmistä ja hän luultavasti minua (niin kuin kaikkia naisia) ja se että ns. alennuin moiseen ei varsinaisesti lisää omaa itsekunnioitusta. Aiemmin olen seksiin pystynyt suhtautumaan ihan vain seksinä, mutta nyt jäi todella vastenmielinen olo. Olen niin pettynyt itseeni. Mutta kaipa tämä tästä, ensi kerralla viisaampana.
AP
Ajattele, ettei se ollut hänelle iso jutut, tuskin edes pieni, miksi sinullekaan?